Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Plattform/Utgivelsesdato: PC DVD - 04.03.2010 Xbox 360™ - 04.03.2010 Playstation®3 - 04.03.2010 Endret 30. desember 2009 av Captn Jack Yarr'ow ! Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) battlefield bad company 2 limited edition til pc 399kr inkl frakt! Endret 31. desember 2009 av Speedfrog Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Haha! Første som slo meg: Den var prikk lik COD:MW2 sitt cover! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 *Mine innlegg* Ser veldig bra ut fra det jeg har sett på youtube, men usikker på om jeg skal kjøpe det eller vente på bf3... Har det kommet noen mapoversikt ennå? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 BF3 kommer tidligst i 2011. Hva med å ha BC2 i mellomtiden? Spillet vil uansett være verdt hvert eneste øre. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Med så lite nyheter rundt BF3 og et helt nytt BF nå plus 1943 for litt siden så er det lite sjangs for 2011 rls, etter mine øyne Jeg skal hvertfall ha forhåndsbestille LM til PS3 for som faen Ser det koster 549,- hos de fleste til PS3 fint om noen ser noe annet Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 BF3 kommer tidligst i 2011. Hva med å ha BC2 i mellomtiden? Spillet vil uansett være verdt hvert eneste øre. Så klart, men spørs om dataen min drar det, klarer riktignok mw2, men det er ikke med mye. Kommer ikke til å gidde å oppgradere dataen for bc2, men vil vurdere en ny data når bf3 kommer Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 L2 PS3? xD Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 forhåndsbestilte nettopp bc2 lmt. edition til PC for 399kr på EA store, digital download.. Slipper alt styret med frakt og denslags. Endte opp med EA store etter å ha bestilt fra 3 forskjellige steder fra før.. først fra usa, inkludert beta access (tror det var gamestop), men fant ut at det ble litt dyrt med frakt. Så fra game.no, men nettbanken min godtok visst ikke betalingen, 4-5 ganger..) Så fra game.co.uk, 275kr. inkludert frakt, -mva.. men ville heller ha digital download, så får jeg det muligens raskere. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 forhåndsbestilte nettopp bc2 lmt. edition til PC for 399kr på EA store, digital download.. Slipper alt styret med frakt og denslags. Endte opp med EA store etter å ha bestilt fra 3 forskjellige steder fra før.. først fra usa, inkludert beta access (tror det var gamestop), men fant ut at det ble litt dyrt med frakt. Så fra game.no, men nettbanken min godtok visst ikke betalingen, 4-5 ganger..) Så fra game.co.uk, 275kr. inkludert frakt, -mva.. men ville heller ha digital download, så får jeg det muligens raskere. hvorfor er det bedre med digital download? Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 forhåndsbestilte nettopp bc2 lmt. edition til PC for 399kr på EA store, digital download.. Slipper alt styret med frakt og denslags. Endte opp med EA store etter å ha bestilt fra 3 forskjellige steder fra før.. først fra usa, inkludert beta access (tror det var gamestop), men fant ut at det ble litt dyrt med frakt. Så fra game.no, men nettbanken min godtok visst ikke betalingen, 4-5 ganger..) Så fra game.co.uk, 275kr. inkludert frakt, -mva.. men ville heller ha digital download, så får jeg det muligens raskere. hvorfor er det bedre med digital download? sa jeg ikke det? "Slipper alt styret med frakt og denslags." Dessuten slipper jeg styret med store covre og emballasje. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Noen som vet hvor mange spiller det vil være på multiplayer på PC ? Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Betaen til pc kommer den 28. Januar! det er ikke så lenge til, jeg skal ihvertfall kjempe om en beta kode. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Er det slik at LE kjøperene får fordeler andre ikke kan få, eller får de de bare tidligere? Og hvordan er det med våpnene, realistiske? Eller som i Bad company 1? (i.e. 50 skudds magasiner o.l.?) Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Synes å ha lest at folk har klaget på 50 skudds magasiner og at du må ha 15 skudd i kroppen på fienden for at han skal dø. Synes det også ser ut som at folk ikke dør når jeg ser på beta filmer. Men jeg HÅPER at jeg har lest feil. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Det håper for guds skyld jeg og.. takler ikke sånt piss, når du er overlegent bedre en folk og du flamrer 10 skudd i hue på fyren uten at han dør, og ja pluss en granat laucnh og en håndgranat close på ham. Meen neida. Så kommer artilleri og BLØØh. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Leste at noen av riflene bruker små kuler, som ikke gjør mye skade. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 I så fall, om du fikk 20 skudd i deg, av mindre kaliber. Så ville det bare stikki litt, men du hadde ikke blitt påvirket eller hindret på noen måte bare gått vanlig videre? DET ER FEIL. Du hadde tryna ned i bakken og dødd ! Du kan skyte noen i magan med et helt magasin fra en pistol før de Kanskje dør. ??? Det er jo totalt missvisende fra virkeligheten. I så fall burde det ævre vanskelighets grader. Som lett så tar man mindre damage og hard tar man mer. For både i BC1 og 1943 kan du jo skyte tanks missiler sånn 20cm fra føttene på en fyr uten at han dauer Lenke til kommentar
Merko Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Ser ut som (på youtube filmer) at BC 2 er mere realistisk en de andre når det kommer til skade. Selv synes jeg ikke at våpnene ser noe særlig realistiske ut.. Ville heller hatt MW2' våpnene der. Jeg anbefaler dere som skal forhåndsbestille BC2 om å IKKE kjøpe på andre steder enn EA Store. Alle som kjøper fra EA Store har garantert tilgang til betaen som varer 1 måned (27. januar-27.feb) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå