kloningen Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Har rundt 50-100fps i BC2. Bør vel klokke min 2.8ghz CPU sånn at den 5970 kortet mitt kan kjøre ekstra fra seg? Ellers kjører jeg spillet i 5760x1080. Når det er sagt, så kjører MoH mye bedre enn BC2, selvom de bruker samme spillmotor. Nå har ikke Moh destructible fysikk + at kartene på moh er knøttsmå. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Får vel prøve "pimpa" Catalyst eller hva den enn nå gjør. (Har 5770 btw) Lenke til kommentar
hightow Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 *snipp snapp* Det funka jo bra, helt til jeg hadde 20/2 i k/d og ble kicka. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 *snipp snapp* Det funka jo bra, helt til jeg hadde 20/2 i k/d og ble kicka. Haha, flott ^^ finn deg ordentlige servere ;D Battlefield Gotland <3 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Har nettopp funnet ut at skal du spille rush må du gjøre det på dagen. Vært syk idag og spillt en del. Stooor forskjell på folk som spiller på kvelden og folk som spiller på dagen. På dagen er det mange som holder på med teamwork og få som driver med cg og den jævelskapen der. Når kvelden kommer går alt til helvette... Og ikke gidd å si at jeg skal gå på HardCore. Gidder ikke de stein saks og papir greine der. Endret 9. oktober 2010 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Hmm omvendt erfaringer her.. Møter på flest gode spillere på kvelden / natten.. På dagen er det hele en ubrukelig sniper-fest.. 2 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Og ikke gidd å si at jeg skal gå på HardCore. Gidder ikke de stein saks og papir greine der. Hva mener du? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Hohoh jeg og en kammerat har spilt SDM i hele dag, fått rundt 25+ kills og 6 death hver eneste runde ;D Ble tilogmed så lett at vi tydde til thompson og M93R. (thompson var faktisk VELDIG brukbar) Og sånn offisielt, så har jeg spilt veldig veldig veldig veldig mye i høstferien.. (lagde soldaten på begynnelsen av ferien) http://bfbcs.com/stats_pc/snikende_ugle Endret 10. oktober 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 på morgenen og natt er det best og spille imo. på kvelden bruker jeg tid for og finne en server og spille på, men kan hende det har bedret seg i det siste, men tviler! Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 hellte sykt va han sa ti ha! Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Og det er norsk for....????? Lenke til kommentar
hightow Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Alkolås på tastaturet kanskje? 2 Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Fankern ass, blitt lite gaming i helga ass Men har dog blitt mye fyll og David Guetta konsert så nå er jeg klar for å daffe av litt med BF utover kvelden! Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Nå som vi treige telemarkinger har haustferie er det på tide å nærme seg 50! Og kanskje jeg skal begynne å bruke ordentlig våpen og ikke G3, Garand og Shotty med slugs hele tida. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Garand er supervåpen! Jeg har fått meg nytt recon-våpen-favoritt! Thompson! Funker så knallhardt bra med magnum ammo og close quarter combat Er forøvrig på veldig god vei med Snikende_Ugle soldaten min med 340 score per minute og platinum på M1, samt 5 gullstjerner straks på m416 :]] Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Faen for en statshore ^ Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Hoho, jaja ^^ Istedenfor å ha spor av dårlig spilling på Dr. Tran soldaten min, så tok jeg det beste ut fra den og lagde ny soldat :] Går unna når en først er i siget : 3 Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Hva er modified Catalyst igjen? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Hva er modified Catalyst igjen? http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=322616 Ikkje spør igjen før du har lest hele 1. og andre post og lest minst de 5 siste sidene Lykke til Lenke til kommentar
Merko Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Heh, første gangen serveren min er full av kunn norske Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå