Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Gol er sykt digg da, siktet er helt stille da man sikter med den og den har sykt bra accuracy, må si jeg ikke har spilt noe særlig med SV98, skal prøve den litt :)

Merket det selv og at det er mange som bruker den :)

Siktet på SVU er helt stille også. Men går du for oneshot kills så må du treffe hodet, ellers er det to skudd med SVU, hardcore modus.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

84 kills fra platinum på M1 Garand nå! brukt i 12 timer! : 3

M14 eller M416 neste.

Nice :new_woot:

Har Platin med GOL, AN-94, M416, M16A2, MP-443, M9, 40mmgl og CG. Er klar for Aug + M93r nå :thumbup:

Kanskje jeg skal prøve litt med M1 Grand etterhvert, liker den godt sjøl, men synes den er litt harry :ph34r:

Lenke til kommentar

M14 eller M416 neste.

Har Platin med GOL, AN-94, M416, M16A2, MP-443, M9, 40mmgl og CG. Er klar for Aug + M93r nå :thumbup:

Kanskje jeg skal prøve litt med M1 Grand etterhvert, liker den godt sjøl, men synes den er litt harry :ph34r:

M93r?!lykke til. 9000 kuler i hodet for å drepe : 3

Er litt harry ja, men supertreffsikker, og kula dropper ikke på lange avstander! (true story. dropper ihvertfall mindre enn sniper rifle), og god skade! :D

Lenke til kommentar

M14 eller M416 neste.

M93r?!lykke til. 9000 kuler i hodet for å drepe : 3

Er litt harry ja, men supertreffsikker, og kula dropper ikke på lange avstander! (true story. dropper ihvertfall mindre enn sniper rifle), og god skade! :D

M93r er faktisk sykt digg i skikkelig close quarter combat (der du vet hvor du har fienden), har ikke heftig accuracy, men vil bruke den før jeg går over på M1911 eller REX, er egentlig mest glad i MP-443, men skal ikke bruke den igjen før jeg har Platin på de andre:ph34r:

Lenke til kommentar

lol WHAT

EDIT:

Endelig fikk jeg Platinum på M1 Garand! Brukt i 13 timer.

Og guuuud så godt det var å gå tilbake til M416, er som en supersoldat som bare headshotter : 3 (Siden det er så viktig å treffe godt med M1, så smitter det over på m416 at jeg treffer bedre nå) : 3

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar

Bruker XM8/M416 og min svakeste side er å treffe mål som beveger seg i stor fart. Skal man sikte foran fienden for å treffe? Mener også å ha lest at for å treffe mål langt unna så skal man sikte over hodet til fienden?

Endret av 2die4
Lenke til kommentar

Om det er langt unna så skal du sikte litt over ja, men det er sjeldent tilfellet med assault riflene uansett. Jeg skyter såvidt foran de når de løper, men funker å sikte rett på de også.

Det er heller måten du fyrer av på som har noe å si på treffsikkerheten, om du klarer å tappe slik at rekylen ikke ødelegger (vanskelig å forklare, kan muligens lage en film en gang og vise), så treffer alle kulene akuratt dit du sikter. Tar flere ganger en sniper som ligger på andre siden av kartet med hvilket som helst assault våpen uten problemer.

Lenke til kommentar

Ok. Øvelse gjør nok mester.

Har spilt Conquest en ukes tid nå, men det var ikke før idag at jeg la merke til at lagene er delt opp i Bravo team, Delta team osv. Er det meningen at Delta team skal holde seg rundt base D? Velger folk flest å overholde dette?

Endret av 2die4
Lenke til kommentar

Ok. Øvelse gjør nok mester.

Har spilt Conquest en ukes tid nå, men det var ikke før idag at jeg la merke til at lagene er delt opp i Bravo team, Delta team osv. Er det meningen at Delta team skal holde seg rundt base D? Velger folk flest å overholde dette?

Det er delt opp i squads og det er jo sikkert et poeng at dette squadet skal jobbe sammen, men det skjer sjeldent. 50% av folka camper med sniper et sted, resten 45% står med assult class, osv og camper utenfor spawn, og resten 5% prøver å cappe flags.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...