Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er poenget med M95, helt særiøst? Den verken dreper på et skudd, eller har et brukbart magasinkapasitet. Legg til at den er treg å ladde, og du har tidenes nyttesløse sniperalternativ.

 

?

det er for at de skal ha enda et våpen som representerer det motsatte av den virkelige utgaven.

Lenke til kommentar

Hva er poenget med M95, helt særiøst? Den verken dreper på et skudd, eller har et brukbart magasinkapasitet. Legg til at den er treg å ladde, og du har tidenes nyttesløse sniperalternativ.

 

?

I grunn helt enig, men den har to fordeler:

 

* Kula faller mindre over ekstreme lengder - lettere å beregne (for kidsa)

* Kan drepe piloter

 

"Fordelene" til tross, er nok M95 den siste snipern jeg velger.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Hva er poenget med M95, helt særiøst? Den verken dreper på et skudd, eller har et brukbart magasinkapasitet. Legg til at den er treg å ladde, og du har tidenes nyttesløse sniperalternativ.

 

?

I grunn helt enig, men den har to fordeler:

 

* Kula faller mindre over ekstreme lengder - lettere å beregne (for kidsa)

* Kan drepe piloter

 

"Fordelene" til tross, er nok M95 den siste snipern jeg velger.

 

Må nesten si at begge de påstandene er helt feil.

*Alle bolt-action snipere kan drepe piloter

*Samnt kula faller ikke mindre enn andre rifler (kan muligens føles sånn ut pga trøkket/recoilen i hvert skudd, så du ikke får fulgt med ordentlig på hvor kula daler). se her:

 

 

M95 er veldig ubrukelig egentlig. altfor treg, få skudd, og ikke noe forteller meg at jeg skal bruke den fremfor SV98

Lenke til kommentar

Syns Dice burde fikse et spill som baserer seg på futuristisk nivå. Feks 2142. Der ingen kan sammenligne ekte våpen med de som er replika i spillet. Er jo feks så mye bullshit i alle spill som battlefield bc2 etc. En tanks krever mer enn 1 mann for å kunne oppereres, samme med skaden mange av våpna har. Blir bare for dumt å simulere virkeligheten i et spill uansett om det er ARMA 2 eller Flashpoint, men når det kommer til dummeste skytespill har du battlefield bad company serien og call of duty: mw2... Spent på hva som skjer med Medal of Honor 2010. Om de gjør noe med saken. Har jo en del med OverPower etc.

 

Noen som er enig? Eller er det bare jeg som sitter med denne meninga?

Lenke til kommentar

Syns Dice burde fikse et spill som baserer seg på futuristisk nivå. Feks 2142. Der ingen kan sammenligne ekte våpen med de som er replika i spillet. Er jo feks så mye bullshit i alle spill som battlefield bc2 etc. En tanks krever mer enn 1 mann for å kunne oppereres, samme med skaden mange av våpna har. Blir bare for dumt å simulere virkeligheten i et spill uansett om det er ARMA 2 eller Flashpoint, men når det kommer til dummeste skytespill har du battlefield bad company serien og call of duty: mw2... Spent på hva som skjer med Medal of Honor 2010. Om de gjør noe med saken. Har jo en del med OverPower etc.

 

Noen som er enig? Eller er det bare jeg som sitter med denne meninga?

 

Om du vil spille realistiske spill, så spill realistiske spill.

Battlefield og Call of duty er bestemt lagd slik de er.

hvem bryr seg om en tanks krever mer enn 1 person i virkeligheten? dette er ikke virkeligheten, det er et spill som man spiller for å ha det gøy.

Ellers skjønner jeg ikke helt hva du vil frem til, du klager på skaden på våpen, men klager også på super-realistisk skade på våpen som i Arma 2 og flashpoint.

For at et urealistiskt arcadespill skal fungere idag, så må våpnene være balansert, ikke gjenspeile hvor kraftige de er i virkeligheten.

Syns nå jeg.

Lenke til kommentar

Hva er poenget med M95, helt særiøst? Den verken dreper på et skudd, eller har et brukbart magasinkapasitet. Legg til at den er treg å ladde, og du har tidenes nyttesløse sniperalternativ.

 

?

I grunn helt enig, men den har to fordeler:

 

* Kula faller mindre over ekstreme lengder - lettere å beregne (for kidsa)

* Kan drepe piloter

 

"Fordelene" til tross, er nok M95 den siste snipern jeg velger.

 

Må nesten si at begge de påstandene er helt feil.

*Alle bolt-action snipere kan drepe piloter

*Samnt kula faller ikke mindre enn andre rifler (kan muligens føles sånn ut pga trøkket/recoilen i hvert skudd, så du ikke får fulgt med ordentlig på hvor kula daler). se her:

 

 

M95 er veldig ubrukelig egentlig. altfor treg, få skudd, og ikke noe forteller meg at jeg skal bruke den fremfor SV98

Det var jo pinlig. Var sikker på at M95 var den eneste, da selvfølgelig uten å ha prøvd. I mine øyne burde M95 vært den eneste som kunne penetrere cockpit'en utifra gameplay-hensyn. Helikopteret er jo utsatt for nok trusler uansett. Kunne sverge på at M95 har mindre bullet drop men ok. Prøvde å finne noen tester angående range - har du noen for hånd?

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

M95 gir skade på selve helikopteret i tillegg, det tror jeg ikke noen andre gjør. Jeg var også overbevist om at M95 var den eneste som gikk gjennom pansringen på attack-chopperne. Mulig glasset ikke regnes som panser.

Stemmer at det er kunn M95 som gjør skade på helikopterene.

Tror absolutt alle våpnene kan skyte igjennom glasset på helikopteret, men er vel kunn M95 som går igjennom pansringen.

 

Gjør vel bare 5-10% i skade pr kule. skulle ha vært litt mer :innocent:

Lenke til kommentar

Hva er poenget med M95, helt særiøst? Den verken dreper på et skudd, eller har et brukbart magasinkapasitet. Legg til at den er treg å ladde, og du har tidenes nyttesløse sniperalternativ.

 

?

I grunn helt enig, men den har to fordeler:

 

* Kula faller mindre over ekstreme lengder - lettere å beregne (for kidsa)

* Kan drepe piloter

 

"Fordelene" til tross, er nok M95 den siste snipern jeg velger.

 

Må nesten si at begge de påstandene er helt feil.

*Alle bolt-action snipere kan drepe piloter

*Samnt kula faller ikke mindre enn andre rifler (kan muligens føles sånn ut pga trøkket/recoilen i hvert skudd, så du ikke får fulgt med ordentlig på hvor kula daler). se her:

 

 

M95 er veldig ubrukelig egentlig. altfor treg, få skudd, og ikke noe forteller meg at jeg skal bruke den fremfor SV98

Det var jo pinlig. Var sikker på at M95 var den eneste, da selvfølgelig uten å ha prøvd. I mine øyne burde M95 vært den eneste som kunne penetrere cockpit'en utifra gameplay-hensyn. Helikopteret er jo utsatt for nok trusler uansett. Kunne sverge på at M95 har mindre bullet drop men ok. Prøvde å finne noen tester angående range - har du noen for hånd?

 

På lang range så har M95 5+ mer skade enn andre bolt action som dropper ned til 50 på lang avstand.

Men forsåvidt enig i det du sier. I BF2 så var M95 eneste som kunne drepe igjennom skuddsikre glasset på helikoptere

 

weaponsa.png

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar

yeap, jeg har 3 soldater nå ihvertfall på samme konto.

nr 3 er utlåns-soldat. ^^

 

 

btw: nice sv98 stats ;D 1000 headshots av 3000.. : 0

Men.. 96 timer med sv98, da syns jeg du burde hatt litt flere kills enn 3000 på den : b

 

Burde nesten hatt litt flere kills på den, ja :p

 

Snart platinum på SVU så tenker jeg jeg går for platinum på 870 Combat eller noe annet random.

 

SV98 er det absolutte førstevalget når det kommer til rifler, jeg takler bare ikke de andre.

M95 med altfor lang reload-tid, GOL som bare er helt ufyselig på alle måter etter min mening og M24 som jeg bare ikke liker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...