Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da tar jeg kvelden etter en heftig dag med myyye gaming, totalt 9 timer og 18 minutter tror jeg :ph34r:

Får se ann om jeg kanskje spiller litt imorgen også, sykt morro å spille klanmatch mot [~S&G~] på slutten, ble ganske eid, men tok de heftig mot slutten, har nå også endelig platin på M416, snart også med M16A2 og M9 :D

Lenke til kommentar

Man trenger vel strengt tatt ikke bruke red dot på MG36? Den har jo allerede et sikte, og hvis ikk jeg husker feil (har ikke spilt på leeenge) så funker verken 4x scope eller red dot sammen med det sikte som allerede er på den.

Lenke til kommentar

Jeg merker ikke noe spesielt, men jeg spiller nesten aldri med 4x scope heller :p

Hatt noen gode runder med UZI og 4x scope, helt forelsket i den nå :!:

Jeg elsker det siktet. Har 4x på alle mine klasser utenfom recon( og evt shotgun). Funker gull! Har det på M16, T88 LMG og UZI!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

OK, det her begynner å irritere meg noe kraftig. I de siste par dagene, har jeg fått "lost connection to server" hver eneste runde jeg har spilt, etter ca. 10 - 15 minutter. Det skjer uten unntak, og jeg finner ikke ut hva som er problemet. Nettet mitt fungerer tilsynelatende helt normalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...