MrLuni Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 så.. Jeg har ikke spillt siden tidlig sommer. Noe nytt i spillet? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Kjøpte spillet igår da jeg og noen kompiser skulle lane. Men går det virkelig ikke ann å legge seg helt ned? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Kjøpte spillet igår da jeg og noen kompiser skulle lane. Men går det virkelig ikke ann å legge seg helt ned? Det går ikke nei, og jeg syns det er veldig veldig bra at det ikke går. Tenk så mange campere... Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Da starter jeg å spille igjen, har som sagt egen server, "Everest", hopper inn nå, si ifra hvilke maps dere vil ha og hvilke gamemodes Kunne trengt litt action på Rush idag... Lenke til kommentar
danielch Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 35-3 i Rush på Valparaiso.. Første runden min i det hele tatt på konsoll! (XBOX360). Dæven, mye lettere å få kills på konsoll enn på PC Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 35-3 i Rush på Valparaiso.. Første runden min i det hele tatt på konsoll! (XBOX360). Dæven, mye lettere å få kills på konsoll enn på PC Har egentlig aldri spilt det på PC, men det er ikke så vanskelig på konsoll. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Det var overaskende lett med sniper. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Det var overaskende lett med sniper. Er egentlig like lett med alle klassene. Så lenge man vet hvilken fordel hver klasse har. Jeg veklser mellom assault, engineer, recon og medic veldig mye. Spille kunn Rush HC, så da kommer det litt an på hvilket map det er og om man er defender eller attacker Tar meg en runde i BC2 nå, spiller på "Kristiansand Kamp sone!" (case sensetive) om noen vil følge etter. En del svensker der inne nå Endret 2. oktober 2010 av Merko. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Er egentlig like lett med alle klassene. Så lenge man vet hvilken fordel hver klasse har. Jeg veklser mellom assault, engineer, recon og medic veldig mye. Spille kunn Rush HC, så da kommer det litt an på hvilket map det er og om man er defender eller attacker Tar meg en runde i BC2 nå, spiller på "Kristiansand Kamp sone!" (case sensetive) om noen vil følge etter. En del svensker der inne nå haha, mye svensker Hva er det du bruker til å få det screenshot'et der? Hvilken side/program er det? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 så.. Jeg har ikke spillt siden tidlig sommer. Noe nytt i spillet? Ikke egentlig, sett bortfra alle douchene som har flokket seg inn på HC-mode. Ganske sikker på at Uzi'en samt noen andre håndvåpen er blitt nerfa. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Noen som blir med å spiller litt i kveld eller? Teamspeak: ip: 217.14.14.194 port: 9987 pass: hw.no Legg til Nizzen hvis dere tør Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Er med etter byturen ikvell(kjenner det blir tidlig) Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 haha, mye svensker Hva er det du bruker til å få det screenshot'et der? Hvilken side/program er det? Det er adminpanelet hvor jeg styrer serveren Bad Company 2 Control Center tror jeg det heter Lenke til kommentar
Farner Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Issj.. Savner BC2! Her i militæret er det elendig internett, og ikke internett på kaserna heller, har ikke PC som klarer BC og nesten ingen andre som spiller det her(og de har heller ikke PC til det!) Ser ikke ut til at det blir noe særlig BC før jeg dimmer nei. Bare 10 mnd igjen Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Er ny på BC2 og spiller mye squad deathmatch. Overrasket over at det sirkulerer kun 4 forskjellige maps der inne? Er ikke det utrolig få? Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) haha, mye svensker Hva er det du bruker til å få det screenshot'et der? Hvilken side/program er det? Det er adminpanelet hvor jeg styrer serveren Bad Company 2 Control Center tror jeg det heter Har det selv, men kan ikke se hvilket land spillerne er fra. Bruker du flere verktøy som admin, noen å anbefale? Edit. Hadde en heftig runde ista... Endret 2. oktober 2010 av bad__ip Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 SQD er ikke så mye utbredt i Bc2. Conquest har vel de fleste maps? Men kanskje vi får nye remakes med VIP Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Har det selv, men kan ikke se hvilket land spillerne er fra. Bruker du flere verktøy som admin, noen å anbefale? Bruker kunn BC2CC Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Spilt noen GAAANSKE awesome runder med Nizzen og co nå :3 Join teamspeaken til Nizzen, skal spille mer snart! Endret 2. oktober 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Garand faktisk, respekt det der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå