Nizzen Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Takk for kampen Merco! Pass dere. Merco er god til å fly heli Lenke til kommentar
Merko Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Merko er kjempeflink! Men ja, takk for kampen Var moro Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Æsj, Civ 5 har tatt over for store deler av min gaming tid, så har ikke fått spilt siden release av civ 5.. Savner BC2! Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Æsj, Civ 5 har tatt over for store deler av min gaming tid, så har ikke fått spilt siden release av civ 5.. Savner BC2! civ kommer til å gjøre det så fort jeg får den nye maskinen i hus men det har blitt lite (les ingenting) Battlefield etter jeg begynte å spille Minecraft, vel får ta igjen når jeg endelig får ett skjermkort som kan dra spillet bra Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Kjøpte BFBC2 fra utgivelsesdato, men ikke mye jeg har fått spillt det. Hvilke servere er å foretrekke? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Personlig trykker jeg på alt av squad deathmatch. Med mindre jeg spiller med venner, da funker conquest og slikt. Kanskje battlefield.no eller tv2 servere er gode. Burde iallefall være god ping. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Hvis du sikter etter god gammel battlefield teamwork, må du holde deg langt unna Tv2 serverne i hvertfall. Er du en loner som går rundt for å drepe så er de nok perfekte. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Huff, trist da et godt spill ikke blir spilt "riktig". Men vi har jo CoD4, men er bare visse gode servere der også. Så det beste for teamwork er nok å hoste egen minecraft server og bygge ting med venner. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Hvis du sikter etter god gammel battlefield teamwork, må du holde deg langt unna Tv2 serverne i hvertfall. Er du en loner som går rundt for å drepe så er de nok perfekte. Enig.. Tv2 serverne er et eneste kaos ikke verdt filla på conquest og rush.. Eneste måten å oppnå noe på de serverene er å spille SDM da man kan vinne om bare DU er god. Ellers liker jeg å spille på svenske, tyske og russiske servere da alt fungerer på magiskt vis bedre enn noen norske servere fulle av cod-barn.. Battlefield Gotland serverne er favoritter, pga alle modifikasjonene som anti baserape, du dør hvis du dreper noen i en uncap base, og du dør om du dreper noen med sniper rifle FRA uncap base. Men det jeg ikke liker med de serverene er at Killer cam er borte, så det hjelper campere en god del.. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Noen som blir med å spiller litt i kveld eller? Teamspeak: ip: 217.14.14.194 port: 9987 pass: hw.no Legg til Nizzen hvis dere tør Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Mulig det mulig det! Om det er snakk om softcore.Bare spille et par runder med en kammerat på squad først ^^. Har forresten laget ny soldier: Snikende_ugle Endret 1. oktober 2010 av Möllers Tran 1 Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg er med.. Men har ikke hatt TS på lenge, hvilken versjon er tingen akkurat nå? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg er med.. Men har ikke hatt TS på lenge, hvilken versjon er tingen akkurat nå? alltid bruk nyeste versjon Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Teamspeak 3 Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Ah, du har den oppe nå teamspeak må nesten ta meg en tur! Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Har fått meg egen server nå med 24 slots Har LAN hos en kompis hele helga så blir mye spilling. Akkurat nå er det bare Squad Rush, ønsker dere no annet; Rush, Conquest - SC eller HC. Spesifiser maps og regler, åpen for alle forslag... Serveren heter "Everest - Norwegian High Speed Server" Vis noen vil låne den til klan matcher eller HW.no vil ha treninger på den så kan det også ordnes, har også Mumble med 10 slots. Action på serveren nå Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Kjekt å spille med dere, Nizzen og Tj-nome! Endret 1. oktober 2010 av Tiugama Kaa Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Tj-nome har nå funnet frem gele og vaniljesaus som er gått ut på dato Lenge leve studenter Endret 1. oktober 2010 av Nizzen 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) error 404 Endret 1. oktober 2010 av Nizzen Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Spørs hvor lenge jeg lever Men må si Nizzen treffer bra fra Blackhawk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå