Feh Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Tja, si det... De har jo fortsatt ikke fiket bugen med Get All Weapon Bronze Star insignaen så... Jo de har faktisk det, sett en del har begynt å få den. Du må ha bronse med alle SPECACT våpene også, altså de med kamo. Finnes 2-3 unrakede servere som har SPECACT fortsatt, søk på SPECACT. Er nesten aldri folk innpå Takk for tipset! Så det var to servere med det i navnet, var ingen der nå (gudskjelov, ellers hadde jeg blitt sittende oppe hele natta ) så får ta det i morra Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Nei nei og atter nei. Okey, så man dør ikke IRL med et pistol skudd i hodet? Where is the logic? På spillet ville nok amerikanerne klart seg bedre enn russerne, siden amerikanerne faktisk har hjelm, russerne løper rundt med finlandshette. Om en hjelm tåler ett pistolskudd vet jeg ikke, men jeg antar det. En pistolkule ville nok glatt ha gått tvers igjennom hjelmen, hvertfall gjort stor skade på den som gikk med den. Hjelmen er mest for beskyttelse av shrapnel etc. Ikke for kuler (som jeg har fått med meg). Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Nei nei og atter nei. Okey, så man dør ikke IRL med et pistol skudd i hodet? Where is the logic? På spillet ville nok amerikanerne klart seg bedre enn russerne, siden amerikanerne faktisk har hjelm, russerne løper rundt med finlandshette. Om en hjelm tåler ett pistolskudd vet jeg ikke, men jeg antar det. En pistolkule ville nok glatt ha gått tvers igjennom hjelmen, hvertfall gjort stor skade på den som gikk med den. Hjelmen er mest for beskyttelse av shrapnel etc. Ikke for kuler (som jeg har fått med meg). Så en episode med timewarp, og der tålte en amerikansk hjelm fra andre verdenskrig lett 3 skudd fra en mp5, så jeg tror de tåler litt.. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Så en episode med timewarp, og der tålte en amerikansk hjelm fra andre verdenskrig lett 3 skudd fra en mp5, så jeg tror de tåler litt.. Joda, hvis de da ikke blir truffet av en 412 REX eller M1911. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Så en episode med timewarp, og der tålte en amerikansk hjelm fra andre verdenskrig lett 3 skudd fra en mp5, så jeg tror de tåler litt.. Joda, hvis de da ikke blir truffet av en 412 REX eller M1911. Mja, Box o' Truth er ikke enig med deg. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) hjelmene i dag tåler FINT pistol-skudd ja. Selv om jeg regner med at personen kan få et bra "donk" i pappen av smellet vel og merke. Ihvertfall hvis en med en Magnum treffer deg 1. Pistols are pistols and rifles are rifles. (Seems like I heard that somewhere ) The rifles had no problem penetrating at these short ranges. 2. We were surprised that the 9mm, .45 ACP, and the .357 Magnum were stopped by the helmet. 3. The 7.62 X 25 seems to be the big penetrator that we heard that it was. We're going to have to shoot this one some more. 4. These helmets were tougher than I would have thought. They're not designed to stop pistol rounds, but seemed to do the job just fine. Endret 28. september 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 hjelmene i dag tåler FINT pistol-skudd ja. Selv om jeg regner med at personen kan få et bra "donk" i pappen av smellet vel og merke. Ihvertfall hvis en med en Magnum treffer deg 1. Pistols are pistols and rifles are rifles. (Seems like I heard that somewhere ) The rifles had no problem penetrating at these short ranges. 2. We were surprised that the 9mm, .45 ACP, and the .357 Magnum were stopped by the helmet. 3. The 7.62 X 25 seems to be the big penetrator that we heard that it was. We're going to have to shoot this one some more. 4. These helmets were tougher than I would have thought. They're not designed to stop pistol rounds, but seemed to do the job just fine. Må du bestemme deg! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Mange bfbc2 spillere som skal ha seg MoH ? Har blitt SKIKKELIG hypet på MoH nå i det siste, klarer nesten ikke vente : 3 Et "voksent" cod! med frostbite motor : 3 og dice bak spakene.. må bli bra. (har laget egen moh tråd om interessen skulle være der.) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1264004 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Egentlig så spiller jeg bare bf spill nå, men får vel kanskje prøce MOH Er det medic i MOH? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Nei, er ikke medic dedverre D: Lenke til kommentar
Merko Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Hmm, andre enn meg som ikke finner noen servere? Har nettopp formatert etc. Spillte et par runder, så skulle jeg teste spillet i eyefinity (en stund etterpå). Nå finner jeg ingen servere. Har ikke hukket av noe på server-instillingene heller. Tips til hva som kan være galt? Lenke til kommentar
Farner Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Finnes det noen gode spillere som liker å spille bra, vinne og spille sammen med folk? Er egentlig på jakt etter noen spillebuddies / norsk klan, men de må spille litt bra. Jeg spiller for å vinne og ha det gøy! Noen som vet om noen litt pro klaner fra norge? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Hmm, andre enn meg som ikke finner noen servere? Har nettopp formatert etc. Spillte et par runder, så skulle jeg teste spillet i eyefinity (en stund etterpå). Nå finner jeg ingen servere. Har ikke hukket av noe på server-instillingene heller. Tips til hva som kan være galt? Har dessverre ikke noen tips, men enkelte av TV2 serverne har hatt nedetider både igår og idag. Litt småirriterende... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) "Dick"tator: Hjelmen tålte skudd fra flere kraftige pistoler, så tror konklusjonen er så fint som at den tåler de fleste. At de klarte det med EN pistol betyr ikke at den IKKE tåler.( som forøvrig er kjent for og være en god "lage hull"-pistol" ) Hjelmen tåler mye mer enn det den skal....så enkelt. Kan vi hoppe videre nå? Edit: Så kan du jo lese punkt.4 igjen hvis det fremdeles må være noe du skulle lure på Nizzen: Desverre Skulle gjerne hatt deg som medic i MoH. Endret 29. september 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Komplett.no har server nå ! Beste pingen jeg har hatt noen gang Dog jeg fikk best player 5 brett på rad nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Komplett.no har server nå ! Beste pingen jeg har hatt noen gang Dog jeg fikk best player 5 brett på rad nå Nice, antar at de med [k.no]- tag, var ansatte hos komplett? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Komplett.no har server nå ! Beste pingen jeg har hatt noen gang Dog jeg fikk best player 5 brett på rad nå Nice, antar at de med [k.no]- tag, var ansatte hos komplett? helt sikkert Komplett.no har et veldig godt bf2 lag iallefall. Virket iallefall slik på bedrift turneringene Lenke til kommentar
Feh Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Finner ikke noe når jeg søker på komplett.no jeg? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Finner ikke noe når jeg søker på komplett.no jeg? Husk at det er forskjell på stor og liten bokstav når man søker også Lenke til kommentar
Feh Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 søkte både i small og big caps.. "komplett.no" og "KOMPLETT.NO" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå