Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Hva er det som skjer med EA sine servere egentlig? Har prøvd sine klokken 12 å koble meg til Fifa og BF, men serverene er nede... vet noen hvorfor og når de blir oppe igjen?

 

Prøvde foresten å søke etter et spill i BF BC2 i sta men fant ingen. Regner vel med at alle har samme problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

" Maintenance Tuesday 16th Feb ONGOING UPDATE

Backend maintenance is scheduled for Tuesday the 16th between 10:00-13:00 GMT and 02:00AM-05:00AM PST.

 

During this time Battlefield Bad Company 2 will be unavailable.

 

UPDATE: The maintenance has been restarted due to issues on restarting the service under load. The EA servers will be down for another 75 minutes. In which time we are working on a new server and client to be released for when the servers come back online."

 

link.

 

:(

 

edit:

"It affects all EA games, even the ones people have bought. This is not limited to Battlefield. So yes, they know people paid for their games and are wanting to play."

 

link.

Endret av ebola950
Lenke til kommentar
" Maintenance Tuesday 16th Feb ONGOING UPDATE

Backend maintenance is scheduled for Tuesday the 16th between 10:00-13:00 GMT and 02:00AM-05:00AM PST.

 

During this time Battlefield Bad Company 2 will be unavailable.

 

UPDATE: The maintenance has been restarted due to issues on restarting the service under load. The EA servers will be down for another 75 minutes. In which time we are working on a new server and client to be released for when the servers come back online."

 

link.

 

:(

 

edit:

"It affects all EA games, even the ones people have bought. This is not limited to Battlefield. So yes, they know people paid for their games and are wanting to play."

 

link.

 

Hvilke tidspunkter er de i norsk tid? Prøvde å google men fant ingen svar.

Lenke til kommentar
Mister alt untatt navnet.

Er det mulig å bytte navnet, eventuelt lage en ny bruker?

Du kan lage opp til 5-6 navn (+-) per konto.

 

Dvs du kan feks dele kontoen din med din bror, så kan han spille på en ny bruker på kontoen uten at dere ødlegger hverandres statestikker osv.

 

Men dere kan kunn spille 1 av gangen.

Lenke til kommentar

Trykk X når du er i lufta for å utløse fallskjerm på PS3.

 

Prone er fjernet fordi Dice har laget Battlefield Bad Company 2 og ikke Battlefield Sniper[GER] Camper Partei 2

 

På PS3 kan du toogle crouch, dette blir nok sikkert mulig i PC versjonen også.

 

Det er servermaintenance i noen timer. EA har sagt i fra, det er BETA, OMG get a life! Det er ikke verdens undergang!

Lenke til kommentar

Toggle på iron sight hadde vært fint, og må innrømme at det føltes unaturlig å ikke kunne legge seg ned (og jeg var ikke sniper en gang, men light machine gunner/medic - en type våpen det i virkeligheten omtrent kun går an å skyte liggende/med støtte... men men).

Endret av Aurvan
Lenke til kommentar
Spilt MPdemoen en stund nå og må si det er utrolig bra. Banker Modern Warfare 2. Føles også veldig mye mer realistisk med tanke på alt som skjer på slagmarken. Også utrolig stilig at å anngi mål osv. har god effekt og belønnes. Blir ett helt klart kjøp når den tid kommer.

Ja, enig. Og det jeg la mest merke til var lyden. SÅ masse bedre lyd enn MW2. I sistnevnte er det ofte at noen står rett ved meg og peprer uten at jeg, vet hjelp av lyd, umiddelbart greier å lokalisere hvor det skytes fra. Det samme gjelder sporlys (det er fortsatt litt mange sporlys kanskje) og måten prosjektilet farer gjennom luften. Det har en mye mer realistisk bane.

Lenke til kommentar
Prone er fjernet fordi Dice har laget Battlefield Bad Company 2 og ikke Battlefield Sniper[GER] Camper Partei 2

I lol'd. :!:

 

Uansett, har så alt for mye flott å si om dette spillet. Lyden er fenomenal, og ja.. Nei, aner ikke hvor jeg skal begynne. Blir iallefall et kjøp! Etter min mening er dette slik skytespill skal være (eller krigsspill, om du vil). Modern Warfare 2 var ikke slik jeg forventet og jeg følte det ble alt for mange nærkamper med håpløse spawnpoints og tåpelig plasserte snipere - eller campere generelt. Jeg har ingenting i mot snipere, men da helst på plasser som er ment å snipe fra. Haglene gikk meg på nervene også.

 

Rumlende tanks, øredøvende eksplosjoner, sprengte bygninger, fullstendig ødelagt terreng, desperate rop fra medsoldater... Alt i alt et fantastisk spill - og det bare etter demoen. Dette er slik jeg virkelig ville ha det første Bad Company, selvom jeg var godt fornøyd med det også!

Lenke til kommentar

Nå satser jo ikke akkurat Modern warfare 2 på realisme da. Spillet er jo stort sett like arcade som de andre Cod spillene.

 

Realisme er uansett drit i spill. Det er kun hemmende. Det er kult at det er noen aspekter som er realistisk, men alt med måte. Dette spillet gjør det ganske greit, selv om jeg skulle ønske sniper var enda mer skillgame.

Lenke til kommentar

Et lite klipp fra World War 2 mission i Bad Company 2 er leaked på nettet.Nedenfor er det et lite klipp fra BFBC2 singleplayer campaign WWII.

Forrige måned antydet ESRB at det var WWII mission i BFBC2 da de ga ut sin første vurdering av spillet.Denne videoen bekrefter dette.Bilde kvaliteten er ikke så bra men den er grei nok.

 

http://bc2online.org/

 

Bildet minner om Iwo Jima, fra vårt kjære BF1942.

 

Direkte link til video

Lenke til kommentar
Et lite klipp fra World War 2 mission i Bad Company 2 er leaked på nettet.Nedenfor er det et lite klipp fra BFBC2 singleplayer campaign WWII.

Forrige måned antydet ESRB at det var WWII mission i BFBC2 da de ga ut sin første vurdering av spillet.Denne videoen bekrefter dette.Bilde kvaliteten er ikke så bra men den er grei nok.

 

http://bc2online.org/

 

Bildet minner om Iwo Jima, fra vårt kjære BF1942.

 

Direkte link til video

 

Hmm... Jaja

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...