Gjest Slettet+8974354 Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Nei nei og atter nei. Okey, så man dør ikke IRL med et pistol skudd i hodet? Where is the logic? På spillet ville nok amerikanerne klart seg bedre enn russerne, siden amerikanerne faktisk har hjelm, russerne løper rundt med finlandshette. Om en hjelm tåler ett pistolskudd vet jeg ikke, men jeg antar det. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Det er forskjell på realisme og bra gameplay. Hadde det vært FOR bra realisme hadde det vært EVIG kjedelig å spille. Dette er min mening iallefall. Blir litt som bilspill med veldig bra realisme. Det blir litt for vanskelig for meg Jeg må jo få lov til å krasje litt, uten at bilen er ubrukelig Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Hva er det folk spiller egentlig? Hardcore eller Softcore? Jeg klarer ikke softcore lengre Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Det er forskjell på realisme og bra gameplay. Hadde det vært FOR bra realisme hadde det vært EVIG kjedelig å spille. Dette er min mening iallefall. Blir litt som bilspill med veldig bra realisme. Det blir litt for vanskelig for meg Jeg må jo få lov til å krasje litt, uten at bilen er ubrukelig Sant sant. Men om du får litt lagspill inn i et realistisk krigsspill er det driiiiiiitmorro (hint: Battlefield 2 moden Project reality) Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Hva er det folk spiller egentlig? Hardcore eller Softcore? Jeg klarer ikke softcore lengre Hardcore. Softcore er langt ifra min type stil, greier det bare ikke. Edit: Merket idag at bokstavene Æ-Ø-Å gikk an å skrive in-game, det er litt greit Endret 26. september 2010 av Friction# Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Har nesten bare spilt softcore da omtrent hver eneste hc-server jeg har vært på lagger for meg. Ellers så skulle jeg ønske at det var en mellomting av sc og hc. Endret 26. september 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Det er forskjell på realisme og bra gameplay. Hadde det vært FOR bra realisme hadde det vært EVIG kjedelig å spille. Dette er min mening iallefall. Blir litt som bilspill med veldig bra realisme. Det blir litt for vanskelig for meg Jeg må jo få lov til å krasje litt, uten at bilen er ubrukelig Et skudd i hodet = død er ikke ekstrem realisme. Tror de fleste tenker at et skudd i hodet vil bety en snarest død. Og ja er hodet beskytta med en kevlar hjelm kan den jo ta et skudd fra et vanlig våpen, men fortsatt er ansikt og hals ubeskytta. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 for å ikke nevne de som ikke har hjelmen (medic har kun en lue) Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 En veldig.. veldig synlig lue. Gjør jobben så mye lettere når hodene er merket rødt XD Lenke til kommentar
Feh Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 En veldig.. veldig synlig lue. Gjør jobben så mye lettere når hodene er merket rødt XD Ja det fikk meg til å tenke på den jævla DLCen som skulle komme? Med camo skins på våpen og sånt. Hvor er den? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Den ble borte fra PC versjonen pga noe feil.. men den kommer tilbake en vakker dag.. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Tja, si det... De har jo fortsatt ikke fiket bugen med Get All Weapon Bronze Star insignaen så... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Heller ikke favorittserver-listen... Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Mye som mangler enda, ja! Litt synd for Battlefield, nå som Medal of Honor 2010 og COD: Black Ops står for tur. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Et skudd i hodet = død er ikke ekstrem realisme. Tror de fleste tenker at et skudd i hodet vil bety en snarest død. Og ja er hodet beskytta med en kevlar hjelm kan den jo ta et skudd fra et vanlig våpen, men fortsatt er ansikt og hals ubeskytta. Hehe, du må ikke ta spillet så alt for seriøst heller. Skulle de ha laga spillet superrealistisk, så hadde nok de fleste recon daua av sult. Liker slik det er nå, på hardcore. Men sre frem til hvordan de får til BF3 3 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Hei eg laste ned BC2 nettopp til PC. Før eg skulle spille fikk eg mulighet til å laste ned et program som heter Bunkbuster (?) Men blir kicket etter 5 min i alle servere? Kommer opp det programmet som kicket meg. Har det blitt gjort noe galt? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 det heter Punkbuster, og du må sikkert bare oppdatere det oppdatering's klienten kan lastes ned herifra: http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 Da har jeg nøyaktig 1.000 headshots med SV98 Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 Nice Har blitt sykt god med MP-443 Grach jeg ass, sykt digg den er, bedre enn maskingevær Bruker den med GOL som "secondary" har 1.8 i K/D da jeg løper sånn... sykt digg med C4 og Motion Mine i tillegg! POW! Lenke til kommentar
siindre Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 Tja, si det... De har jo fortsatt ikke fiket bugen med Get All Weapon Bronze Star insignaen så... Jo de har faktisk det, sett en del har begynt å få den. Du må ha bronse med alle SPECACT våpene også, altså de med kamo. Finnes 2-3 unrakede servere som har SPECACT fortsatt, søk på SPECACT. Er nesten aldri folk innpå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå