Mumriken Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Ulempen med HC er at alle løpe rundt med et våpen som har silencer Er også drittkjipt å bli snipet med uzi når du løper rundt med boltrifle! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Boltrifle er jo helt meningsløst på hc. Endret 23. september 2010 av tjalla Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Boltrifle er jo helt meningsløst på hc. Meningsløst? Profft. Semi= "bank-bang-bank-bank", med bolt må du sikte. Bommer du, tar det lengre tid før neste skudd. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Seff kom det argumentet fram - "Profft" fordi at man presser ut færre kuler i sekunder. Som at det er så vanskelig å sikte uansett. Man må da sikte vel så mye med semi'ene. Man er jo også avhengig av man treffer huet om man vil ha "one shot-one kill" samt ekstra kompensasjon for kulefall over ekstreme lengder. Sett utenom denne "prestisjen" din så er boltrifler svada. Dvs. i forhold til de mange fordelene en semi gir deg. For å ikke snakke om alle de taktiske mulighetene en lyddemper gir deg. Endret 23. september 2010 av tjalla Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Spray 'n Pray. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Fin diskusjon. Takk. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 ER SÅ JEVLIG FORBANNA!!! UANSETT HVILKEN SERVER JEG GÅR PÅ FÅR JEG BAAARE UBRUKELIGE TEAMMATES SOME BARE ER UTE ETTER Å ØDELEGGE FOR LAGET!!!!!!!! ARG!! Hehe, om du søker etter "Kristiansand Kamp sone!", så kan du få spille på serveren min. Det er riktignok hardcore rush, men om noen ødlegge for andre, så blir dem permanent bannet. Samme med folk som jukser eller oppfører seg dårlig i chaten Skal jeg være helt erlig føler jeg hardcore blir avgjort av hvem som ser hvem først.... Først når noen begynner å skyte på deg er det ikke nøye med hvor mye skills du har, men Squad Rush med RL venner er jo veldig fun! Er det ikke det som er mest realistisk da? på HC må man jo være mere forsiktig, planlegge hvilken rute man skal ta etc. på vanlig kan man jo bare løpe rett mot objektive, så drepe om du ser noen på veien. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Jeg hadde et par morsomme runder på en av TV2s Arica Harbour SDM-servere, nå nettopp Lenke til kommentar
Merko Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Hehe, hadde også en morsom runde her om dagen. Tok en god del med kniv. Endret 23. september 2010 av Merko. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Enda en kveld med elendige teammates overalt, cg spammers, spawncampers osv.... bli så lei.... 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Enda en kveld med elendige teammates overalt, cg spammers, spawncampers osv.... bli så lei.... Ga opp spillet for lenge siden jeg. Var helt super duper mega bra helt til slutten av sommeren. Da var alle MW2 horene lei MW2 og joina BC2. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Er det noen av dere som har opplevd at 4x scopet, klikker litt iblant? Eksempel fra idag; SDM på laguna Presa, sikter inn, og plutselig zoomer den ut igjen, det skjedde flere ganger. Spilte forøvrig med M16A2. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Battlefield Gotland serverne har fått oppgradering! Når dør man om man camper med sniper, og baseraper har man 3 advarsler før kick. Yey, conquest made fun again! :] siemn: skjedde ofte med meg med vanlige iron sights for 3-4 uker tilbake, har ikke skjedd på en stund nå Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Rush på tv2. Totalt anarki uten admins Finn en feil da! There was no one left to kill! Endret 23. september 2010 av Mumriken Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 HC er helt meningsløst. Greit nok for de som vil ha det mer realistisk, men jeg er dritt lei av å konstant måtte dø for helt tilfeldige kuksekker som driver å runker i buskene, og venter på at et intetanende innsprutningshull skal passere. Camping BLIR belønnet her, og det er det umulig å få en fin flyt i gameplayet. Faktisk så gjelder dette hele spillet nå! Faen hvor jeg gleder meg til BF3. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (...) Hvorfor spiller du windowed? Og har vinduet så stort som skjermens oppløsning? (antar du har 1920x1080 skjerm) Lenke til kommentar
Merko Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (...) Hvorfor spiller du windowed? Og har vinduet så stort som skjermens oppløsning? (antar du har 1920x1080 skjerm) Man kan alt+tabe raskere. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (...) Hvorfor spiller du windowed? Og har vinduet så stort som skjermens oppløsning? (antar du har 1920x1080 skjerm) Han spiller ikke Window mode, men eneste mulighet for å ta Printscreen i BC2 er å ALT+TAB for så å ta screenshot av vinduet! Lenke til kommentar
Merko Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Han spiller ikke Window mode, men eneste mulighet for å ta Printscreen i BC2 er å ALT+TAB for så å ta screenshot av vinduet! Man kan jo ta i bruk Fraps da. Da kan man ta screenshot i hytt og pine Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Han spiller ikke Window mode, men eneste mulighet for å ta Printscreen i BC2 er å ALT+TAB for så å ta screenshot av vinduet! Man kan jo ta i bruk Fraps da. Da kan man ta screenshot i hytt og pine Jaja, det er det jeg bruker selv, men glemmer som regel hele driten fordi jeg er så opptatt av selve spillet Endret 23. september 2010 av bad__ip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå