Balli Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 ARGH blir så irritert på jævlene som ikke klarer og hjelpe folk, f.eks runde nå, gjorde det sikkelig bra med recon(m24 + m442 <3) men så gikk jeg tom for ammo, først skriver jeg det et par ganger, så finner jeg en i suqaden min som er assoult så står jeg forran han, han bare går, så begynner jeg og skyte på han (ikke ff) han skjønner enda ikke poenget så går han litt framover, jeg sluttet å skyte på han pga da var jeg helt tom, så kom det en fiende og drepte oss begge Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 ARGH blir så irritert på jævlene som ikke klarer og hjelpe folk, f.eks runde nå, gjorde det sikkelig bra med recon(m24 + m442 <3) men så gikk jeg tom for ammo, først skriver jeg det et par ganger, så finner jeg en i suqaden min som er assoult så står jeg forran han, han bare går, så begynner jeg og skyte på han (ikke ff) han skjønner enda ikke poenget så går han litt framover, jeg sluttet å skyte på han pga da var jeg helt tom, så kom det en fiende og drepte oss begge Enkelte burde holde seg til MW2. (han, ikke du) Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Er alle de vip map-packs'ene gratis for oss på pc, eller? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Fikk delevis fikset BC2-problemet mitt. Kjører spillet i eyefinity, da fungerer det som det skal. Har spillt en del på min egen server i det siste, men tidligere idag var det ingen folk innpå, så jeg stakk over til Battle.no sine servere. Huffa meg så dårlig samspill det er der. Vi spillte Atacma Desert, så var det 2-3 drittunger som gjorde alt de kunne for å ødlegge for de på laget. De skøyt på sine egne tankser (før andre lagkammerater fikk hoppe inn i en), samme med helikopter. Om noen først klarte og hoppe inn i helikopteret, så skøyt de etter deg med RPG, som gjør at du mister helt kontrollen. De burde virkelig få tak i flere aktive admins der Det som er greit på min egen server. Blir bannet med en gang noen drittunger prøver på noe. Har heldigvis ikke måtte gjøre det så mye..enda Jeg har søkt, virker som de trenger en del admins. Og på den serveren jeg er på er det en aktiv, men så snart han er vekke er helvete løs igjen, så jeg gleder meg til å få tatt i bruk banhammer og gi ut advarsler! Om jeg får jobben, though. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Serveren jeg snakket om tidligere som kun tillater 3 Recon's per team er Justice-Fighters, søker du det opp vil du få den opp, det er Conquest og Hardcore all maps, en skikkelig feit server men med litt høy ping. Kos dere Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Må jeg ha bronse i SPECACT-våpene for å få insignias: distinguished weapon knowledge? Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 De finnes ikke til pc, men er jo typisk om det er sånn... drittopplegg til pc som vanlig. Er kun specact til consoler.. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Hadde vært litt kult (men meningsløst) om man kunne sette på insignias og medaljer på uniformen (Meningsløst fordi man bruker ikke slikt på felt-uniform). Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Er ladd for en 2142 remake jeg! Digger futuristiske spill, hvertfall battlefield sin utgave. Da kan det være så "urealistisk" som det vil. For da er det heller ingen grenser 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Latterlig når jeg dreper en med ett uhell (ff) og han joiner min squad for å spawne på meg, for så å bevisst drepe meg. Blir så forbannet. Iallefall, 8888 i total score Edit: og jeg sier til og med "sorry, I couldn't see any blue dot over you" Endret 19. september 2010 av Friction# Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Latterlig når jeg dreper en med ett uhell (ff) og han joiner min squad for å spawne på meg, for så å bevisst drepe meg. Blir så forbannet. Iallefall, 8888 i total score Edit: og jeg sier til og med "sorry, I couldn't see any blue dot over you" Da må du irritere han så han får masse minuspoeng og blir kicket, eller iallefall mister sin (kanskje) gode score. Kjempegøy det. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Bare lurer, men får man death av teamkill på statsen sin? Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 DET er jo lame! Skulle kun gått utover den som killa. sånn er det hvertfall på bf2 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Da er det jo bare å lage ny soldat, og drepe alle teammates. Så får alle sugen score.. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Så skulle det vært som på bf2, du får ikke death før du har spawna. det vil si at hvis du blir reviva så får du ikke en "death".. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Det er så FETTTTTT (sorry overdrivelsen) med ny pc og BC2!!! Loader map ekstremt fort (uten SSD) og har alt på fullt, men 4x antistropich og 4x anti-aliasing. får 60-90 fps Loader så fort at det står 10 sec til gamet starter EDIT: Noen som spiller nå? Jeg joiner, har ventrilo om nødvendig Endret 19. september 2010 av Tiugama Kaa Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Det er så FETTTTTT (sorry overdrivelsen) med ny pc og BC2!!! Loader map ekstremt fort (uten SSD) og har alt på fullt, men 4x antistropich og 4x anti-aliasing. får 60-90 fps Loader så fort at det står 10 sec til gamet starter EDIT: Noen som spiller nå? Jeg joiner, har ventrilo om nødvendig Specs? Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 tro hvilke load tider jeg får om jeg installerer bc2 til en ram-disk Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Det er så FETTTTTT (sorry overdrivelsen) med ny pc og BC2!!! Loader map ekstremt fort (uten SSD) og har alt på fullt, men 4x antistropich og 4x anti-aliasing. får 60-90 fps Loader så fort at det står 10 sec til gamet starter EDIT: Noen som spiller nå? Jeg joiner, har ventrilo om nødvendig Specs? gtx 480, i7 950 (OC til 3.3Ghz til å starte med), 6GB 2000Mhz minne og 1TB Samsung F3 disker. Elsker min nye pc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå