Solid Snail Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Vintern Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Når kommer vietnam? Når det er ferdig... Hvis du har sett videoene som er postet her, så sa de jo vel "later this winter" eller.no Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Fikk delevis fikset BC2-problemet mitt. Kjører spillet i eyefinity, da fungerer det som det skal. Har spillt en del på min egen server i det siste, men tidligere idag var det ingen folk innpå, så jeg stakk over til Battle.no sine servere. Huffa meg så dårlig samspill det er der. Vi spillte Atacma Desert, så var det 2-3 drittunger som gjorde alt de kunne for å ødlegge for de på laget. De skøyt på sine egne tankser (før andre lagkammerater fikk hoppe inn i en), samme med helikopter. Om noen først klarte og hoppe inn i helikopteret, så skøyt de etter deg med RPG, som gjør at du mister helt kontrollen. De burde virkelig få tak i flere aktive admins der Det som er greit på min egen server. Blir bannet med en gang noen drittunger prøver på noe. Har heldigvis ikke måtte gjøre det så mye..enda Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Har endelig fikset spill-pcen min (håper den funker ), så skal teste ut serveren din nå straks om alt går som det skal Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Hm, jeg ødela mitt lags heli idag.. ikke med vilje tho, kjørte der med tanks da det spawnet, og var noe merkelige ting som skjedde, så sa det pang. Er det bare meg, eller er heli ubrukelig (var riktignok alene..), ble skutt ned etter 3 sek.. kjørte ikke rett fram, men hadde.. looper. Lenke til kommentar
siindre Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Jeg føler heli er rimelig ubrukelig, med mindre man er veldig flink med det. For det tar ikke lang tid før du blir tracet, eller noen skyter på deg med AA gun. I tillegg er maingun/pilotgun fullstendig ubrukelig ettersom man ikke kan dive med helikopteret. Flyr du fort i en skråvinkel nedover, skyter på tanks, for så og prøve å rette opp heliet igjen så kræsjer man som oftest. Second gunner derimot kan score ganske mye om man flyr riktig, og har riktige perks. Hvertfall HIND heliet. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Problemet med heli er vel at det egentlig kanskje burde tatt mer dmg? Lenke til kommentar
pxK Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Heli er ubrukelig, det er kanskje litt gøy men du blir garantert skutt ned til slutt. Fly for høyt, AA gun tar deg. Fly middels høyt, noen tracer deg. Fly lavt, en tank skytter deg ned. Maingun for piloten kunne hatt litt mer dmg men ikke mye før det blir for mye og kontrollen kunne vært raskere. Og selve hastigheten på helikopteren kunne vært litt mer. Improved armor hjelper litt mot mounted guns, og smoke hjelper mot tracere, mens alternative fire hjelper mot tanks, og med improved warheads så klarer faktisk ett helikopter og redusere en tanks liv til 30 hvis du treffer. Alt i alt så har jeg gitt opp helikoptere i BC2 mens jeg venter på BF3 og håper på virkelige gøye helikoptere. 1 Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Helt enig pxk! Faen så utrolig dårlig balansert spill. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Kommer BF Vietnam på Xbox 360 også eller bare PC. Herregud for mye bedre spillet ser ut på PC enn konsoll. Er flere ting som mangler på konsoll kontra PC versjonen. Det eg savner mest er jo at man ikke kan sjekke hvor mange kills og deaths man har midt i battle på Konsoll. Bare Scoreboard... Lenke til kommentar
Balli Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 bf vietnam kom for noen år siden kun til pc, dog bfbc2 vietnam skal vist komme til både konsoll og pc Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 bf vietnam kom for noen år siden kun til pc, dog bfbc2 vietnam skal vist komme til både konsoll og pc Ja, okey. Er det et fullt spill som man kjøpe på butikken eller en slags tilleggspakke? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 En expansion. Nye våpen og kjøretøy fra 60/70-tallet samt 4 nye maps. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Nettopp kjøpt meg ny pc.. men tar jo veldig lang tid å loade spillet jo! Jeg hadde på medium innstillinger på min gamle pc, og da loadet mappet som regel etter 10-15 sek. nå tar det opp i mot det dobbelte. Har GTX480, i7 950 hvis noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Bruker du Dx11? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Etter at jeg oppdaterte til siste patch har jeg fått ctd tre ganger i dag Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Bruker du Dx11? I følge dxdiag, så bruker jeg dx11, ja. Jeg har oppdatert til nyeste drivere og. Skifta til dx10 i settings.ini = 10 sek loadtime :D:D thx Endret 18. september 2010 av Tiugama Kaa Lenke til kommentar
Merko Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Etter at jeg oppdaterte til siste patch har jeg fått ctd tre ganger i dag Jeg får også mye ctd. Utrolig irriterende :/ alt av drivere er oppdatert også. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Er det kun folk på serveren din når du og vennene dine spiller der eller? Hvis du skal spille i kveld kan kanskje jeg og en til bli med Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Dette spillet hadde eid så mye mer om det ikke plutselig gir meg BSoD. Menmen, er bare reboot å spille mer:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå