FrankBjarne Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Nei, det stiller jeg meg langt ifra. No sniper er CS og har ikke noe og gjøre i et BF spill. Ser mange har lagd servere med no sniper, no shotgun, no grenade, no bullets, no crosshair, no roofs, no knifes. Blir for dumt. Så en ganske nifty hagle i gameplay videon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Nei skjønner vel egentlig at det ikke fungerer i praksis jeg også. Men jeg får litt den følelsen etter å ha spilt på enkelte hardcore-servere i det siste. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Veldig sant at det er mange horer med sniper ja. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 hardcore er bare sniper. for min del gÅr respekt ned. men på normal mode så står det respekt Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 De fleste SC gamesa jeg har joina er det assault med AN-94 all the way. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Hva med infantry only but no sniper mode? Det er ikkje sniper men RECON Altså du har ikkje skjønt det *busted* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Jeg har skjønt det veldig godt jeg. Det er alle recons der ute som spiller som om de er en sniper som ikke har skjønt det. Derav min bruk av ordet sniper. Recons har jeg ikke noe i mot i det hele tatt, sniperhorer imidlertid... Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Du kan fortsatt spille Recon med hagle og AC våpen. Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Joda kult med ny expansion men.. hva har vietnam med bad company å gjøre egentlig? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Får bare 40fps, men er fullt spillbart, på 1080p med alt på max (ikke hbao og vsync). Får prøve DX11 også. Men må nok bytte til 1600x900, da E8500 begrenser ytelse noe. ELSKER 480 GTX! Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Du kan fortsatt spille Recon med hagle og AC våpen. Jupp! utrolig kult på rush maps å kaste en ball inn til objektivet og løper inn og BLASTER alle der inne med shotgun Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Får bare 40fps, men er fullt spillbart, på 1080p med alt på max (ikke hbao og vsync). Får prøve DX11 også. Men må nok bytte til 1600x900, da E8500 begrenser ytelse noe. ELSKER 480 GTX! Hvis du har på MSAA på 1920x1080 kan du prøve og skru den ned på x2. Merker ikke forskjell og kan gå opp 20-40 FPS. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Den er på 4x eller noe nå. AF er vel på max. En sa at det var lurt å prøve å få stabilt 60fps, men er flytende nå. Hva er viktigst: Max på texture, eller details? Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Kjøpte meg en 20slots Public server tidligere idag. Den er hovedsaklig til min far som gamer en del med kollegaene på jobben. Liker også kontrollpanelet som heter "Bad Company 2 Command Center". Da får man en grei oversikt. Var en tidligere idag som hadde tatt 46stk, døde 6 ganger. 38 av killsa var headshot.. Virker litt mistenksom det der Legger servernavnet i spoiler slik at jeg ikke skal drive på med noe snikreklame Søk etter "Kristiansand kamp sone" så skal den dukke fram Hei folkens, lenge siden sist, har begynt å spille endel igjen, formen er litt rusten men går så det suser. Tenkte jeg skulle prøve ut den serveren der idag, morsomt å spille med andre norske, særlig folk som vet litt om teamwork. Kan også legge til at jeg fant en server som ikke tillater mer en tre Recons per team, hver gang du prøver å spawne som recon og det er mer enn 3 recons i spill blir du automatisk drept, men får hverken "death" eller minuspoeng, kun en straff med å vente i 15 sekunder til Skal se om jeg finner servernavnet igjen. Har også spilt på endel deilige infantry only servere som jeg har funnet. Også titta jeg på Vietnam traileren/gameplay. Så jævlig fett ut, men faen jeg vil FLY! Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Kjøpte meg en 20slots Public server tidligere idag. Den er hovedsaklig til min far som gamer en del med kollegaene på jobben. Liker også kontrollpanelet som heter "Bad Company 2 Command Center". Da får man en grei oversikt. Var en tidligere idag som hadde tatt 46stk, døde 6 ganger. 38 av killsa var headshot.. Virker litt mistenksom det der Legger servernavnet i spoiler slik at jeg ikke skal drive på med noe snikreklame Søk etter "Kristiansand kamp sone" så skal den dukke fram Hei folkens, lenge siden sist, har begynt å spille endel igjen, formen er litt rusten men går så det suser. Tenkte jeg skulle prøve ut den serveren der idag, morsomt å spille med andre norske, særlig folk som vet litt om teamwork. Kan også legge til at jeg fant en server som ikke tillater mer en tre Recons per team, hver gang du prøver å spawne som recon og det er mer enn 3 recons i spill blir du automatisk drept, men får hverken "death" eller minuspoeng, kun en straff med å vente i 15 sekunder til Skal se om jeg finner servernavnet igjen. Har også spilt på endel deilige infantry only servere som jeg har funnet. Også titta jeg på Vietnam traileren/gameplay. Så jævlig fett ut, men faen jeg vil FLY! Navn på server? Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Kjøpte meg en 20slots Public server tidligere idag. Den er hovedsaklig til min far som gamer en del med kollegaene på jobben. Liker også kontrollpanelet som heter "Bad Company 2 Command Center". Da får man en grei oversikt. Var en tidligere idag som hadde tatt 46stk, døde 6 ganger. 38 av killsa var headshot.. Virker litt mistenksom det der Legger servernavnet i spoiler slik at jeg ikke skal drive på med noe snikreklame Søk etter "Kristiansand kamp sone" så skal den dukke fram Hei folkens, lenge siden sist, har begynt å spille endel igjen, formen er litt rusten men går så det suser. Tenkte jeg skulle prøve ut den serveren der idag, morsomt å spille med andre norske, særlig folk som vet litt om teamwork. Kan også legge til at jeg fant en server som ikke tillater mer en tre Recons per team, hver gang du prøver å spawne som recon og det er mer enn 3 recons i spill blir du automatisk drept, men får hverken "death" eller minuspoeng, kun en straff med å vente i 15 sekunder til Skal se om jeg finner servernavnet igjen. Har også spilt på endel deilige infantry only servere som jeg har funnet. Også titta jeg på Vietnam traileren/gameplay. Så jævlig fett ut, men faen jeg vil FLY! Navn på server? Skal finne navnet på den da jeg kommer hjem Må bare bli ferdig på jobb, kjøpe litt øl, og komme meg hjem så skal jeg kaste meg foran PC'en og finne navn på serveren. Håper det er godt nok for deg Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Skal finne navnet på den da jeg kommer hjem Må bare bli ferdig på jobb, kjøpe litt øl, og komme meg hjem så skal jeg kaste meg foran PC'en og finne navn på serveren. Håper det er godt nok for deg Jadajada haster ikke Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 (endret) Ingen som har en løsning på hvordan jeg fikser flimring-problemet mitt? Om jeg kjører i fullscreen(uansett oppløsning), så hopper bildet opp 3cm, så ned 3cm sånn 5 ganger i sekundet. Kjører jeg i windowmode, da skjer det ikke. Har reinstallert skjermdriverene et par ganger + application profiles uten hell Noen som har hatt samme problem? Edit: Reinstallert BC2, samme greia. Det som er rart er at det fungerer greit om jeg deaktiverer de 2 skjermene (har 3stk). Fungerer også om jeg kjører på den laveste oppløsningen. Så noe rart her Kjøpte meg en 20slots Public server tidligere idag. Hvem kjøpte/leide du den av ? Så vidt jeg vet er det bare Multigamer som har lisens på BC2 ranked server i Norge. Mao, det var de ja. Endret 17. september 2010 av Merko. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Når kommer vietnam? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå