NoNamesLeft Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Klarer nesten ikke dette spillet lengre! Finner ikke en eneste server hvor laget ditt klarer å dekke deg når noen kommer bak deg og forran dem... Og at det er så forbanna mange snipere!!!! BLIR SÅ FORBANNA PÅ FOLK AVOGTIL!!!!!!! Måtte bare få det ut etter å ha hatt en kveld med sinnsykt dårlige teammates... Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Klarer nesten ikke dette spillet lengre! Finner ikke en eneste server hvor laget ditt klarer å dekke deg når noen kommer bak deg og forran dem... Og at det er så forbanna mange snipere!!!! BLIR SÅ FORBANNA PÅ FOLK AVOGTIL!!!!!!! Måtte bare få det ut etter å ha hatt en kveld med sinnsykt dårlige teammates... Spill sammenn med tyskere, da blir teamfølelsen bedre - ihvertfall er det min erfaring. Finner er også bra på det der. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Finner du ein mindre populær tysk eller russisk server er du nok garantert nokre gode runder. Om du kjem inn på ein russisk server som er veldig open og blir reklamert for overalt på nettet, er det mest sannsynlig kun 12 årige cheaters der. Rota meg inn på ein 31/32 .ru server, minst 3 blei banna i minuttet for aimbot... Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Noen som spiller på Xbox 360 som sliter med å finne serveer med mer en maks 10 folk? Virker jo helt dødt på Xbox live det spillet. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 ikke dødt at all på 360, er jo på top 10 spill som blir spilt over xbox live. finner alltid noen servere selv om det er kl 4 på natta jeg ihvertfall Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Er i Australia nå, og spiller BC2. Grusomt til nett, og tar evigheter å 'update stats' Lenke til kommentar
siindre Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Dette spillet trenger sårt voip nå.. Greit nok at det er best å spille med venner, klan eller diskusjon-gjengen. Men de er ikke alltid tilgjengelig, og får du en du ikke kjenner inn i squaden må man ha mulighet til å kommunisere med personen. lack of voip er det som dreper teamplayet i spillet imo, i tillegg til gustav og bugget kniv. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Dette spillet trenger sårt voip nå.. Greit nok at det er best å spille med venner, klan eller diskusjon-gjengen. Men de er ikke alltid tilgjengelig, og får du en du ikke kjenner inn i squaden må man ha mulighet til å kommunisere med personen. lack of voip er det som dreper teamplayet i spillet imo, i tillegg til gustav og bugget kniv. Kan du ikke prate med squad om du trykker på "LALT"? (Alt) Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 jeg har hørt skikkelser bable i vei, men ikke hvem som gjør det Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Syns det er fint med nesten ingen som bruker public voip.. blir bare pisssnakk og tull uansett, mye bedre å sitte på vent/ts/mumble og skype med venner Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Syns det er fint med nesten ingen som bruker public voip.. blir bare pisssnakk og tull uansett, mye bedre å sitte på vent/ts/mumble og skype med venner Som på CoD MW 1 på xboxen: "fuck you. motherfucker nigger" osv osv. Så ja kanskje bedre uten. men det hadde jo fortsatt vært kjekt å ha når du faktisk skal spille som et team =\ er lei av å spille alene Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Heisann! Er det vitsi å skaffe seg BFBC 2 no? eller er det ei stund til BF3 kjem ut? Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Bf3 kommer ikke ut i demo før minst 12 måneder, gjetter kanskje en demo/beta neste jul, så ja, det er verdt det. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Man må vel ha MoH også og ikke bare Bc2 eller? Slik som jeg har forstått det må man ha begge 2, ihvertfall MoH. http://forums.bf2s.com/viewtopic.php?id=139425 Endret 14. september 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Har vært litt skeptisk til Moh, siden det ser mer ut som et spill med identitetskrise, ikke battlefield nok til å være bad company, ikke arkade nok til å være Mw2 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Er skeptisk selv til multi-delen, singel-player delen tror jeg blir helt grei. Men jeg syns ikke betaen viste meg nok til og si det ene eller det andre. Det jeg kan si er si at jeg er enig med deg ja. Så håper noe blir ordnet til release-datoen. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Kjøpte meg en 20slots Public server tidligere idag. Den er hovedsaklig til min far som gamer en del med kollegaene på jobben. Liker også kontrollpanelet som heter "Bad Company 2 Command Center". Da får man en grei oversikt. Var en tidligere idag som hadde tatt 46stk, døde 6 ganger. 38 av killsa var headshot.. Virker litt mistenksom det der Legger servernavnet i spoiler slik at jeg ikke skal drive på med noe snikreklame Søk etter "Kristiansand kamp sone" så skal den dukke fram Endret 15. september 2010 av Merko. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Nice! Skal sjekke den ut når jeg kommer hjem idag! Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Kjøpte meg en 20slots Public server tidligere idag. Hvem kjøpte/leide du den av ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå