Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke så spesielt bra, skulle egentlig bare teste litt med Fraps.

 

Nå har ikke jeg egentlig satt meg så mye inn i Fraps, men betaler du får å kunne bruke det, eller har du skaffa deg det på en annen måte?

Man kan laste ned gratisversjon, men da kan man bare ta opptak i 30 sekunder.

Selv har jeg kjøpt lovlig lisens :new_woot:. Noe som er anbefalt om du skal ta opp mye film ^^

Lenke til kommentar
Da jeg lasta ned gratisversjonen fikk jeg ikke filma i det heletatt... :ermm:

Joda, man skal kunne filme i 30 sekunder av gangen.

 

Sikker på at du har valgt riktig hotkey?

Kan også være greit om du aktiverer "overlay corner". da blir tallene røde når du filmer.

 

Det var visst bare jeg som hadde glemt å aktivere "Monitor Aero desktop (DWM)" :p Men det kunne uansett vært kjekt med full-versjonen siden det kunne vært kjekt å filme i mer enn 30 sek ;)

Lenke til kommentar

Det jeg synes er litt kjipt nå er at man får et www.fraps.com-merke i toppen av bildet, og det er ikke noe som indikerer om man holder på å filme, eller ikke... Om man aktiverer "overlay corner" kommer tallet opp på videoen også...

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar
Det jeg synes er litt kjipt nå er at man får et www.fraps.com-merke i toppen av bildet, og det er ikke noe som indikerer om man holder på å filme, eller ikke... Om man aktiverer "overlay corner" kommer tallet opp på videoen også...

Fraps.com merket kommer pga du kjører gratisversjonen av fraps.

 

Man kan jo velge om tallene skal komme på filmen også eller ikke.

Men når tallene er røde så betyr det at du filmer, er de gule så filmer du ikke.

 

Du vil også merke at du har litt lavere fps når du filmer.

Lenke til kommentar
Det jeg synes er litt kjipt nå er at man får et www.fraps.com-merke i toppen av bildet, og det er ikke noe som indikerer om man holder på å filme, eller ikke... Om man aktiverer "overlay corner" kommer tallet opp på videoen også...

Fraps.com merket kommer pga du kjører gratisversjonen av fraps.

 

Man kan jo velge om tallene skal komme på filmen også eller ikke.

Men når tallene er røde så betyr det at du filmer, er de gule så filmer du ikke.

 

Du vil også merke at du har litt lavere fps når du filmer.

 

Jeg tenkte meg at www.fraps.com-merket bare var der i gratisversjonen. JEg har merka det med tallene, men det er kjipt at de i det heletatt vises på videoen man tar opp...

 

Hvordan er det man gjør det med lisens osv? Hva gjøre jeg om jeg skal bruke Fraps på en bærbar PC en gang, og en stasjonær en annen gang? (Jeg tenker på fullversjonen)

 

Sorry OT... :ermm:

Lenke til kommentar
Jeg tenkte meg at www.fraps.com-merket bare var der i gratisversjonen. JEg har merka det med tallene, men det er kjipt at de i det heletatt vises på videoen man tar opp...

 

Hvordan er det man gjør det med lisens osv? Hva gjøre jeg om jeg skal bruke Fraps på en bærbar PC en gang, og en stasjonær en annen gang? (Jeg tenker på fullversjonen)

 

Sorry OT... :ermm:

Lisensen skal fungere på flere maskiner samtidig.

 

# Fraps will be licensed in the name and email address of the account used to purchase. If you have an existing PayPal account, please make sure your email address is valid. The registration information will be sent to your primary email address.

 

# Fraps is made available via online delivery. With PayPal's instant payment methods you can download the registered version and be up and running in a few short minutes!

De tallene er ikke i filmen, men i media avspilleren din.. Altså du kan også ta opp film mens du ser på film om du skjønner :p

feks:

16Feb_Tuesday_xf3ue.png

 

Bare trykk F12 noen ganger så går den bort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...