Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare å legge til Dwight Fry. :)

Noen som er med å gamer? Add: baNteX_Kaa

Om noen gidder å legge meg til så hadde det vært strøkent..bruker gjerne skype/mumble eller noe. :)

Gjerne fra østlandet, men ikke noe must.

In-game: MarB

Lagt til :w00t:

Endret av Balli
Lenke til kommentar

SVU bruker jeg om jeg skal luske meg rundt og baserape de litt, hvis det var den med lyddemper? :p

Skjønner meg ikke på at folk synes GOL er så himla bra. Greit nok, accuracy på den er noe for seg selv men siktet er helt på trynet imo. Vanesak?

Ellers er det bare jeg som er vant til min trofaste SV98.

2,760 kills og 869 headshots med den :love:

VSS er fullauto dritten. SVU er faktisk ok.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Hmm, nå var det bare kjipt å spille. Alle på det andre laget sitter i utkanten av området med sniper, alle på laget mitt er så lite samarbeidsvillige som det går an, og jeg er av en eller annen grunn elendig selv, og klarer ikke å treffe noe som helst.

Lenke til kommentar

Hmm, nå var det bare kjipt å spille. Alle på det andre laget sitter i utkanten av området med sniper, alle på laget mitt er så lite samarbeidsvillige som det går an, og jeg er av en eller annen grunn elendig selv, og klarer ikke å treffe noe som helst.

Leaver instantly om det er et lag som holder på sånn..

Mye av grunnen til at jeg spiller mye SQDM i det siste, da du kan vinne om en individuell person gjør det bra og de andre har et par få kills.

Lenke til kommentar

Helt siden jeg installerte nytt os så har battlefield vært fucked up. CTD (crash to desktop) skjer en del ganger uten feilmeld. Men det som irriterer meg mest er da jeg kommer inn på serveren. Da nedtellinga til runden starter lagger det så inni hampen. sekunda går faktisk dritsakte, så kommer inn etter ca 2 minutter (27 sek da jeg kommer inn). Det hakker så vilt, ser at folk kommer inn å starter runden men ikke jeg nei! Hva faen skal jeg gjøre?

Har installert nye drivere til skjermkort. PB, enda jeg veit at det ikke har noe å si.

Hva kan dette skyldes? Var ikke sånn før jeg installerte Oset på nytt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...