Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SVU bruker jeg om jeg skal luske meg rundt og baserape de litt, hvis det var den med lyddemper? :p

Skjønner meg ikke på at folk synes GOL er så himla bra. Greit nok, accuracy på den er noe for seg selv men siktet er helt på trynet imo. Vanesak?

Ellers er det bare jeg som er vant til min trofaste SV98.

2,760 kills og 869 headshots med den :love:

Lenke til kommentar

Spiller bare HC så ser egentlig ikke noe poeng med å bruke noe annet enn SVU når jeg spiller sniper. Lyddemper, tar alt på maks to skudd (dobbel tapping), semi-auto, herlig sikte og raskere å skyte seg inn når man har sniper-krig over lange distanser.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Synest alle fungere perfekt uten M95....

Liker faktisk best sikte på SVU, TYPE 88 og GOL

M95 funker jævlig bra på maps som atamaca desert, M95 bør bare brukes om det skal snipes i extreme avstander. F.eks når en eller annen base raper og legger AT mines på US base veien så funker M95 bra til å rydde vekk alt som er i område, inkludert squads som camper i nærheten. Eller om du vil base rape selv litt så funker det ganske bra med 12X scope. :whistle:

Om man skal diskutere beste sniper i softcore så er SV98 en ganske god en. Mens i HC så er SVU priceless på grunn av silencer.

Lenke til kommentar

Kopierer hva jeg skrev på gamer.no.

/rage start

Fy faen. Hadde en helt horribel spilleøkt nå. Uansett hvilken server jeg kom på så gadd ikke en kjeft å defuse, ei heller plante. Er så frustrerenes!!! Det er så ekstremt lite man kan gjøre alene i det spillet her, og når resten sitter på gjerdet, så blir ingenting gjort og vi taper!

Hele dette opplegget med at man er avhengig av godt samareid synes jeg rett og slett suger!. Kommer man på et rass lag, ja, da er man fucked!

Finnes faen ikke morsomt å tape hver bidige runde!

Frister nesten å starte med MW2. Der har man mulighet for å vinne om man er god alene.

Om du spiller på TV2 så har du garantert sett meg whine.:blush::thumbup:

/rage end

Min stats med å komme på topp hver runde med 2,2k p og 1,00 i k/d sier litt om hvor dårlige teammates er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...