stoff3r Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 sliter litt med høyt ping, ligger på ca 150-240... lurer på hva som har skjedd. har dlink 655, og Windows Home Server...så er det non som streamer litt film over Wlan i huset samtidig. har det mye å si for min ping? Om det er lokal streaming, nei. Men om det er på nettet, ja, Bare linja er i bruk øker pingen din. Haper i det minste det er en N-ruter da. Men du kan jo feks sette en switch foran ruteren og koble deg med ledning da, evt koble ledning rett i ruteren hvis det er mulig Deling av internett er det værste som fins Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Deling av internett er det værste som fins Helt enig der. det er en N ruter. Det går kabel fra Dlink ruteren til en Dlink switch og til denne switchen er gamer pc'en og home serveren koblet til. ruteren har en funksjon der den skal klare å prioritere spilling fremfor andre ting osv, men vet ikke helt.. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 FAEN INNI HELVETE jeg hadde er drit bra runde (lå på 20-3 i kd som assoult) så fikk jeg ctd Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 FAEN INNI HELVETE jeg hadde er drit bra runde (lå på 20-3 i kd som assoult) så fikk jeg ctd Eid. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 FAEN INNI HELVETE jeg hadde er drit bra runde (lå på 20-3 i kd som assoult) så fikk jeg ctd Been there. Done that!! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Eg hadde ei runde no med 18/1 Kom inn midt i runda, og kom meg opp på andre plass før me vann. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg overklokka min E8500 til 3,5GHz, så stoppa bildet og lyden "DRRRRRRRRRRRRR" kom. Ikke like irriterende på noen måte, men faen å jeg skvatt.. Om jeg var uklar, dette skjedde i spillet. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 You got freeze. Sjekk hva maks RAM frekvens er og om overclocken er over den. Også kan du sjekke om volten er høy nok. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Funker nå flott på 3,42GHz. Endrer ikke en ting da det funker nå. Men feil var at jeg ikke hadde klokket ned RAM før jeg begynte. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg hadde den superstabil på 3.6Ghz med Vcore på auto og RAM divider på 1:2. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 ASUS hovedkort? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 MSI P45-Diamond med Corsair XMS3 DDR3 RAM. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Mitt hovedkort har veldig dårlig og uoversiktlig BIOS. Trolig da gammel. Skal leke mer når/om jeg får meg "custom" vifte. Lenke til kommentar
Bulf Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 sup guys gaming i kveld/natt? er det noen ts server opppe`? Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Har klokket e8500 superstabil på 4,5 til 24/7 bruk og jeg eier den ikke engang har dog sett mange som har klokket den cpuen langt over 4,5 på div forum så det er en råtass! Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Fikk dagens andre BSOD. Er nå på stock. Dritt-CPU! Men, med tanke på temp ol., tviler jeg på at CPU er feilen.. Ikke at jeg vet HVA men.. Kanskje hovedkortet elns. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Bsod ved oc veldig ofte ram relatert Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Har bare 2 RAM-brikker, de to gamle ble gitt bort i bytte mot en HDMI kabel. Så, damn. Får overleve til jeg kjøper i5 og nytt HK og ny ram en gang i tida. Antar det blir bedre da jeg nå har stock. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Har clocka min i7 930 til 3.7 uten voltjusteringer. Temmelig happy med det. Kan nok presse den ytterligere, har en heftig kjøler men hakke peil på hvordan.. Blitt lite gaming av bc2 nå i det siste. Spiller det som regel med klanen hele tia, men headsettet mitt med mic på har gått til helvette så må skaffe meg nytt. er jo dritkjett uten :/ Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Hvilket våpen syns dere er best som engineer? Har selv brukt uzi en stund nå, men vurderer å teste ut noe annet. Også, hva er poenget med den "adds silence and improved accurarcy" sånn man kan velge? Gjelder ikke noe lignende til de fleste engineer våpen fra før av? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå