Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

sliter litt med høyt ping, ligger på ca 150-240... lurer på hva som har skjedd. har dlink 655, og Windows Home Server...så er det non som streamer litt film over Wlan i huset samtidig. har det mye å si for min ping?

Om det er lokal streaming, nei. Men om det er på nettet, ja, Bare linja er i bruk øker pingen din.

Haper i det minste det er en N-ruter da. Men du kan jo feks sette en switch foran ruteren og koble deg med ledning da, evt koble ledning rett i ruteren hvis det er mulig :) Deling av internett er det værste som fins :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Deling av internett er det værste som fins :p

Helt enig der.

det er en N ruter. Det går kabel fra Dlink ruteren til en Dlink switch og til denne switchen er gamer pc'en og home serveren koblet til.

ruteren har en funksjon der den skal klare å prioritere spilling fremfor andre ting osv, men vet ikke helt..

Lenke til kommentar

Har clocka min i7 930 til 3.7 uten voltjusteringer. Temmelig happy med det. Kan nok presse den ytterligere, har en heftig kjøler :D men hakke peil på hvordan..

Blitt lite gaming av bc2 nå i det siste. Spiller det som regel med klanen hele tia, men headsettet mitt med mic på har gått til helvette så må skaffe meg nytt. er jo dritkjett uten :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...