Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når du er i level 42 så er høg kdr ganske stabilt ;) Er en grunn tell at folk måler "ferdighet" via kdr.

KDR har lite å si, spesielt når du er sniper. Det sier seg selv at (defensive) snipere dør mindre enn aggresive assault-freaks som fokuserer på flagg/mcoms. Jeg føler i grunn det ikke er EN måte for å "måle" skills i spillet. KDR blir fort feil fordi de forskjellige klassene har forskjellige roller og kan være mer utsatt enn andre. Skal jeg hamstre poeng tar jeg på meg rollen som medic. Ender da ofte opp med få kills men mye poeng. Det samme kan f.eks være på Arica hvor jeg ødelegger begge mcomene (i begynnelsen) med tank + poeng for å skade mcomene. Får drøye 1000 poeng for det uten å ha drept en eneste fiende og leder da ofte med dobbelt så mange poeng som nestemann. Level har heller ingenting å si, utover at en spiller som har høy level har spilt mer, men det gjør nødvendigvis ikke vedkommende til en bedre spiller.

Har høy kd (mener jeg da) på medic. Hvertfall nå som jeg er vant til aim etc. Får alltid kd på 2-3 hver gang uansett klasse. Medic etc. Er agressiv når det gjelder sniper å. Men kjører jeg defangsivt så får jeg gjerne kd over 5.

Lenke til kommentar

Min erfaring med spilletypene normal å HC er egentlig ganske like. er du flink til å sikte direkte men dårlig til å følge fienden når dem løper etc er HC tingen, men sliter du med å treffe riktig men sprayer på så går det som regel feil vei uansett. Rekylen blir for mye. Tar alltid korte bursts. :)

Etter at jeg spilte HC hele tia før å gikk tilbake til normal så eide jeg mer ræv en det jeg gjorde helt i starten når jeg spilte. Lurer mer på om det er fordi jeg faktisk har fått kjørt meg mer inn i spillet. Bruker du feks sniper må du time skudda dine. Sikte litt før etc, blitt ganske god på det, så tror det har hjulpet meg litt på vei der å.

Hovedkonklusjonen er vel mer den at spiller du ofte så blir du bedre :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

AN-94 er jævla effektiv hvis du tapper fort også.

Samme visa med den WWII pistolen.

Kunne godt løpt en hel runde med WWII pistolen

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

WWII pistol? Vil ikke kalle m1911 for det men.. Brukes jo enda i politi/militærstyrker i Amerika :p Er jo fortsatt en herlig pistol med masse mods etc. STI sine versioner er jo bare ELSK

Kalte den WWII pistol fordi jeg ikke husket hva den het :p

Lenke til kommentar

Har de nerfa UZI'en? Synes den mister mye kraft på avstand nå.

Uten at jeg kan svare på det - kan skaperne "endre" spillet uten at spillet oppdateres gjennom BFBC2Updater? Ellers merkelig at Uzi'en evt. skulle bli nerfa uten at spillerne får besked.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Har ofte 3/10 jeg. Men ligger på topp. Medic eier.

Så lenge du ikke bare reviver folk i hytt og pine uten å tenke deg om så. :) Lite som er mer irriterende enn å bli revivet mitt i skuddlinjen, for så å bli skutt i hodet etter 2 sekunder. Har man en virkelig ivrig medic på laget, er det ikke uvanlig at dette kan skje 3 - 4 ganger etter hverandre.

Endret av Slettet-IBL5Pam9QB
Lenke til kommentar

sliter litt med høyt ping, ligger på ca 150-240... lurer på hva som har skjedd. har dlink 655, og Windows Home Server...så er det non som streamer litt film over Wlan i huset samtidig. har det mye å si for min ping?

Om det er lokal streaming, nei. Men om det er på nettet, ja, Bare linja er i bruk øker pingen din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...