Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Aner ikke, håper virkelig ikke de inkluderer prone.. Det værste jeg vet med online spill er folk som bedriver "hit the ground" like mye som de bunny hopper..

Spesielt siden de kan skyte på deg konstant mens de kaster seg ned. Det er ikke få ganger det kommer en fyr hoppende rundt hjørnet i MW2 og fyrer av to Glock 18 mens han legger seg ned.

 

Håhå, du er spot on! da er jeg ikke alene om det problemet. MW2 florerer jo av sånne type spillere, orket til slutt ikke mer, så nå håper jeg bfbc2 kan innfri, noe jeg vet det gjør :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har ikke noe annet alternativ enn bluecom når det kommer til nett. (kun de som hadde teknologi for å sende meg over til en annen sentral i langtgokkistan) :p

 

Slo ikke Bluecom seg sammen med et annet firma for en stund tilbake? Vi skulle egentlig ha bluecom for noen år siden, men etter vi hadde mottatt modem og ruter gratis, fikk vi vite at de ikke kunne skaffe oss bredbånd hit :hrm:

Telenor brukte 3 ganger (dårlig intern kommunikasjon) og en 4 måneder før de fant ut at de ikke kunne levere. Nexgentel brukte 5 min på å si at de ikke kunne levere. Bluecom derimot, leverte varene... halveis.

Lenke til kommentar
Telenor brukte 3 ganger (dårlig intern kommunikasjon) og en 4 måneder før de fant ut at de ikke kunne levere. Nexgentel brukte 5 min på å si at de ikke kunne levere. Bluecom derimot, leverte varene... halveis.

Det var jo rart siden alle kan sjekke det her:

https://metro.telenor.no/metro2-application...s-web/kapaksweb

om telenor kan levere eller ikke.. hehe

 

blir litt avsporing topic nå, men pytt pytt.

Lenke til kommentar
Har ikke noe annet alternativ enn bluecom når det kommer til nett. (kun de som hadde teknologi for å sende meg over til en annen sentral i langtgokkistan) :p

 

Slo ikke Bluecom seg sammen med et annet firma for en stund tilbake? Vi skulle egentlig ha bluecom for noen år siden, men etter vi hadde mottatt modem og ruter gratis, fikk vi vite at de ikke kunne skaffe oss bredbånd hit :hrm:

Telenor brukte 3 ganger (dårlig intern kommunikasjon) og en 4 måneder før de fant ut at de ikke kunne levere. Nexgentel brukte 5 min på å si at de ikke kunne levere. Bluecom derimot, leverte varene... halveis.

 

Etter å ha prøvd litt av hvert ble det til slutt Tele2 her ;)

 

Merkoen, hva skal man skrive inn som brukernavn og passord i linken over?

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar
Teaseren som kom for leeenge siden, er bokstavelig talt teasing. Sniperen ligger.

Er det for at spillet skal være mer balansert at de ikke er mulig å ligge? Jeg irriterer meg like mye som neste mann over snipere som er umulig å treffe der de ligger, men virker litt rart.

Er ikke det litt av meningen med sniper? At han skal kunne gjemme seg for å være vanskelig å finne.

Håper virkelig det går an å legge seg ned når fullversjonen kommer, så får de heller legge inn en tidsforsinkelse fra man legger seg ned til man kan skyte.

Mulig dette funker bedre på pc enn for konsoll da.

Jeg liker i alle fall spillet, og med ny cpu i postkassen så tror jeg de siste begrensningene skal være borte :)

Lenke til kommentar

Suger å måtte holde inne en jævla knapp hele tiden hvis du skal snipe. Eller generelt sett så suger det. Evig elendig å holde inne knappen. (spesielt negativt når jeg bruker F, som Crouch)

Kunne vel godtatt det mer hvis du faktisk kunne trykke EN gang på knappen for crouch.

 

Veldig hyggelig å kunne hjemme seg bak ting også. Helt idiotisk at du ikke kan hjemme deg bak, eller ta dekning bak noen svære betongblokker.. Bare fordi fyren nekter å legge seg ned, eller hjemme seg. Langt større mangel, enn et problem.

 

Edit: håper singelplayerdelen har mulighet for phrone.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar
Suger å måtte holde inne en jævla knapp hele tiden hvis du skal snipe. Eller generelt sett så suger det. Evig elendig å holde inne knappen. (spesielt negativt når jeg bruker F, som Crouch)

Kunne vel godtatt det mer hvis du faktisk kunne trykke EN gang på knappen for crouch.

 

Veldig hyggelig å kunne hjemme seg bak ting også. Helt idiotisk at du ikke kan hjemme deg bak, eller ta dekning bak noen svære betongblokker.. Bare fordi fyren nekter å legge seg ned, eller hjemme seg. Langt større mangel, enn et problem.

Det er et triks du kan gjøre om du skal sitte ned lenge.

 

1) Hold ned 'sitteknappen' (ctrl standard)

2) Trykk 'J' 'K' eller 'L' (Stanard chatte knapper), slik at chatten popper opp.

3) Slipp 'sitteknappen'

4) Trykk {enter}.

 

Da vil den sitte nede til 'evigtid' :) | Trykk 'sitteknappen' for å reise deg igjen.

 

Med prone hadde det blitt alt for vanskelig siden det er såpass store distanser på kartet at de blir umulig og se. Er ganske vanskelig sånn som det er nå også om sniperen gjemmer seg godt.

Endret av Merkoen
Lenke til kommentar
Får ikke logga inn på demoen !!!!! nå som jeg skulle kose meg. Jeg trykker ''play now'' og conecting kommer opp, så sier den failed, try again, så kommer det opp den boksen som kom opp når du lagde bruker, også skriver jeg inn passordet men da kommer det failed to create account. HJELP !

Det er server maintenance idag. De vedlikeholder serveren. Er vel oppe innen noen få timer.

Lenke til kommentar
Får ikke logga inn på demoen !!!!! nå som jeg skulle kose meg. Jeg trykker ''play now'' og conecting kommer opp, så sier den failed, try again, så kommer det opp den boksen som kom opp når du lagde bruker, også skriver jeg inn passordet men da kommer det failed to create account. HJELP !

 

Tenkte på det samme. Kosestund med Bad Company 2 :)

Lenke til kommentar
Får ikke logga inn på demoen !!!!! nå som jeg skulle kose meg. Jeg trykker ''play now'' og conecting kommer opp, så sier den failed, try again, så kommer det opp den boksen som kom opp når du lagde bruker, også skriver jeg inn passordet men da kommer det failed to create account. HJELP !

Det er server maintenance idag. De vedlikeholder serveren. Er vel oppe innen noen få timer.

Å ja : (

 

Tenkte på det samme. Kosestund med Bad Company 2 :)

 

huff, var ferdig på skolen kl 11 og ble skikkelig sur når jeg ikke fikk logga inn ! ; [

Endret av Espen-kun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...