Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

yay! rundet 120 timer played i går :new_woot:

 

Hvordan funker det med klan da? spiller dere matcher osv? Har aldri spilt i klan utenom CS :p (siste gang var vel i 2005)

 

Bannet fra serveren eller punk buster? Reason forklare om mods i UI (User interface)

 

Som betyr, ja du vet hva :p

 

Hehe, trenger da ikke nødvendigvis være cheat.

 

som Phasmatic sier, så kan det være tastaturet, G15, 19 osv som har BC2 UI på den. Men jeg har ikke opplevd dette før.

 

Vi spiller klanmatcher en sjelden gang! Er liksom mest på morro, vi har ferdigheter over middels så pleier også å vinne (faktisk) :)

 

Ok, kanskje jeg får hive meg på :)

 

stats om du/dere er interessert: http://www.bfbc2.eu/en/pc/stats/baNteX+Kaa

 

Stats er liksom ikke det viktigste når det kommer til spill :) Bare det at en kan ha det gøy sammen med andre! Logg deg inn på nettsia vår (link postet lenger oppe). Lag din egen bruker, les reglene. Logg deg inn på teamspeak så får du skravla med oss :)

 

Får se om jeg får gjort det til helgen, skal på BC2 lan med en kompis, så spørs om han og joiner :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Andre som opplever mye lag nå? Alt går tilsynelatende helt glatt en god stund, før alt bare stopper opp et øyeblikk, og så hopper man tilbake der man var for noen sekunder siden.

Lenke til kommentar

Da jeg joiner servere loader de, men rett før jeg kommer til der jeg skal velge klasse kommer jeg tilbake til mainscreen med en lapp som sier:

"Connection to the game server has been lost. Please check your network connection and try again"

 

Noen som vet hva jeg skal gjøre? :dontgetit:

 

Oppdater punkbuster manuelt fra evenbalance.com med PBSetup

 

Jeg har fått samme problem som deg på både XP, w7 32 og 64bit. Har alltid funket å oppdatere pb manuelt. Lykke til

 

Edit: Prøv selvfølgelig speedtest.net og sjekk at du ikke har veldig lav internetthastighet eller ping, bare for å forsikre deg om at noe ikke er gale med nettet. Også selvfølgelig brannmurer og eventuelle antivirus programmer som blokkerer ting og tang.

Endret av siindre
Lenke til kommentar

Da jeg joiner servere loader de, men rett før jeg kommer til der jeg skal velge klasse kommer jeg tilbake til mainscreen med en lapp som sier:

"Connection to the game server has been lost. Please check your network connection and try again"

 

Noen som vet hva jeg skal gjøre? :dontgetit:

 

Oppdater punkbuster manuelt fra evenbalance.com med PBSetup

 

Jeg har fått samme problem som deg på både XP, w7 32 og 64bit. Har alltid funket å oppdatere pb manuelt. Lykke til

 

Edit: Prøv selvfølgelig speedtest.net og sjekk at du ikke har veldig lav internetthastighet eller ping, bare for å forsikre deg om at noe ikke er gale med nettet. Også selvfølgelig brannmurer og eventuelle antivirus programmer som blokkerer ting og tang.

Oppdaterte PB i gårkveld, funka ikke da. Men det funker nå :p

EDIT: Så funker det ikke lenger...

Endret av Karmany1234
Lenke til kommentar

yay! rundet 120 timer played i går :new_woot:

 

Hvordan funker det med klan da? spiller dere matcher osv? Har aldri spilt i klan utenom CS :p (siste gang var vel i 2005)

 

Bannet fra serveren eller punk buster? Reason forklare om mods i UI (User interface)

 

Som betyr, ja du vet hva :p

 

Hehe, trenger da ikke nødvendigvis være cheat.

 

som Phasmatic sier, så kan det være tastaturet, G15, 19 osv som har BC2 UI på den. Men jeg har ikke opplevd dette før.

 

Vi spiller klanmatcher en sjelden gang! Er liksom mest på morro, vi har ferdigheter over middels så pleier også å vinne (faktisk) :)

 

Ok, kanskje jeg får hive meg på :)

 

stats om du/dere er interessert: http://www.bfbc2.eu/en/pc/stats/baNteX+Kaa

 

Stats er liksom ikke det viktigste når det kommer til spill :) Bare det at en kan ha det gøy sammen med andre! Logg deg inn på nettsia vår (link postet lenger oppe). Lag din egen bruker, les reglene. Logg deg inn på teamspeak så får du skravla med oss :)

 

Får se om jeg får gjort det til helgen, skal på BC2 lan med en kompis, så spørs om han og joiner :)

 

Drop ESS, klanen er dritt, spesielt sjefen. Anbefaler ikke å bli medlem der. Sats heller på 2G. Jeg bytta klan pga av akkurat det. Dårlig naziklanleder.

Link til 2G: http://clan-2g.dk/news.php

Lenke til kommentar

Ingen klanleder er værre enn min.

 

I klanen jeg er i (CoD4), kan man betale for å være admin.

 

Admin-adminen er aldri pålogga. Var først to, men har ene stakk fordi han ikke fikk penger for at han andre solgte admin-slots på SIN server..

 

Har lyst til å lage egen .. igjen. Men ingen som spiller CoD4 lengre nesten :(.

 

Antar det blir CoD Black Ops. Er ikke så sykt god i BFBC2 akkuratt, men kanskje .. en gang.

Lenke til kommentar

Ingen klanleder er værre enn min.

 

I klanen jeg er i (CoD4), kan man betale for å være admin.

 

Admin-adminen er aldri pålogga. Var først to, men har ene stakk fordi han ikke fikk penger for at han andre solgte admin-slots på SIN server..

 

Har lyst til å lage egen .. igjen. Men ingen som spiller CoD4 lengre nesten :(.

 

Antar det blir CoD Black Ops. Er ikke så sykt god i BFBC2 akkuratt, men kanskje .. en gang.

 

Gammel er du? Å er du intressert i å starte egen Klan? Ladd jeg, norsk klan hadde vært herlig :)

Mekke egen nettsie, Teamspeak og servere..

Er 21. Ladd jeg hvis vi får med noen folk til å starte det å dele pengesummen på!

Lenke til kommentar

Blitt en del HC Arica Harbour i dag. Rart hvordan et brett kan være det beste samtidig som det kan være det jævligste å spille på. Ufattelig irriterende når man skal angripe "byen" og ingen tørr å angripe eller når man som forsvarer må trekke ned til broen. Da er løpet og moroa ofte over. Samtidig er det ingenting som er så morsomt som å angripe og lykkes. Utvilsomt det brettet det er morsomst å lykkes på.

Lenke til kommentar

Ingen klanleder er værre enn min.

 

I klanen jeg er i (CoD4), kan man betale for å være admin.

 

Admin-adminen er aldri pålogga. Var først to, men har ene stakk fordi han ikke fikk penger for at han andre solgte admin-slots på SIN server..

 

Har lyst til å lage egen .. igjen. Men ingen som spiller CoD4 lengre nesten :(.

 

Antar det blir CoD Black Ops. Er ikke så sykt god i BFBC2 akkuratt, men kanskje .. en gang.

 

Gammel er du? Å er du intressert i å starte egen Klan? Ladd jeg, norsk klan hadde vært herlig :)

Mekke egen nettsie, Teamspeak og servere..

Er 21. Ladd jeg hvis vi får med noen folk til å starte det å dele pengesummen på!

 

Da du ikke spesifiserer: I hvilket spill? BFBC2, eller CoD4/Black Ops?

 

Vil, men med venner er har irl. Ikke noe større greier, ikke enda iallefall.

Er 17.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...