Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Jeg gikk på sånn live-chat på EA sine sider. Tok ca 5 minutter å få svar. Jeg sa at jeg prøvde å legge til to spill for å få veteran status.

Han spurte om hvilken konto og hvilke spill det var, også ble det årna. Han spurte ikke om cd-keys eller yttligere bevis. Tipper dette er et tegn på at EA er ganske lei disse henvendelsene og at M1-Garand blir gjort tilgjengelig for alle i neste patch eller noe :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei folkens! Ville bare si at jeg og noen kamerater har en nyoppstarta klan vi trenger folk i! Vi er aktive, veldig aktive. Vi er halvparten nordmenn å engelskmenn. Hvis dere er intressert i å bli rekrutert si ifra på serveren vår som er på Bad Company 2:

=]ESS[= Squad Deathmatch-Hardcore UK/Norwegian

Vi har også vår egen nettside:

http://www.ess-clan.co.uk/news.php

Vi har også Teamspeak 3! Så bare å bli med på morroa :) Må si at klan aldri har vært min greie, men dette er bare en gjeng med gutter (og jenter faktisk) som spiller for morroskyld. Dette er en halvseriøs klan uten fokus på at du må være aktiv i kun et spill.

Vi har også battlefield 2 server oppe for dem som er intresserte :)

Lenke til kommentar

Hei folkens! Ville bare si at jeg og noen kamerater har en nyoppstarta klan vi trenger folk i! Vi er aktive, veldig aktive. Vi er halvparten nordmenn å engelskmenn. Hvis dere er intressert i å bli rekrutert si ifra på serveren vår som er på Bad Company 2:

=]ESS[= Squad Deathmatch-Hardcore UK/Norwegian

Vi har også vår egen nettside:

http://www.ess-clan.co.uk/news.php

Vi har også Teamspeak 3! Så bare å bli med på morroa :) Må si at klan aldri har vært min greie, men dette er bare en gjeng med gutter (og jenter faktisk) som spiller for morroskyld. Dette er en halvseriøs klan uten fokus på at du må være aktiv i kun et spill.

Vi har også battlefield 2 server oppe for dem som er intresserte :)

Mulig jeg blir med. Har tenkt å kjøpe BFBC2om ikke lenge

Lenke til kommentar

Hvordan funker det med klan da? spiller dere matcher osv? Har aldri spilt i klan utenom CS :p (siste gang var vel i 2005)

Bannet fra serveren eller punk buster? Reason forklare om mods i UI (User interface)

Som betyr, ja du vet hva :p

Hehe, trenger da ikke nødvendigvis være cheat.

som Phasmatic sier, så kan det være tastaturet, G15, 19 osv som har BC2 UI på den. Men jeg har ikke opplevd dette før.

Endret av Tiugama Kaa
Lenke til kommentar

Bannet fra serveren eller punk buster? Reason forklare om mods i UI (User interface)

Bare serveren, hadde spilt 2 runder i samme server så jeg er ikke helt sikker på hvorfor bannen kom fram. Og nei jeg hadde ingen mods/addons, bare fraps og spotify i bakgrunnen.

Kan hende en admin trodde jeg cheated siden jeg brukte 870combat med slugs og herjet litt med den.

Lenke til kommentar

Hvordan funker det med klan da? spiller dere matcher osv? Har aldri spilt i klan utenom CS :p (siste gang var vel i 2005)

som Phasmatic sier, så kan det være tastaturet, G15, 19 osv som har BC2 UI på den. Men jeg har ikke opplevd dette før.

Vi spiller klanmatcher en sjelden gang! Er liksom mest på morro, vi har ferdigheter over middels så pleier også å vinne (faktisk) :)

Lenke til kommentar

yay! rundet 120 timer played i går :new_woot:

Vi spiller klanmatcher en sjelden gang! Er liksom mest på morro, vi har ferdigheter over middels så pleier også å vinne (faktisk) :)

Ok, kanskje jeg får hive meg på :)

stats om du/dere er interessert: http://www.bfbc2.eu/en/pc/stats/baNteX+Kaa

Endret av Tiugama Kaa
Lenke til kommentar

yay! rundet 120 timer played i går :new_woot:

Ok, kanskje jeg får hive meg på :)

stats om du/dere er interessert: http://www.bfbc2.eu/en/pc/stats/baNteX+Kaa

Stats er liksom ikke det viktigste når det kommer til spill :) Bare det at en kan ha det gøy sammen med andre! Logg deg inn på nettsia vår (link postet lenger oppe). Lag din egen bruker, les reglene. Logg deg inn på teamspeak så får du skravla med oss :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...