stoff3r Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Jeg gikk på sånn live-chat på EA sine sider. Tok ca 5 minutter å få svar. Jeg sa at jeg prøvde å legge til to spill for å få veteran status. Han spurte om hvilken konto og hvilke spill det var, også ble det årna. Han spurte ikke om cd-keys eller yttligere bevis. Tipper dette er et tegn på at EA er ganske lei disse henvendelsene og at M1-Garand blir gjort tilgjengelig for alle i neste patch eller noe Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Nokon som vil joine meg? Søk etter HC Conquest Port Valdez. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Æsj, hardcore er så drit. :] Var bare morro i gamle ligge 10 mil unna sivilisasjon med sniper rifle og skyte dagene.. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Hardcore er gøy på conquest, som engineer Legge ut AT-mines og sanke tusenvis av poeng og kills Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Hei folkens! Ville bare si at jeg og noen kamerater har en nyoppstarta klan vi trenger folk i! Vi er aktive, veldig aktive. Vi er halvparten nordmenn å engelskmenn. Hvis dere er intressert i å bli rekrutert si ifra på serveren vår som er på Bad Company 2: =]ESS[= Squad Deathmatch-Hardcore UK/Norwegian Vi har også vår egen nettside: http://www.ess-clan.co.uk/news.php Vi har også Teamspeak 3! Så bare å bli med på morroa Må si at klan aldri har vært min greie, men dette er bare en gjeng med gutter (og jenter faktisk) som spiller for morroskyld. Dette er en halvseriøs klan uten fokus på at du må være aktiv i kun et spill. Vi har også battlefield 2 server oppe for dem som er intresserte Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Hei folkens! Ville bare si at jeg og noen kamerater har en nyoppstarta klan vi trenger folk i! Vi er aktive, veldig aktive. Vi er halvparten nordmenn å engelskmenn. Hvis dere er intressert i å bli rekrutert si ifra på serveren vår som er på Bad Company 2: =]ESS[= Squad Deathmatch-Hardcore UK/Norwegian Vi har også vår egen nettside: http://www.ess-clan.co.uk/news.php Vi har også Teamspeak 3! Så bare å bli med på morroa Må si at klan aldri har vært min greie, men dette er bare en gjeng med gutter (og jenter faktisk) som spiller for morroskyld. Dette er en halvseriøs klan uten fokus på at du må være aktiv i kun et spill. Vi har også battlefield 2 server oppe for dem som er intresserte Mulig jeg blir med. Har tenkt å kjøpe BFBC2om ikke lenge Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Herlig! treng fler nordmenn. Spiller så og si hver kveld jeg og 3 andre nordmenn bare å bli med på morroa Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 er gjerne med og spiller med dere selv om jeg ikke jakter klan Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Bra! Bare å komme på, på kveldstid, vi er der da. Foresten fikk lurt til meg 7 i veteran av den kundeservicen hahaha! Hadde 2. hoho Lenke til kommentar
pxK Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Fikk smake på min første kick + ban ikveld. Reason: UI Noen som har peiling på hva det gjelder? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Bannet fra serveren eller punk buster? Reason forklare om mods i UI (User interface) Som betyr, ja du vet hva Endret 26. august 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Phasmatic Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Fikk smake på min første kick + ban ikveld. Reason: UI Noen som har peiling på hva det gjelder? Kan det være du har en driver til tastatur etc, som f.eks viser K/D ? Enkelte servere er litt mongo når det kommer til slike ting Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Hvordan funker det med klan da? spiller dere matcher osv? Har aldri spilt i klan utenom CS (siste gang var vel i 2005) Bannet fra serveren eller punk buster? Reason forklare om mods i UI (User interface) Som betyr, ja du vet hva Hehe, trenger da ikke nødvendigvis være cheat. som Phasmatic sier, så kan det være tastaturet, G15, 19 osv som har BC2 UI på den. Men jeg har ikke opplevd dette før. Endret 26. august 2010 av Tiugama Kaa Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Haha! Smokegrenade er jo dritartig å pløye folk ned med Lenke til kommentar
pxK Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Bannet fra serveren eller punk buster? Reason forklare om mods i UI (User interface) Som betyr, ja du vet hva Bare serveren, hadde spilt 2 runder i samme server så jeg er ikke helt sikker på hvorfor bannen kom fram. Og nei jeg hadde ingen mods/addons, bare fraps og spotify i bakgrunnen. Kan hende en admin trodde jeg cheated siden jeg brukte 870combat med slugs og herjet litt med den. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Hvordan funker det med klan da? spiller dere matcher osv? Har aldri spilt i klan utenom CS (siste gang var vel i 2005) Bannet fra serveren eller punk buster? Reason forklare om mods i UI (User interface) Som betyr, ja du vet hva Hehe, trenger da ikke nødvendigvis være cheat. som Phasmatic sier, så kan det være tastaturet, G15, 19 osv som har BC2 UI på den. Men jeg har ikke opplevd dette før. Vi spiller klanmatcher en sjelden gang! Er liksom mest på morro, vi har ferdigheter over middels så pleier også å vinne (faktisk) Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) yay! rundet 120 timer played i går Hvordan funker det med klan da? spiller dere matcher osv? Har aldri spilt i klan utenom CS (siste gang var vel i 2005) Bannet fra serveren eller punk buster? Reason forklare om mods i UI (User interface) Som betyr, ja du vet hva Hehe, trenger da ikke nødvendigvis være cheat. som Phasmatic sier, så kan det være tastaturet, G15, 19 osv som har BC2 UI på den. Men jeg har ikke opplevd dette før. Vi spiller klanmatcher en sjelden gang! Er liksom mest på morro, vi har ferdigheter over middels så pleier også å vinne (faktisk) Ok, kanskje jeg får hive meg på stats om du/dere er interessert: http://www.bfbc2.eu/en/pc/stats/baNteX+Kaa Endret 27. august 2010 av Tiugama Kaa Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 yay! rundet 120 timer played i går Hvordan funker det med klan da? spiller dere matcher osv? Har aldri spilt i klan utenom CS (siste gang var vel i 2005) Bannet fra serveren eller punk buster? Reason forklare om mods i UI (User interface) Som betyr, ja du vet hva Hehe, trenger da ikke nødvendigvis være cheat. som Phasmatic sier, så kan det være tastaturet, G15, 19 osv som har BC2 UI på den. Men jeg har ikke opplevd dette før. Vi spiller klanmatcher en sjelden gang! Er liksom mest på morro, vi har ferdigheter over middels så pleier også å vinne (faktisk) Ok, kanskje jeg får hive meg på stats om du/dere er interessert: http://www.bfbc2.eu/en/pc/stats/baNteX+Kaa Stats er liksom ikke det viktigste når det kommer til spill Bare det at en kan ha det gøy sammen med andre! Logg deg inn på nettsia vår (link postet lenger oppe). Lag din egen bruker, les reglene. Logg deg inn på teamspeak så får du skravla med oss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå