Boris Yeltsin Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 jeg vil være med å spille med dere Stats finner du her: http://www.bfbc2.eu/en/pc/stats/baNteX+Kaa kan adde meg hvis dere vil Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Prøvde å adde CD-keys til eldre BF spill på bad company 2 siden, men den sier alle er tatt! Skal jeg sende mail til EA med bildebevis på at jeg eier dem eller? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Må nok det ja Hvordan? Finner ingen E-post adresse noe sted.. Men vil tippe det er [email protected] elns. Men vil være sikker. Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Hvis det er Veteran sia du snakker om så er den bugga 2010! Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Men mumriken. Hvor kjølig holder du din AMD 1055t? Min ligger på 30-32 idle og rundt 38 load i BC2. Full load er litt mer. Det er vel load tempen min etter noen timer prime Tror den avlesningen er noe bugget tho.. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Hvis det er Veteran sia du snakker om så er den bugga 2010! Nei, var på battlefieldbadcompany.ea.com eller noe. Stod siden var flyttet dit. Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 ja, men den er forsatt bugget though. Jeg får ikke added noenting utenom BF2. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Refsa: Avlesningen er bugga Amd sine sensorer på 6 kjerners fronten er like ille som Intel. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg har testa intel sensoren og funnet ut av at TMPIN0 eller 2 er over CPU. Dette testa jeg ut når jeg hadde stock kjøler på Intel og fikk BSOD. Så kjørte jeg den opp slik at den gikk mot faregrensa og den kutta akkurat når HWmonitor viste den graden CPU stod på. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Ja, men det har null med at den viser lav temp. Det har med at jo høyere tempen går jo mer nøyaktig blir den, for det er det sensorene er der for. Og slå av pcen hvis cpuen blir for varm Luft viser mer riktig enn vann foreks. Han som står bak programmet Realtemp forklarte meg dette engang. Endret 23. august 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 ok, men uansett vil ikke jeg ha noe problem med varme i første omgang Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Nope, det var også litt av poenget mitt;) Den slår seg av når de nskal, men 38 under load i Bc2...never Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Hva kan BFBC2 sammelignes med grafikkmessig og gameplay messig ? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Syns det er i en klasse for seg selv på begge. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Så det minner ikke om noe ? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 No er Gameplayet veldig likt BF2, men har blitt forandret ganske heftig takke være Frostbite engine. Selve Grafikken kan sammenlignes med flere av store spillene, men med frostbite engine sett deg seg faktisk i eigen klasse! Håper vi ser flere nye spill med enda bedre destruction en dagens BC2! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Breach er jo et spill med en stor ødeleggelses motor. Det er utviklet av samme folka bak "Six days in Fallujha". Der kan du ødelegge støttepinner, innervegger, gulv, sandbunkere, osv. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 No er ikke Breach released enda, vist jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Det er ikke det nei. Hadde ETA i vår, men har blitt utsatt. De har jo fungerende "demoer" og gameplay videoer som fungerer. Ut ifra videoene synes ikke jeg det ligner BC2 på gameplay. Som kampfysikk, osv. Er ikke du på skola? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå