Tablespoon Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Endelig fått fiksa problemene med pcen, så jeg er med i natt. Skal ut en tur nå, men jeg er sikkert hjemme i 23-24 tiden. Hvilken mumble server skal jeg koble på? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Filma en ganske vellykka SQDM igår ;D Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) Nice. spiller garantert ræv om jeg skal gjør opptak så har ikke gadda enda, men må vel til. Finally, bikka 500 i skill lvl! Vet ikke hva det betyr, men kult nok(så lenge det varer)! Endret 21. august 2010 av Mumriken Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Ja, prøvde å ta opp en conquest på AH med noen kammerater, men tror jeg fikk "prestasjonsangst" og endte med en ganske hard ragequit.. 500 skill points?? sick. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 517 for og vær eksakt Er det fraps du bruker? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) Nei, satt opp Canon EOS500D'en på et stativ rett bak meg ^^,, Men skal finjustere fraps så jeg får brukt den, igår var den ubrukelig og ødela fps'en for mye. Tror det skal hjelpe mye å sette destinasjonen på filene til SSD'en min og ikke WD black disken.. men så var det plass da... Endret 21. august 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Husker det fra tidligere at man nesten halverte fps ved å bruke fraps, men det kan jo hende at det går bedre nå i ssd tider Må forskes litt på! Lenke til kommentar
pxK Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) Hva teller skill levelen for egenlig? Og filmen var grei, likte ikke helt at du brukte ett kamera til å filme skjermen. ++ hiphop musikken passet ikke helt i en bc2 film. Endret 21. august 2010 av pxK Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Googlet is your friend: kom over noe som ser ut til gi mening: Its based on the rank of players you kill and are killed by. Killing a player raises your rank by an amount proportional to their rank relative to your rank, and the same thing for dying. Basically it's a measure of K/D ratio and chance. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Hva teller skill levelen for egenlig? Og filmen var grei, likte ikke helt at du brukte ett kamera til å filme skjermen. ++ hiphop musikken passet ikke helt i en bc2 film. Hehe musikken er "Haters gonna hate" det er en sang laget for spillet Heroes of Newerth, syns den passet halvveis fint om du hører teksten ^^ Den er heller ikke kopibeskyttet, så youtube kontoen min ikke blir slettet som forrige konto :] Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) Googlet is your friend: kom over noe som ser ut til gi mening: Its based on the rank of players you kill and are killed by. Killing a player raises your rank by an amount proportional to their rank relative to your rank, and the same thing for dying. Basically it's a measure of K/D ratio and chance. Skill level fungerer slik: Dreper du folk som har høyere rank enn deg, så går du opp i level. Blir derimot du drept av folk med lavere rank enn deg, så går du ned i level. Er altså ikke så morsomt når du selv ligger på noen og førti i rank, for da er det færre som har høyere rank enn folk som har lavere rank - ergo større mulighet for at din skill level går ned enn at den går opp. Men sånn er det....:-) Endret 21. august 2010 av Rayline TWB Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) Rayline: Blir ikke med å spille du da? Hvilken modus osv. spiller du? EDIT: Da vet du kanskje hva level er fornoe også? (Den som står under skill level - den scoren gir jo ingen mening) Endret 21. august 2010 av Mumriken Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Har skill-level på 505 i level 41 Lenke til kommentar
pxK Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 525 på rank 36, if anyone cares. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Usle 182 skill level... ææææ D: Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Usle 182 skill level... ææææ D: har 188, men tror det er høyt faktisk.. Alle kamerata mine har lavere. Lenke til kommentar
Bjorkizz Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) Hva må til for å få Platinum? et visst antall gullstjerner eller noe? Har skill level 230. K/d suger pga x antall sugne runder rett etter jeg fikk spillet Endret 21. august 2010 av Bjorkizz Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Hva må til for å få Platinum? et visst antall gullstjerner eller noe? 9 gullstjerner etterfulgt av 100 til så får du platinum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå