Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Så vidt jeg vet, er updates noe man kan skaffe selv om man ikke har Steam.

 

Preloading skjønte jeg ikke.

 

Friends på steam er irriterendes, folk som maser på "join mitt spill da" og at de kan se hvor mye du spiller og når liker jeg heller ikke.

 

En del av sjarmen med PC spill er å putte i CDen og vente på at spillet skal loade.

Du kan sette deg på busy eller snooze, alt annet kan også sperres. Updates kommer automatisk, om du ikke har en liten slavegutt i skapet som gjør det for deg er det veldig handy. Det høres ut som du har fått det for deg at det suger siden det sugde 2% ytelse ut av din gamle 486. Akkurat nå krever steam dobbelt så lite som f.eks programmer som Msn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får hele tiden updates på Bad Company 2. Jeg har det ikke på steam, og den tar et kjapt søk hver gang du starter spillet. (men til andre spill så kan det jo kanskje være en ide)

 

Samt en del bugs og feilemdinger fra steam som har gjort det umulig å spille til tider. DET er plagsomt det.

 

Hater at alle spillene havner i samme mappe, selv om det kanskje er en vei uttenom? Masse 'drittspill' som havner på stjerneplassen på SSD'en, som har en svært begrenset lagringskapasitet. :p

 

Men mye bra med steam og da. :)

Endret av Andrull
Lenke til kommentar
Absolutt. Gleder meg til å få coveret av Bad Company 2. :)

Å nedlaste spillet tar sikkert like lang tid som det tar å få spillet i posten uansett... :p

Betaen tok vel to timer på release, noe som er helt nydelig iforhold til de som ikke hadde det gjennom steam.

 

Det verste med steam er når man spillet gjennom lobbysystemet deres, å det er nede. Som f.eks i Left4dead2, da kan det rettes mye faenskap mot Valve.

Lenke til kommentar
Betaen tok vel to timer på release, noe som er helt nydelig iforhold til de som ikke hadde det gjennom steam.

Hadde jeg hatt en linje som er verdt å snakke om, så hadde jeg vel satt pris på det.

 

Med en 1 Mbps linje så kommer en ikke så langt.

Naboen surfer med 10 Mbps++, samt ikke langt unna er det fiber det går i. Men fordi sentralene er fulle, så er det nubbsjangs for meg og noen få naboer. Og telenor gidder ikke gjøre en dritt. (gått 5 år snart)

 

Nedlasta Betaen på torrent, og du fikk nok ganske fete hastigheter der. :)

Lenke til kommentar

Jepp. Spesielt tragisk når man bort helt sentralt i Landet. Og de snakker om å bygge ut slik at alle får lynraskt nett i landet. De gir de som bor sentralt i stikken får jeg følelsen av.

 

Anyway. Går i det minste å spille på den. Klarer seg jo under 60 i ping for det meste.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar
Jepp. Spesielt tragisk når man bort helt sentralt i Landet. Og de snakker om å bygge ut slik at alle får lynraskt nett i landet. De gir de som bor sentralt i stikken får jeg følelsen av.

 

Anyway. Går i det minste å spille på den. Klarer seg jo under 60 i ping for det meste.

Du burde ringe og klage litt mere. Si at du sier opp om de ikke får fortgang.

Det funket iallefall med GET når de hadde overbelasta sentralen.

 

60 i ping er jo greit da. Jeg hade 18mbit Kabel, da har jeg 45-60 i ping på de norske BF serverene.

Lenke til kommentar
Jepp. Spesielt tragisk når man bort helt sentralt i Landet. Og de snakker om å bygge ut slik at alle får lynraskt nett i landet. De gir de som bor sentralt i stikken får jeg følelsen av.

 

Anyway. Går i det minste å spille på den. Klarer seg jo under 60 i ping for det meste.

Du burde ringe og klage litt mere. Si at du sier opp om de ikke får fortgang.

Det funket iallefall med GET når de hadde overbelasta sentralen.

Bør egentlig det. Men blir litt å skyte seg i foten ved å si man sier opp. Har ikke noe annet alternativ enn bluecom når det kommer til nett. (kun de som hadde teknologi for å sende meg over til en annen sentral i langtgokkistan) :p

Lenke til kommentar
Har ikke noe annet alternativ enn bluecom når det kommer til nett. (kun de som hadde teknologi for å sende meg over til en annen sentral i langtgokkistan) :p

 

Slo ikke Bluecom seg sammen med et annet firma for en stund tilbake? Vi skulle egentlig ha bluecom for noen år siden, men etter vi hadde mottatt modem og ruter gratis, fikk vi vite at de ikke kunne skaffe oss bredbånd hit :hrm:

Lenke til kommentar
Aner ikke, håper virkelig ikke de inkluderer prone.. Det værste jeg vet med online spill er folk som bedriver "hit the ground" like mye som de bunny hopper..

Spesielt siden de kan skyte på deg konstant mens de kaster seg ned. Det er ikke få ganger det kommer en fyr hoppende rundt hjørnet i MW2 og fyrer av to Glock 18 mens han legger seg ned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...