Nizzen Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Skulle ønske shotgun addon hadde 3 ammo, noe alla bf2142 Ja bommer man på første er man fucked Da slenger man bare frem pistolen, og PANG PANG Lenke til kommentar
Balli Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 eller sprinter fram og kniver ^_^ Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Skulle ønske shotgun addon hadde 3 ammo, noe alla bf2142 Ja bommer man på første er man fucked Da slenger man bare frem pistolen, og PANG PANG Helt korrekt. Ikke magnum pistolen, for den er for pingler. M9 og to cleane skutt rett i hodet. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Rex er et monster, elskverdig. Endret 15. august 2010 av oletheking Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) M9 og Grach er mye morsommere, selvom rex er sjuuk. :B Rex kan ikke redde deg fra close combat panikk, for få skudd og for lav firerate. Scenario: Du er på taket på C på panama canal, og basen blir plutselig begynt å bli tatt over av fienden men du kan ikke se dem ved å se ned. Du hopper ned på containeren, kaster granat, hopper ned og inn i containeren og kverker en med valgfritt våpen (my weapon of choice: 40mm shotgun), så dra opp m416 og drepe en til, så pistol på sistemann. og om det er en til så kniv. Ikke regn med at granaten dreper, funker for å skremme dem, selvom de vet at du kommer så prøver de å løpe vekk fra naden først og fremst Sooooo done that. XD Føler seg så supersoldier etter sånt Endret 15. august 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Balli Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) sant men, om man fokuserer(og har litt hell) seg kan man faktisk drepe 6 folk pr magasin >.< Endret 15. august 2010 av Balli Lenke til kommentar
larsere Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Du burde prøve SVU sniper rush. Er du rask på zoom eller god med non scope så kommer du til og ta maaaange. Får ta en kveld med nonscope-øving, litt redd for K/D da though. Burde egentlig jobbe litt på den også Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Blir glad den dagen jeg faktisk har alle våpna Må vel snart begynne på recon, hater å sneipe Akkurat som meg, hater å snipe. Spiller jeg sniper nå så er det hagle eller thompson eller hva den heter. Og selvfølgelig C4. Med sniper har jeg drept mange flere med granat og c4 enn snipervåpen Du burde prøve SVU sniper rush. Er du rask på zoom eller god med non scope så kommer du til og ta maaaange. Det er ingenting som er mer morsomt å være offensiv med SVU og ACOG x4. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Blir glad den dagen jeg faktisk har alle våpna Må vel snart begynne på recon, hater å sneipe Akkurat som meg, hater å snipe. Spiller jeg sniper nå så er det hagle eller thompson eller hva den heter. Og selvfølgelig C4. Med sniper har jeg drept mange flere med granat og c4 enn snipervåpen Du burde prøve SVU sniper rush. Er du rask på zoom eller god med non scope så kommer du til og ta maaaange. Det er ingenting som er mer morsomt å være offensiv med SVU og ACOG x4. Aldri prøvd 4x på SVU, liker den perfekt som den er. Helt uslåelig sålenge du ikke møter på mange i rushet Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Må eg ha spilt Battlefield bad company 1 singelplayer for å spille 2ern? er det fortsettelse eller berre heilt ny story? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Har aldri spilt 1-eren, men hoppet rett i SP på spill nr. 2. Gikk helt fint Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Har aldri spilt 1-eren, men hoppet rett i SP på spill nr. 2. Gikk helt fint Få gjer det eg og Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Noscope med m24 i nærkamp(går rett vest om man bommer) Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Noscope med m24 i nærkamp(går rett vest om man bommer) enig... Takk for at du tipset meg på den! Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Blitt bannet av TV2 sine servere fordi jeg TK'et en idiot som drev å TK'et alle andre, innkludert meg selv. Idiotadmin. 1 Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Hvordan får man "Flag defense"-pinen? Defend 4 flags in 1 round. Jeg har fått 6 x "Flag Defense" +30p på 1 runde, ved å drepe 6 fiender innen for området rundt flagget, men aldri fått noen pin. Må man kanskje ta tilbake flagget 4 ganger? Altså når fienden har tatt flagget delvis, men fremdeles ditt flagg? Edit: er faktisk den siste pinen jeg trenger, for å ha alle! Irriterende http://bfbcs.com/stats_pc/baNteX%20Kaa Endret 15. august 2010 av Tiugama Kaa Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Blitt bannet av TV2 sine servere fordi jeg TK'et en idiot som drev å TK'et alle andre, innkludert meg selv. Idiotadmin. Samme her. En runde for seg selv og teamm8's løp på alt jeg hadde av granater og C4 = Ban. Hatt litt mange TK's på TV2. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Blitt bannet av TV2 sine servere fordi jeg TK'et en idiot som drev å TK'et alle andre, innkludert meg selv. Idiotadmin. Samme her. En runde for seg selv og teamm8's løp på alt jeg hadde av granater og C4 = Ban. Hatt litt mange TK's på TV2. Prøv å skyte fiendene i stedet. Da vil score gå opp, og ikke ned. Har 2 teamkill jeg. Egentlig 3, men gikk ut av ATV'n før den traff teammaten. Og hoppa ut av helikopteret før det traff bakken etter at jeg tok en halv frontflip. http://bfbcs.com/stats_pc/jevrio Skill level:54 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå