FrankBjarne Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 At de har valgt å kutte ut scope på M1 skjønner jeg siden det er fra 2. verdskrig, men M14 syns jeg burde hatt scope. Mens jeg snakker om scope så oppdaga jeg først i dag hvor mye red dot kan gjøre! PP2000 blir jo et helt nytt våpen! Ja, jo, men du har jo flere våpen fra andre verdenskrig med scope. Jeg snakker ikke om M24 scope, men WWII scope. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Uzi og PP2000 er faktisk en av dem beste våpna på hardcore. Dem lager lite lyd, enkelt sikte, ok dmg. Bra acc. Den er faktisk bra all around! Synd den er helt ubrukelig i SC som nesten alle våpnene er. Jeg eier med PP2000 på SC så jeg skjønner ikke helt hva du mener. Og alle våpnene er ikke dårlige der, du har bare mere liv så du treffe litt mer, men sånn er det jo for alle og med alle våpna. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Spiller sammen Cali og en til, join. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Istedenfor du er tom for ammo etter en par folk, har du ammo i HC til 20-30 stykk så lenge du skyt burst hove, dessverre funke ikke den like bra på SC, der du må bruke mer skudd og personen rekk å reagere pga. mye ekstra liv forhold til HC Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Tok to med repair tool nettopp Defenda andre basen på Valparaiso, så var det ein som prøvde å snike seg bak basen vår. Hoppa ned på han frå eit tak og voldtok han med repair tool, så spawna ein i squaden hans på han, eg tok han i same slengen Lenke til kommentar
pxK Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Begynte med recon class igjen, og jeg elsker det! En god wookie på laget gir en enorm edge/overtak over det andre laget. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Ja, men då må du vere veldig god. Irriterande med alle 12-åringane langt baki skauen som aldri treffer ein drit. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 SVU er nøkkelen til suksessfull Wookie. Og såklart løpe rundt og kaste motion mines og generelt bare eie alt på to ben mens du kommanderer squaden. for 1 og en halv uke siden hadde jeg 1 gullstjerne på SVU, nå har jeg 7 xD Lenke til kommentar
pxK Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Er en aggresive recon, selv om jeg elsker sniping så takler jeg ikke å sitte 5 mil borte fra målet og skyte 1 engang hvert femte minutt. Motion sensor hjelper squaden/teamet veldig mye hvis man skal beskytte en nettopp plantet bombe eller å beskytte en objective, samme opplegge i conquest. Når lagene slåss over ett flag så er det oftest at laget med motion sensors vinner. Ooog mortar strike er gull verdt om man vet når man skal bruke den. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Usj, softcore og motion mines. Liker det ikke. Mye bedre med HC og motionmines hvor det er litt mer sannssynlig. Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Noen som har peiling på hvordan jeg får BC2 til å se så bra ut som dette?: http://www.youtube.com/watch?v=v7yX_3g8oXE Har alt på high, men det ser ikke i nærheten så bra ut som det gjør i denne videoen. Endret 11. august 2010 av Tablespoon Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Bloom og contrast såg ut til å vere stilt skyhøgt i den videoen. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) De har brukt "Studio RBG to Computer RBG" effekt. Det er alt.. EDIT: Fiksa ""'n Endret 11. august 2010 av Jevrio Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Er litt nysgjerrig på kor godt eg burde forvente at spillet kjører på en laptop av type Aspire 5738ZG Med roughly specs: Intel Pentium T4400(2.2 GHz, 800 MHz fsb) ATI Mobility Radeon HD 4650 4GB RAM Windows 7 Ultimate Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Du skal vel takle det på medium. Garantert på low. Kva oppløysning har du? Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Kan si det med engang at det blir ikke spillbart med mindre du er veldig lite kresen! Endret 11. august 2010 av Mumriken Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Min laptop får ca 20 fps på 720x480 med ALT på low. Yay:D Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Du skal vel takle det på medium. Garantert på low. Kva oppløysning har du? Skjermen støtter uansett ikkje noen oppløsning over 1366x768 Eg spiller en del på Xbox 360, veit ikkje kor tilnærmet den versjonen er grafiske settings på PC, men den grafikken funker for min del hehe Fikk det bare for meg at eg ville teste dette på PC gitt. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Hvordan skyter man med UAV'en, ikke Hellfire Strike, men skudd. JEg ser mange gjør det, men jeg får det ikke til.. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Haha leste helt feil Du låser opp en vehicle ting etterhvert som lar det gjøre det. Spill mye med vehicle så låser du den opp. Endret 11. august 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå