Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

At de har valgt å kutte ut scope på M1 skjønner jeg siden det er fra 2. verdskrig, men M14 syns jeg burde hatt scope. Mens jeg snakker om scope så oppdaga jeg først i dag hvor mye red dot kan gjøre! PP2000 blir jo et helt nytt våpen!

Ja, jo, men du har jo flere våpen fra andre verdenskrig med scope. Jeg snakker ikke om M24 scope, men WWII scope.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uzi og PP2000 er faktisk en av dem beste våpna på hardcore. Dem lager lite lyd, enkelt sikte, ok dmg. Bra acc. Den er faktisk bra all around! Synd den er helt ubrukelig i SC som nesten alle våpnene er.

Jeg eier med PP2000 på SC så jeg skjønner ikke helt hva du mener. Og alle våpnene er ikke dårlige der, du har bare mere liv så du treffe litt mer, men sånn er det jo for alle og med alle våpna.

Lenke til kommentar

Er en aggresive recon, selv om jeg elsker sniping så takler jeg ikke å sitte 5 mil borte fra målet og skyte 1 engang hvert femte minutt.

Motion sensor hjelper squaden/teamet veldig mye hvis man skal beskytte en nettopp plantet bombe eller å beskytte en objective, samme opplegge i conquest. Når lagene slåss over ett flag så er det oftest at laget med motion sensors vinner.

Ooog mortar strike er gull verdt om man vet når man skal bruke den.

Lenke til kommentar

Du skal vel takle det på medium. Garantert på low. Kva oppløysning har du?

Skjermen støtter uansett ikkje noen oppløsning over 1366x768 :p

Eg spiller en del på Xbox 360, veit ikkje kor tilnærmet den versjonen er grafiske settings på PC, men den grafikken funker for min del hehe :) Fikk det bare for meg at eg ville teste dette på PC gitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...