Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mener jeg har bronse på alle våpnene men fortsatt ingen "get all weapon bronze medals" :( Har bronse på de gadgets det er mulig og få på (cg,rpg,40mm,40mm shotgun,knife og den siste rakett tingen som jeg ikke husker navnet på :p)

Ser ikke ut som du har fått låst opp tysker-rifla fra WW2.. (nede til høyre)

Lenke til kommentar

Mener jeg har bronse på alle våpnene men fortsatt ingen "get all weapon bronze medals" :( Har bronse på de gadgets det er mulig og få på (cg,rpg,40mm,40mm shotgun,knife og den siste rakett tingen som jeg ikke husker navnet på :p)

Ser ikke ut som du har fått låst opp tysker-rifla fra WW2.. (nede til høyre)

 

Litt iriterende da jeg har bf1942,bf2,bf2142,bf1943,bf heroes og bc2 :( Har linket dem i veteran's programmet men still no dice!

 

Vill si at jeg ligger ganske godt an til og være veteran i bf :p

Endret av Cryztek
Lenke til kommentar

jeg har det samme + vietnam >.<

 

Mener jeg har bronse på alle våpnene men fortsatt ingen "get all weapon bronze medals" :( Har bronse på de gadgets det er mulig og få på (cg,rpg,40mm,40mm shotgun,knife og den siste rakett tingen som jeg ikke husker navnet på :p)

Ser ikke ut som du har fått låst opp tysker-rifla fra WW2.. (nede til høyre)

TYSKER ? ? ? ? ?

m1 garand er vel ikke akkurat tysk

Lenke til kommentar

TYSKER ? ? ? ? ?

m1 garand er vel ikke akkurat tysk

Skal det forestille M1 ja...

Tenkte på 98 når jeg så omrisset...

Er helt sikker på at jeg ble drept av en som hadde k98k en gang, men ser ikke noe som ligner på omriss?

Har ikke låst opp eller studert det der selv.

 

Men er det en M1 så mener nå jeg den er Amerikansk, både produsert og brukt av USA (og Norge)...

 

Edit : googlet litt, John Garant ble født i Canada, men flyttet til USA å ble Statsborger mens han var en unge. så M1 og og all produksjon regnes å ha opphav i USA... i Win :tease:

Endret av Tore
Lenke til kommentar

TYSKER ? ? ? ? ?

m1 garand er vel ikke akkurat tysk

 

Edit : googlet litt, John Garant ble født i Canada, men flyttet til USA å ble Statsborger mens han var en unge. så M1 og og all produksjon regnes å ha opphav i USA... i Win :tease:

 

I følge Discov Ch var den Canadisk men, whatever.

 

Blir det noe spilling i kveld eller?

Endret av DevilFish
Lenke til kommentar

Kanskje... sitt på laptop med fult av kasse rundt meg klar til flytting, men kan kanskje ta en runde i kveld.

 

Uzi og PP2000 er faktisk en av dem beste våpna på hardcore. Dem lager lite lyd, enkelt sikte, ok dmg. Bra acc. Den er faktisk bra all around! Synd den er helt ubrukelig i SC som nesten alle våpnene er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...