Vertical^ Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Nærmer meg platinum på tank (Abrahams) og platinum på M249. Tar lang tid.. Veldig lang tid. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Mener jeg har bronse på alle våpnene men fortsatt ingen "get all weapon bronze medals" Har bronse på de gadgets det er mulig og få på (cg,rpg,40mm,40mm shotgun,knife og den siste rakett tingen som jeg ikke husker navnet på ) BFBC2Game 2010-08-10 15-11-34-22.bmp Lenke til kommentar
Tore Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Mener jeg har bronse på alle våpnene men fortsatt ingen "get all weapon bronze medals" Har bronse på de gadgets det er mulig og få på (cg,rpg,40mm,40mm shotgun,knife og den siste rakett tingen som jeg ikke husker navnet på ) Ser ikke ut som du har fått låst opp tysker-rifla fra WW2.. (nede til høyre) Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Mener jeg har bronse på alle våpnene men fortsatt ingen "get all weapon bronze medals" Har bronse på de gadgets det er mulig og få på (cg,rpg,40mm,40mm shotgun,knife og den siste rakett tingen som jeg ikke husker navnet på ) Ser ikke ut som du har fått låst opp tysker-rifla fra WW2.. (nede til høyre) Litt iriterende da jeg har bf1942,bf2,bf2142,bf1943,bf heroes og bc2 Har linket dem i veteran's programmet men still no dice! Vill si at jeg ligger ganske godt an til og være veteran i bf Endret 10. august 2010 av Cryztek Lenke til kommentar
Balli Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 jeg har det samme + vietnam >.< Mener jeg har bronse på alle våpnene men fortsatt ingen "get all weapon bronze medals" Har bronse på de gadgets det er mulig og få på (cg,rpg,40mm,40mm shotgun,knife og den siste rakett tingen som jeg ikke husker navnet på ) Ser ikke ut som du har fått låst opp tysker-rifla fra WW2.. (nede til høyre) TYSKER ? ? ? ? ? m1 garand er vel ikke akkurat tysk Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 m1 Garand er vel canadisk ikke tysk? Anyway: Får man fortere stars på gadgets? Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Fant akkuratt ut at det våpenet jeg har mest kills med er Carl Gustav med 180 kills, mot MG36 på andre med 160. De to mest hata våpnene og de mest forhatte brukerne hvis man leser eldre innlegg. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) m1 Garand er vel canadisk ikke tysk? Anyway: Får man fortere stars på gadgets? Eks: M416 = 100 kills for gold C4 = 50 kills for gold, så ja. Hvorfor er MG36 så hatet? Endret 10. august 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Og noe jeg har lurt på, hvordan headshotter man med repair tool? Det tar vel ikke liv av folk hvis du prøver å skru på de? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jo, det gjør du. Kjør repair toolen i hodet på folk. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Noe av det verste jeg veit når folk bruker repair tool på meg, hører den svirrer i vei bak meg, også "killed by ******" Enda verre om de begynner å chase deg med den, og du er tom for ammo!: p Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Spill HC så slipper du ammo problem Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Syns man burde få sette sikter på M14 ettersom den blir regna som en assault rifle. Den hadde vært sykt nice med 4x scope. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Savner WWII scope på M1 jeg. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 At de har valgt å kutte ut scope på M1 skjønner jeg siden det er fra 2. verdskrig, men M14 syns jeg burde hatt scope. Mens jeg snakker om scope så oppdaga jeg først i dag hvor mye red dot kan gjøre! PP2000 blir jo et helt nytt våpen! Lenke til kommentar
Tore Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) TYSKER ? ? ? ? ? m1 garand er vel ikke akkurat tysk Skal det forestille M1 ja... Tenkte på 98 når jeg så omrisset... Er helt sikker på at jeg ble drept av en som hadde k98k en gang, men ser ikke noe som ligner på omriss? Har ikke låst opp eller studert det der selv. Men er det en M1 så mener nå jeg den er Amerikansk, både produsert og brukt av USA (og Norge)... Edit : googlet litt, John Garant ble født i Canada, men flyttet til USA å ble Statsborger mens han var en unge. så M1 og og all produksjon regnes å ha opphav i USA... i Win Endret 10. august 2010 av Tore Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 At de har valgt å kutte ut scope på M1 skjønner jeg siden det er fra 2. verdskrig, men M14 syns jeg burde hatt scope. Mens jeg snakker om scope så oppdaga jeg først i dag hvor mye red dot kan gjøre! PP2000 blir jo et helt nytt våpen! Uzi og PP2000 er elsk! Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) TYSKER ? ? ? ? ? m1 garand er vel ikke akkurat tysk Edit : googlet litt, John Garant ble født i Canada, men flyttet til USA å ble Statsborger mens han var en unge. så M1 og og all produksjon regnes å ha opphav i USA... i Win I følge Discov Ch var den Canadisk men, whatever. Blir det noe spilling i kveld eller? Endret 10. august 2010 av DevilFish Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Kanskje... sitt på laptop med fult av kasse rundt meg klar til flytting, men kan kanskje ta en runde i kveld. Uzi og PP2000 er faktisk en av dem beste våpna på hardcore. Dem lager lite lyd, enkelt sikte, ok dmg. Bra acc. Den er faktisk bra all around! Synd den er helt ubrukelig i SC som nesten alle våpnene er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå