Kakeshoma Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 19 dager til release Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 mister man alle unlockene når spillet kommer ut? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 Gleder meg skikkelig! Spilte litt på demoen i går, og det var utrolig artig Hvordan får man den M1 Garand rifla? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) mister man alle unlockene når spillet kommer ut? Ranken blir tilbakestilt. Endret 14. februar 2010 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 Nå har jeg endelig fått testa BETA-en på PC også! Selv om jeg egentlig er litt skeptisk til å kjøre kjøretøy på PC må jeg si det ikke var så verst. Sånn det ligger an nå er det sikker på at jeg vil ha det til PC, men jeg får vel teste BETA-en på PS3 litt mer Si ifra om dere finner ut om man får spille på Steam selv om man kjøper fra f.eks. Dustin Home, for om jeg skal ha det på PC skal jeg ha det på Steam Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 Nå har jeg endelig fått testa BETA-en på PC også! Selv om jeg egentlig er litt skeptisk til å kjøre kjøretøy på PC må jeg si det ikke var så verst. Sånn det ligger an nå er det sikker på at jeg vil ha det til PC, men jeg får vel teste BETA-en på PS3 litt mer Si ifra om dere finner ut om man får spille på Steam selv om man kjøper fra f.eks. Dustin Home, for om jeg skal ha det på PC skal jeg ha det på Steam Man kunne vel få MOW2 over steam selv om man kjøpte det på butikken. Så jeg tror ikke det blir et problem. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Jeg vil bare være på den sikre siden, i og med at jeg gikk på en smell da jeg skaffa meg COD4... Kjøpte det på SpaceWorld og trodde jeg kom til å få det på Steam Endret 14. februar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Sånn det ligger an nå er det sikker på at jeg vil ha det til PC, men jeg får vel teste BETA-en på PS3 litt mer BETA-en til PS3 er over for lenge siden, men det er vel demoen du tenket på Og den er jo veldig veldig bra spør du meg. Endret 14. februar 2010 av Mala Lenke til kommentar
Merko Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 Jeg vil bare være på den sikre siden, i og med at jeg gikk på en smell da jeg skaffa meg COD4... Kjøpte det på SpaceWorld og trodde jeg kom til å få det på Steam Du kan ikke aktivere din battlefield bad company 2 key på Steam om du har kjøpt det på andre plasser enn steam. Du kan kunn få BF:BC2 på stema ved å kjøpe det via steam. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 Sånn det ligger an nå er det sikker på at jeg vil ha det til PC, men jeg får vel teste BETA-en på PS3 litt mer BETA-en til PS3 er over for lenge siden, men det er vel demoen du tenket på Og den er jo veldig veldig bra spør du meg. Jeg har ikke spilt PS3 på en stund nå, så jeg visste ikke at BETA-en var over Men det var faktisk BETA-en jeg snakka om, for jeg fikk BETA-key til PS3 ganske tidlig Da får jeg vel teste demoen da Jeg vil bare være på den sikre siden, i og med at jeg gikk på en smell da jeg skaffa meg COD4... Kjøpte det på SpaceWorld og trodde jeg kom til å få det på Steam Du kan ikke aktivere din battlefield bad company 2 key på Steam om du har kjøpt det på andre plasser enn steam. Du kan kunn få BF:BC2 på stema ved å kjøpe det via steam. Tør jeg spørre om du har en kilde? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Tør jeg spørre om du har en kilde? Fikk vite det av DICE Support. Det står vel også på steam så vidt jeg vet. Endret 14. februar 2010 av Merkoen Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Det står vel også på steam så vidt jeg vet. Ikke som jeg kan se... Jeg får vel kjøpe det via Steam for å være på den sikre siden... Men da får jeg dessverre ikke den fine plastikkboks med å stirre på Jeg får vel også nevne at det er flott at DICE har gjort spillet G19-vennlig så jeg kan se stats osv. på den lille fargeskjermen Endret 14. februar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 Det står vel også på steam så vidt jeg vet. Ikke som jeg kan se... Men jeg får vel kjøpe det via Steam for å være på den sikre siden... Men da får jeg dessverre ikke en fint sånn fin plastikkboks med å stirre på Men jeg får vel nevne at det er flott at DICE har gjort spillet G19-vennlig så jeg kan se stats osv. på den lille fargeskjermen Står på steam siden hvilke spill du kan registrere hos steam ved hjelp av CD key fra andre butikker. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Det har jeg ikke lagt merke til Endret 14. februar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 er det flere som har det problemet at dere blir "kasta ut" av serverne etter 5 min? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Hvorfor vil dere ha det på steam? Krever jo bare mer ressurser? Om jeg først skal bruke penger på et spill, så skal jeg jo ha coveret til spillet, ellers kan man bare laste det ned gratis. Det som er hele vitsen, coveret MÅ jeg jo ha liksom Og man slipper alt det steam pisset, har det til CSS og det er et ork. Stress og åpne hver gang og Kan dere fortelle meg fordelene med Steam? Hva om man blir banna fra VAC på et spill, går det utover alle steam spilla da? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Om du blir banna er det med god og sikker grunn. Fordeler? Updates, friends++ Pre-loading o.l. Best av alt, det er aldri utsolgt. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Hvorfor vil dere ha det på steam? Krever jo bare mer ressurser? Om jeg først skal bruke penger på et spill, så skal jeg jo ha coveret til spillet, ellers kan man bare laste det ned gratis. Det som er hele vitsen, coveret MÅ jeg jo ha liksom Og man slipper alt det steam pisset, har det til CSS og det er et ork. Stress og åpne hver gang og Kan dere fortelle meg fordelene med Steam? Hva om man blir banna fra VAC på et spill, går det utover alle steam spilla da? Om du har en PC fra 1999 kan jeg skjønne at du heller vil bruke et annet program en steam Steam er jo det beste alternativet på PC hvor man kan ha alle PC-spillene sammlet på 1 plass. VAC = Valve Anti Cheat, det påvirker kunn servere som har VAC. Så blir du VAC-bannet er du ute av de serverene som kjører VAC (Er vel kunn Half-life -mods som bruker VAC, ingen av de andre spillene altså. Steam Friends er også en grei sak ^^ Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Så vidt jeg vet, er updates noe man kan skaffe selv om man ikke har Steam. Preloading skjønte jeg ikke. Friends på steam er irriterendes, folk som maser på "join mitt spill da" og at de kan se hvor mye du spiller og når liker jeg heller ikke. En del av sjarmen med PC spill er å putte i CDen og vente på at spillet skal loade. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Så vidt jeg vet, er updates noe man kan skaffe selv om man ikke har Steam. Preloading skjønte jeg ikke. Friends på steam er irriterendes, folk som maser på "join mitt spill da" og at de kan se hvor mye du spiller og når liker jeg heller ikke. En del av sjarmen med PC spill er å putte i CDen og vente på at spillet skal loade. Updates kommer automatisk på steam sånn at du heletiden er oppdatert. Friends på steam er en annen sak. Du kan jo selv velge hvilke 'venner' du vil legge der. Du sletter jo selvsagt de som maser i ett sett. Du kan også skifte på kontroll panelet om at profilen din skal være privat, slik at ingen andre kan se når\ofte du spiller. Men er enig med deg, om vi hadde forsatt vært på 90'tallet, hadde jeg nok foretrukket CD selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå