Mumriken Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 hmm... mye større forskjell på dx 10 og 11 enn jeg hadde trodd. skifta til et GTX285 uten å endre grafikk instillingene og må si det ser trist ut Lenke til kommentar
iddle Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Har akkurat fått igjen PS3 etter å uker på reperasjon . Skal spille litt ikveld, så legg meg gjerne til. Er ganske rusten, men skal prøve å henge med . Har mic. logger åp i 12 tida. PSN: Brukarnamn Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Likte ingame nicket ditt iddle. ^^ Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 hva er disse tallene i hvite bokser? Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 hva er disse tallene i hvite bokser? Veteran status. Du får det når du har flere Battlefield spill registrert på EA kontoen din. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 men hvorfor har ikke alle 1 da? alle har jo 1 spill Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Fordi at det er bf spill utenom bc2. Har du ett eller flere bf spill i tillegg til bc2 tilknyttet kontoen din så blir du belønnet med M1 GRAND. Triks for å få deg til å kjøpe flere spill Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg bare snakka med EA support, siden jeg ikke fikk til til. Og jeg tror han misforsto meg siden jeg fikk flere spill på brukeren min enn jeg hadde Lenke til kommentar
Balli Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 det er da vel bare å gå på veteran.battlefield.com og legge in cd key's osv fra de tidligere spillene. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg har fire på veteranstatus Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg har fire på veteranstatus Me 2 Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg måtte registrere mine spill via EA sin support chat. Gjort på noen få sekunder. Bra hjelp og få der. Hyggelige. Er nå offisielt en veteran. support.ea.com/chat Lenke til kommentar
Balli Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg har fire på veteranstatus Me 2 Me 3 Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Teknisk sett har jeg fire... men vietnam bugger seg. Anywho , battlefield heroes er jo et gratis spill som regnes som bf,så får du rank 1 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Har ca alle Battlefield spillene, men iallefall bf2 nekter å gi meg veteran status. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Har ca alle Battlefield spillene, men iallefall bf2 nekter å gi meg veteran status. BF2 og BF2142 bugga seg hos meg, så jeg kontakta EA support chatten. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg har fire på veteranstatus Og hva er så kult med veteranstatus? Jeg la bare til en slik at jeg fikk det våpenet jeg. Men Showoff er sikkert kult det Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Har sutte og utsatt gaminga pga. kanskje fes ikveld, men ser ikke ut som om det blir noe av det. Blir gaming etter en liten tur på dritern. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 jeg blir med ei lita stund jeg og, vet ikke helt om SUS sitt nett tåler det, men jeg testet det i går og de er i bra linje de har så regner ikke med at det blir noe problem Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Skulle gjerne hatt et Camp-O-Meter på BFBC2, hadde det blitt mindre campere. Også er jeg forferdelig lei Assault classen. Synes det er en ordentlig kjedelig class, samt at 80% av spillerne på hver map bruker det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå