FrankBjarne Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 tror det. Jeg hadde ikke problemer før i dag Lenke til kommentar
Balli Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 jeg er på NORWEGIAN sux serveren nå, noen som joiner ? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg kommer på SUX nå straksssss Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Mumble går fint, men TS serveren er nede tror jeg. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Meg mot Tran, det starta med at han skulle prøve å få ps3 kontrollen sin til å fly chopper med, så utarta det seg til en heftig chopper fight Må si jeg ble en smule eid ettersom jeg ikke fikk en kill med chopper'n. Endret 3. august 2010 av DevilFish Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Fikk så ræv score den runden, så måtte bare trace og skyte deg ned et par ganger xD Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Fikk så ræv score den runden, så måtte bare trace og skyte deg ned et par ganger xD 90% av engineer scoren er jo fra repairing av deg da EDIT: 300 innlegg Endret 3. august 2010 av DevilFish Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Det var oss to på serveren. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Blir det noe spilling i kveld eller? Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Fy faen Tran! Hvor mange kills hadde du på slutten nå? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Altfor mange. XD - Og nei, jeg camper ikke... mer litt over-assault-ish recon person som løper rundt og tar det meste med rød dott over seg. Endret 5. august 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Altfor mange. XD ...i helvete.... Spiller dere nå? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Nope spiller ikke akuratt nå.. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 kan ikke likevell... internetten bestemte seg for å bli syyykt treg Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Har ikke spilt BF nå på over en måned, og ser at det har kommet en ny oppdatering. Hva er nytt egentlig? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Mye rart. Bedre chat Lettere for noobs å snipe, hitboxen blir større desto fortere man beveger seg. Poenget blir helt borte, man beveger seg for å ikke bli truffet, men er lettere å treffe de som beveger seg nå.. Hmmm kommer ikke på så veldig mye annet.. var ganske stor liste Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Mye rart. Bedre chat Lettere for noobs å snipe, hitboxen blir større desto fortere man beveger seg. Poenget blir helt borte, man beveger seg for å ikke bli truffet, men er lettere å treffe de som beveger seg nå.. Hmmm kommer ikke på så veldig mye annet.. var ganske stor liste sammendrag: De har totalt ødelagt spillet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå