Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når man er medic strømmer det nesten alltid inn poeng sammenlignet med de andre klassene. Jeg likte bedre de forskjellige klassene i BFBC1, hvor man f.eks. ikke kunne bli gjenopplivet osv. Det er så mange som gjenoppliver selv om liket ligger rett foran fiende, og den som blir gjenopplivet dauer igjen med en gang...

 

I eneren virket det også som folk faktisk var på laget ditt og prøvde å hjelpe, ikke bare drite i squaden sin og leke one-man-army :wallbash:

 

MG36 var forøvrig bedre i eneren den også :roll:

 

Ikke for å overdrive, men det var enklere å fly helikopter i BFBC1...

 

Ikke misforstå eg, BFBC2 er genialt, men jeg likte BFBC1 hakke bedre:hm:

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Jaja, selfvølgelig kommer det jo an på motstandren, men helikopteret er absolutt ikke ubrukelig. Da vil jeg heller si laget man spiller på er ubrukelig. Det jeg har merket ved BFBC2 sammenlignet med BFBC1 er at folk bryr deg mindre om de andre i squaden, og dette fører til at det er vanskligere å få et godt samhold i gruppen man spiller med, og dermed blir forskjellen på lagene fort større enn den hadde trengt å være.

Endret av Meh.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det vil jeg si er veldig synd, ettersom spillet er mye morsommere når man samarbeider ;)

 

Det var vel et trofé e.l. i BFBC1 som het noe lignende "There's no I in Squad", noe som definitivt beskriver min opplevelse av lagarbeidet/samarbeidet i eneren.

 

Det er mulig det er nevnt tidligere, men hvorfor er det ikke radio i bilene lenger? Den ga jo så god stemning! :cool:

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...