Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En liten video fra da jeg og en kompis spilte :)

 

 

Hei, recorder du med fraps ? Og, sitter dere på vt eller hva? Hadde ikke hatt noe i mot å spille med norske personer, når mine buddies ikke er her :lol:

 

Ja det er filma med fraps. Vi satt ikke på VT akkurat da. vi bruke Steam voice Chat akkurat da :p

 

min Bad Company 2 Soldier: BloodSpiller

Lenke til kommentar

Vet ikke om dette er riktig sted å spørre (men tror det er)!

 

Spilte BC2 demoen på min Playstation 3 i noen timer nå nettopp og kom til rank 2 og fikk noen nye våpen osv og koste meg gromt.

 

Men er det slik at den ranken og de våpnene og de medaljene man får beholder man i spillet når man kjøper hele? Prøvde å google, fant ingenting.

 

Fantastisk spill! God grafikk, men savner teamwork. Blir bedre med venner osv!

 

Vet noen om det har ingame squad voice på ps3?

Lenke til kommentar
Vet ikke om dette er riktig sted å spørre (men tror det er)!

 

Spilte BC2 demoen på min Playstation 3 i noen timer nå nettopp og kom til rank 2 og fikk noen nye våpen osv og koste meg gromt.

 

Men er det slik at den ranken og de våpnene og de medaljene man får beholder man i spillet når man kjøper hele? Prøvde å google, fant ingenting.

 

Fantastisk spill! God grafikk, men savner teamwork. Blir bedre med venner osv!

 

Vet noen om det har ingame squad voice på ps3?

 

Ja, jeg har en følelse av at du kommer til å beholde det du har "tjent" opp. Og ja til ingame squad voice..

Lenke til kommentar
Takker for raskt svar! Håper jeg beholder det jeg har tjent hittil! Elsker medic upgraden og engineer upgraden!

Nei, du mister absolutt alle poeng\score du har opptjent. ALT blir resatt til releasen. Det eneste du får beholde fra betaen er navnet du har valgt.

---

 

Siden vi var relativt få på serveren, så måtte jeg kjøre rundt i Apache alene.

Gikk egentlig ganske greit og styre både helicopteret, og kannonen under. :p

 

Lenke til kommentar
Det helikopteret er designet for to personer og burde brukes deretter. Irriterer meg når folk bare letter med en gang eller durer av gårde med stridsvognen uten å ha fyllt viktige crewposisjoner.

Hadde du tatt deg bryet til og lese over, så hadde du sett at det var få personer på serveren.

 

Sitte og vente i en halvtime på at folk skal hoppe inn i helikopteret ditt er ikke lurt.

Det vil du finne ut av en dag du kommer i samme situasjon.

 

Av og til kan man ikke vente og vente når fienden er rett rundt hjørnet. Da må man ta saken i egne hender.

Lenke til kommentar
Hvilke specc på pcn man må ha får å kjøre dette spillet bra da?

Minimum:

OS: Windows XP

Processor: Core 2 Duo @ 2.0GHz

Memory: 2GB

Graphics: 256 MB Video Card (GeForce 7800 GT / ATI X1900)

DirectX®: DirectX 9, 10, and 11 support

Hard Drive: 15 GB

 

Recommended:

OS: Windows Vista or Windows 7

Processor: Intel Core 2 Quad or higher

Memory: 2GB

Graphics: 512 MB Video Card (GeForce GTX 260/ ATI Radeon 4870)

Controller Support: Support for Logitech G15 and G19 keyboard LCDs in multiplayer

Lenke til kommentar

I limited edition følger det med følgende online unlocks med en gang du starter:

 

Four vehicle warfare unlocks

  • Improved Vehicle Armor – An up-armor package is mounted on all vehicle types, decreasing the effect of both explosive and penetrating warheads, significantly improving vehicle survivability.
  • Supreme Vehicle Firepower – Additional weapon packages are mounted for the driver of all armored vehicles, greatly expanding the range of targets the vehicle can successfully engage and destroy.
  • Vehicle Motion Sensor – Use this electronics warfare package to locate enemy units in direct proximity to the vehicle.
  • Tracer Dart Pistol – This magnetic dart attaches to any vehicle surface, allowing squad members to track, lock on, and fire rockets onto moving targets even beyond line of sight.

Two classic Battlefield 1943™ weapons

  • M1A1 Submachine Gun – Reliable but heavy this classic weapon is a powerful force in the hands of any Battlefield veteran.
  • M1911 Pistol – Highly customized M1911 are favored for its dependability and the power of its large .45 caliber round.

Endret av Dofty
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...