Nizzen Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 lol. Blei kicka i sta fordi jeg kjefta på en cheater som også hadde admin rights. Han viste så sykt bra at han var cheater. i kicken sto det "kicked for being disrespectful". Aldri mer TV2. Faens fjortis admin med aimbot. Personlig så er jeg lei av folk som gnæger på chat om folk som cheater. Selv om noe cheater eller ei. Jeg sier bare, "shut up and play" 3 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 (endret) Jeg er 150% sikker på at han cheata. Han skøyt gjennom vegger, cross map med tank, osv. Det jeg sa var at han kunne pelle seg av serveren noen ganger. Like etterpå ble jeg kicka for å være disrespectfull. Jeg mener også at punkbuster ikke er bra nok for BF. Blir aldri oppdatert og kicker aldri noen som cheater lenger. Det var faktisk en Gotland server. Endret 22. juli 2010 av Refsa Lenke til kommentar
pxK Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Er det bare meg eller er TV2 sine servere laggy? Spilte nettop 2 runder på bf.no sine servere og der ble jeg ikke skutt rundt hjørner eller bak en stein osv. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Det problemet er hitboxen sin skyld. i siste patch gjorde Dice slik at din hitbox øker når du løper. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Hvilket har krøplet spillestilen min helt. :/ Lenke til kommentar
pxK Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 (endret) Meeeeh, vil Battlefield 3 nuuuuh! Edit: det skulle være en "ha" oppi der en plass men ser ut som den er borte. Endret 22. juli 2010 av pxK Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 nytt battlefield med fly og helikopter og store baner. Waaants Lenke til kommentar
pxK Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Fungerende helikoptere i store baner hadde vært kos. Skulle BF3 komme ut i 2011 eller var de 2012? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Det er vel ikke sagt noe offentlig om at BF3 skal komme i det heletatt enda. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Det er vel ikke sagt noe offentlig om at BF3 skal komme i det heletatt enda. Jo, det har jo i grunn det... Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 fy søren så kraftig fs 2000 er:O Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 (endret) Kan bare huske å ha sett uoffisielle rapporter om det, leaked interne dokumenter og blurbs fra forhenværende ansatte? D.v.s. Jeg er rimelig sikker på at det kommer, men når og i hvilken form? det har tross alt ikke vært noen offisielle pressemeldinger om det enda. Endret 23. juli 2010 av MrLee Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 fy søren så kraftig fs 2000 er:O Hos meg går det for det meste i AN-94 ABAKAN eller M416. har ikke helt sansen for shotguns, men de er vel best på close combat. 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 hva må gjøres for å få autospotteren på sniper til å fungere skikkelig? fungerte fint i går men nå virker det som den ikke spoitter noen Lenke til kommentar
siindre Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Angående cheating så ble jeg faktisk anklaget for å bruke speedhack, opp til to ganger på forskjellige servere i går. Bare fordi jeg hadde LW Pack og løpte rundt og knivet og kastet C4. Folk har også lett for å kaste ut anklager om aimbot. Fikk marksman headshot på +81 med rex pistolen en gang, skjøt helt random på en diamant langt vekke og traff i hodet, og det var nok. Ble kicket etterpå for aimbot. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Jeg skriker ikke ut etter 1 eller 2 hendelser. Når det gjenntar seg flere ganger på meg selv pluss de jeg spiller med så blir jeg sur. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Er det i det heile tatt mogleg å bruke speedhack? Om det då er den speedhacken eg tenkjer på, i Cheatengine. Vil ikkje spelet og serveren bli usynkronisert? Cheatengine har eg for å ta opp eksplosjonar i Just Cause 2, eg ville aldri ha juksa i eit multiplayer-spel. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Det funker og speedhacke på wow, CSS og mange andre spill. Har ikke testa i BC2. Speedhacker man med CE så vil man bare hakke som faen fort bortover. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) FyFAEN Refsa, din jævla KUK. Unnskyld meg for at eg hadde 800 ping og bomma på tanksen med C4 og drap deg, det er faen ingen grunn til å teamkille meg 4 gongar. Du klagar på cheaters, men du er for helvete ikkje betre sjølv. Edit: Unnskyld for språket, men eg blir MEKTIG forbanna når nokon som hatar dei som øydeleggjer spelet, er like store idiotar sjølve. Endret 25. juli 2010 av svelemoe 3 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Herre-fette-jesus. Det er et spill. Hvem i faen bryr seg. Greit nok TK er kjipt, men trenger ikke klikke helt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå