Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynte å spille for alvor i dag, men desverre er inntrykket ødelagt av at PC'n krasjer sånn ca. hver 15 min. Bildet fryser og lyden looper. Etter å ha sett litt på EA-forumene så er jeg ikke den eneste med problemet. Det sies at det jobbes med en fiks, men ser mørkt ut.

Lenke til kommentar

Hva med innstillingene dine. Står de på all maps? Du vet, der du bestemmer map, region etc..

Ja. I det siste har jeg søkt på Conquest, og da får jeg ca 90 servere. 10-15 av disse er det spillere på, og 1-3 er over 25 spillere.

Jeg gjøre ingenting annet nå, enn da jeg søkte på servere for kanskje en måned siden og fikk alle serverne.

Prøv å kjør updaten.

Lenke til kommentar

I dag fikk jeg endelig tilbake spillet mitt fra en kompis som har hatt det i to måneder, og hoi for et gjensyn det var! Selv om jeg er utrolig bitter for at DICE kaller playlist oppdateringene sine for Map Packs må jeg innrømme at det er dritrått med Rush på enkelte av banene. Langt bedre enn på de fleste kartene en kunne spille Rush på fra starten av.

Jeg spiller også på Xbox 360 og opplever heller ikke noe krasjing :D

Lenke til kommentar

kaster meg inn i denne tråden uten hud eller hår...

ny noob som jeg er så må jeg få spørre, jeg takler virkelig ikke multiplayer i bc2...

Jeg har spilt FPS i 8-10år, å ruler greit i cs:source, dod:source, cod4, osv osv...

I dod ligger jeg stort sett på 1. plass av 32 spillere, uten å spille feilgt, men i bc2 deathmatch kan jeg gå en hel jævla runde uten noen kills...

Drept ved spawn30%, skutt i ryggen20%, sniper her og der og overalt30%, jeg faktisk ser fienden å fyrer av noen skudd 20%... får ikke til noenting... :dontgetit:

Singelplayer var drit lett, har spilt gjennom det så trodde jo jeg hadde grei kontroll på bevegelser og bruk av våpen...

Usedvanlig mye syting nå, men det jeg lurer på er :

Er lærekurven noe bratt på multiplayer? Eller har jeg gått glipp av noe her...?

Blir det enklere etterhvert som jeg ranker opp?

Edit : PC, Steam

Endret av Tore
Lenke til kommentar

Finnes det noe matchingsystem eller servere for ferske spillere..?

en som har spilt 4 timer stiller dårlig mot en 3000timers sersjant liksom... :blush:

Men er nok som du sier spilletid må til, jeg blir bare så irritert å vet andre blir irritert når jeg kommer inn på et deathmatch lag hvor 3 spiller bra å kunne ha vunnet men så får de meg på laget som nærmest hjelper alle de andre lagene å vinne... :no:

Blir conquest den beste typen å "trene" på.? så jeg ikke ødelegger for andre...

Lenke til kommentar

Man stiller litt svakt som lav-ranka spiller, ihvertfall hvis du roter deg inn på en HardCore SDM server. Man trenger tid til å lære brettene, våpnene, og å ranke opp litt slik at man får bedre våpen og de spesialiseringene man trenger. Magnum Ammo på Rank 15 f.eks er ganske praktisk å ha.

Ellers er jo denne youtube videoen gull:

http://www.youtube.com/watch?v=0p4fkH9qC4M

Endret av Topguy
Lenke til kommentar

Finnes det noe matchingsystem eller servere for ferske spillere..?

en som har spilt 4 timer stiller dårlig mot en 3000timers sersjant liksom... :blush:

Men er nok som du sier spilletid må til, jeg blir bare så irritert å vet andre blir irritert når jeg kommer inn på et deathmatch lag hvor 3 spiller bra å kunne ha vunnet men så får de meg på laget som nærmest hjelper alle de andre lagene å vinne... :no:

Blir conquest den beste typen å "trene" på.? så jeg ikke ødelegger for andre...

Det finnes en sørver hvor bare folk med lavere rank enn 25(tror det var det) får spille. Husker ikke hva den het, men søk på "noob" ett eller annet. Eller så er mine tips å spille i team og å holde avstand, ikke løp rett mot fi. Kan også være en fordel å bare spille på et brett i førsten(lettere å orientere seg etter hvert) og lære seg det. Steder å stå, taktikk osv. Jeg opplever at jeg kan bruke samme taktikker på ulike brett, men med noe variasjon.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Syns det var bra de gjorde trace gun litt bedre. Før var det *nesten* umulig å skyte ned helikopteret.

Lenke til kommentar

Når de først satte opp hastigheten på tracer'n så ble det jo helt umulig å fly blackhawk hvis det var en engineer på andre laget som faktisk kunne spille engineer. ( Men det var sjeldnere enn man skulle tro. ) Så det er forståelig at den ble justert ned litt. Jeg har ikke møtt noen ennå som har brukt Smoke/Flares ennå så vet ikke hvor ekle chopperne blir da, men jeg vil tro jeg greier å reloade min tracer eller CG før de rekker å reloade flares.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...