Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Den nyeste patchen er som beta på nytt. HC er fucka opp og våpnene er mongolide.

enig meg deg, blant annet så er HPen på HC økt med 50% som er bare dritt. Tjnome mener det er for å få folk til å spille MoH,og det kan jeg si meg enig i.

Hvis du spiller HC med body armour, så har du like mye HP som på vanlig, og det er INGEN som har klagd på at en har for lite liv på HC, så hvorfor øke det?

+ at haglene er bullshit på lengre avstand, one-shot one-kill recon våpnene er minst two-shot-kill nå og det verste er at hitboxen er mongo når du såvidt beveger på deg, den er fin når noen løper (for nå er det lettere å treffe, men dritt når en såvidt beveger seg rundt ett hjørne)

++ traceren er satt ned fra 300 m/s til 200 m/s, greit nok, men når de så i tillegg gir heli flares blir det nesten for dumt

Endret av Borbra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spillet holder på å dø ut på pc. Fant bare to Conquest servere med mer enn 16 personer nå. Totalt 208 servere, hvorav 25 var befolkede, og den store majoriteten var små nesten tomme servere. Finnes en del Rush, men Conquest er nesten helt borte. Utrolig trist at spill har så kort holdbarhet nå, at de dør fordi ingen spiller online lenger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Mener ikke at det er dødd ut jeg, TV2 sine servere er nesten bestandig stappfulle.

Finner også stappfulle servere når jeg søker.

Kommer jo også litt an på tiden av døgnet du gamer på.

Lenke til kommentar

Mener ikke at det er dødd ut jeg, TV2 sine servere er nesten bestandig stappfulle.

Jeg kan ikke finne TV2 sine servere. Jeg søkte uten noen begrensning.

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke finne TV2 sine servere. Jeg søkte uten noen begrensning.

Skrev du TV2 med store bokstaver?

Lenke til kommentar

Hvordan bruker man flares på heli? Hvilken "ting" må man velge som spesialitet for hardware?

"Smoke" antar jeg.

Det funker ikke alltids, er buggy atm. Den kan fjerne tracer darten av og til men feiler oftest.

Lenke til kommentar

Gamer dere nå?

Uansett, vi fra gamer skal spille på førstkommende Søndag klokken 20:00 og utover. Vær på mumble og add SirCirdan in-game :)

Jeg er forresten kin på å spille litt nå. Er på mumble, så det er bare å stikke innom hvis du blir med.

Lenke til kommentar

Hehe, merker det nå, når jeg er på ferie at jeg vil game :p Får se når jeg kommer hjem igjen om jeg joiner gjenger her på noen matcher ;) Mumble må jo være gøy, men snakker sjelden før jeg føler meg komfortabel ang. sånt. Spiller dere noen gang softcore? Har ett inntrykk av at det kun går i hardcore :)

Endret av Lyral
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...