Borbra Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Den nyeste patchen er som beta på nytt. HC er fucka opp og våpnene er mongolide. enig meg deg, blant annet så er HPen på HC økt med 50% som er bare dritt. Tjnome mener det er for å få folk til å spille MoH,og det kan jeg si meg enig i. Hvis du spiller HC med body armour, så har du like mye HP som på vanlig, og det er INGEN som har klagd på at en har for lite liv på HC, så hvorfor øke det? + at haglene er bullshit på lengre avstand, one-shot one-kill recon våpnene er minst two-shot-kill nå og det verste er at hitboxen er mongo når du såvidt beveger på deg, den er fin når noen løper (for nå er det lettere å treffe, men dritt når en såvidt beveger seg rundt ett hjørne) ++ traceren er satt ned fra 300 m/s til 200 m/s, greit nok, men når de så i tillegg gir heli flares blir det nesten for dumt Endret 8. juli 2010 av Borbra Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Kjøpte spillet og har det i hus forhåpentligvis til i morra. Koste meg med Battlefield 2. Håper BC innfrir. Noen tips til en nystarter? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Hvordan bruker man flares på heli? Hvilken "ting" må man velge som spesialitet for hardware? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Blir logget ut over en lav sko, klarer visstnok ikke å logge inn på EA-greia.. Irriterende. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Hvordan bruker man flares på heli? Hvilken "ting" må man velge som spesialitet for hardware? "Smoke" antar jeg. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Spillet holder på å dø ut på pc. Fant bare to Conquest servere med mer enn 16 personer nå. Totalt 208 servere, hvorav 25 var befolkede, og den store majoriteten var små nesten tomme servere. Finnes en del Rush, men Conquest er nesten helt borte. Utrolig trist at spill har så kort holdbarhet nå, at de dør fordi ingen spiller online lenger. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Høres ut som en brukerfeil, har ingen problemer med og finne conquest servere i europa...med folk på, men ja. majoriteten er uten spillere, men så er der latterlig mange servere også! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Mener ikke at det er dødd ut jeg, TV2 sine servere er nesten bestandig stappfulle. Finner også stappfulle servere når jeg søker. Kommer jo også litt an på tiden av døgnet du gamer på. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Mener ikke at det er dødd ut jeg, TV2 sine servere er nesten bestandig stappfulle. Finner også stappfulle servere når jeg søker. Kommer jo også litt an på tiden av døgnet du gamer på. Jeg kan ikke finne TV2 sine servere. Jeg søkte uten noen begrensning. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Nokon som vil spele litt BF på Xbox? GT: Mutu555 Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Mener ikke at det er dødd ut jeg, TV2 sine servere er nesten bestandig stappfulle. Finner også stappfulle servere når jeg søker. Kommer jo også litt an på tiden av døgnet du gamer på. Jeg kan ikke finne TV2 sine servere. Jeg søkte uten noen begrensning. Skrev du TV2 med store bokstaver? Lenke til kommentar
pxK Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Hvordan bruker man flares på heli? Hvilken "ting" må man velge som spesialitet for hardware? "Smoke" antar jeg. Det funker ikke alltids, er buggy atm. Den kan fjerne tracer darten av og til men feiler oftest. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) noen som vil spille? ny på spillet og har kun spilt endel mw2. legg meg til på psn: christoffero89 edit: taktisk spilling. teamwork. får mic snart Endret 9. juli 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 noen som vil spille? ny på spillet og har kun spilt endel mw2. legg meg til på psn: christoffero89 edit: taktisk spilling. teamwork. får mic snart Jeg blir med. trenger ikke adde deg, Har gjorte xD Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Kan noen fortelle meg hva bad company 2 onslaught pakke i storen er for noe? Endret 9. juli 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Gamer dere nå? Uansett, vi fra gamer skal spille på førstkommende Søndag klokken 20:00 og utover. Vær på mumble og add SirCirdan in-game Jeg er forresten kin på å spille litt nå. Er på mumble, så det er bare å stikke innom hvis du blir med. Lenke til kommentar
Lyral Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Hehe, merker det nå, når jeg er på ferie at jeg vil game Får se når jeg kommer hjem igjen om jeg joiner gjenger her på noen matcher Mumble må jo være gøy, men snakker sjelden før jeg føler meg komfortabel ang. sånt. Spiller dere noen gang softcore? Har ett inntrykk av at det kun går i hardcore Endret 10. juli 2010 av Lyral Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Så vanvittig dårlig BC2 har blitt nå. Jeje, hadde potensiale. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Hardcore, Softcore, det er ikke noe forskjell lenger. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) De er ingame, så fant ut av det . Endret 10. juli 2010 av ronron25 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå