MrLee Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Jepp, man er elitesoldat i ett SPILL som ofrer litt realisme for gameplay. Deal with it eller spill ArmA II istedet. Jeg bitchet som en helt om det i starten jeg og, men jeg har ærlig talt ikke savnet det. Det fungerer tross alt begge veier. Endret 7. juli 2010 av MrLee Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Battlefield-serien er ikke ment å være realistisk, men morsom og actionfylt. Slik oppfatter jeg det i hvert fall. Når det gjelder folk som gjemmer seg i busker, så husk at det er det første jeg skyter på, for å bli kvitt recon og engi som enten prøver mortar mot meg eller skyte på meg med raketter . Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Så man er en elitesoldat som ikke klarer å legge seg ned -.- Vil du legge deg ned, så spill Battlefield 2 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) W00t w00t. reinstallering av spillet, så fungerte det plutselig igjen... merkelig. Men men, 3 veis skype coms med åpen mic og en squaddie som får latterkrampe er ikke en god kombinasjon. Satte ut hele squaden i 5 minutter Endret 8. juli 2010 av MrLee Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Har ikke fått spillt BC2 på en måned nå... Jeg har tatt meg ferie og gadd ikke drasse med meg PCen fra Trondheim og helt ned på østlandet. Blir så misunnelig på dere når dere skriver her Kjipt ass Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 OMG ordentlig in-game chat! ventet lenge på.. får vel begynne å spille litt igjen ) Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 jeg savner prone!!! håper de gjeninnfører det i BF3. hvis treffsikkerheten er problemet, er det jo bare å minske den, så vil den bli lik når man er pronet. er ingen problemer som ikke kan løses. prone er egentlig et must syns jeg. er så kjipt at hue stikker over en murkant fordi å sitte på huk ikke holder. gjør at det er umulig å snike seg når det andre laget har dem "pinned down" Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Takk simster, endelig en som er enig. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 enig. likte alle de nye elementene og styrkene i bc2 bl.a en faktisk brukbar sniper!! men å gjøre kjøretøy spesielt helikopter så dummet ned er skam i mine øyne. Nå var ikke bf2 veldig realistisk men det hadde en akseptabel fysikkmotor for flyving. Det har ikke bc2 i mine øyne. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Brukbar sniper? Alle sniperne er topp , bare brukeren som bruker de som ikke klarer å drepe. Human error Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Har spillt dette i et par timer tilsammen nå. Sniper er flott ja, føler ikke at de er dårlige. Men sliter litt i close combat. Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Helikoptrene fikk vel en fix i siste patch. Ble mer likt bf2, men litt for enkelt å fly synes nå jeg da, skulle følt litt mer tyngde i doningen når man prøver å snu og slikt. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Prone ville ødelagt BC2, det er for lett å treffe, og om man da heller aldri skal finne dem... Det kommer på BF3, så det er bare å glede seg /Logger på i natt; TheUnknownKing, Så om noen kan sette en tid der dere er villige til å spille SQUAD som det skal spilles, så hadde det vært kos, spiller Medic for det meste. Lenke til kommentar
siindre Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) En brukbar sniper er i mine øyne ikke en som ligger langt bak i prone og camper. Eller ligger oppå et tak skjult. En brukbar recon er i mine øyne en person som sniker seg inn i enemy base, bruker radarballene sine, spotter, informerer squadmates om hvor styrkene er og tar ut enemies som prøver å flanke squaden din. I tillegg bruker C4'en sin for det den er verdt. Sniping er i mine øyne bare tull, selv en god sniper greier ikke å ta ut nok folk på lang avstand til å faktisk gjøre en teameffort. Prone eller ei. En recon inni eller bak eller nært enemy base derimot er noe annet, som hele tiden flytter på seg for å holde seg i live og bruker sine gadgets. Shotgun/semi-auto + C4 + closecombat? Yes please M95 + mortar + 1km? Neitakk Battlefield serien er basert på teamplay og taktikk, ikke folks K/D og poeng. Endret 8. juli 2010 av siindre Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Har spillt dette i et par timer tilsammen nå. Sniper er flott ja, føler ikke at de er dårlige. Men sliter litt i close combat. Bare å øve det, så er det griselett å drepe close range, selv med sniper riflene. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) En brukbar sniper er en person som plukker fienden og forsvare taktiske områder. No er det ikke sniper i BC2, men recon. Recon sitt oppdrag er spotting, men alle funksjonene til recon mangler i BC2. Det er en god grunn at flere kaller den Sniper/recon som er en klass som ikke helt høre heime i BC2... Endret 8. juli 2010 av Tj-nome 1 Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 En brukbar sniper er i mine øyne ikke en som ligger langt bak i prone og camper. Eller ligger oppå et tak skjult. En brukbar recon er i mine øyne en person som sniker seg inn i enemy base, bruker radarballene sine, spotter, informerer squadmates om hvor styrkene er og tar ut enemies som prøver å flanke squaden din. I tillegg bruker C4'en sin for det den er verdt. Sniping er i mine øyne bare tull, selv en god sniper greier ikke å ta ut nok folk på lang avstand til å faktisk gjøre en teameffort. Prone eller ei. En recon inni eller bak eller nært enemy base derimot er noe annet, som hele tiden flytter på seg for å holde seg i live og bruker sine gadgets. Shotgun/semi-auto + C4 + closecombat? Yes please M95 + mortar + 1km? Neitakk Battlefield serien er basert på teamplay og taktikk, ikke folks K/D og poeng. Du har ikke spillt med gode snipers forstår jeg? Prøv å defuse A eller B på rush mens sniperne står og venter. Prøv å ta over hvilket som helst spawnpoint mens det står 2-3 og skyter deg i hodet så fort du viser deg. Snipers skaper en balanse i spillet som gjør at lonewolfs som prøver seg på å ta baser osv fort dør, noe som igjen skaper mer teamplay, så fort det ikke blir for mange av dem, da blir modes som RUSH uspillbart.. Lenke til kommentar
siindre Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Ok, jeg var litt for bastant i uttalen min. Kan godt endre det til "mer enn 2-3 lang distanse camp snipere er bare tull i mine øyne". Jeg går alltid i sirkler rundt M-COM stasjonene når jeg difuser, og hører sniper skuddene flyr rundt meg, noen ganger treffer de og andre ikke. Men er man 3stk som går i sirkel rundt M-COM'en og difuser, og en fjerde mann som gir cover klarer ikke sniperen i mange tilfeller og ta de ut. Er M-COM'en i tillegg ut av rekkevidde for sniperen er det jo også lite dem kan gjøre (noe som gjelder mange maps) Men jeg er enig i det du sier også. Kan også si at innlegget mitt mest var ment til attacking teams, som deffenders er lang distanse sniping mer verdifult. Endret 8. juli 2010 av siindre Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Flott at det ikke er noen bugs etter patchen da.. HELT random instant crash to desktop, uten noen error eller noe.. Okay, herved uspillbart. spillet bare kræsjer helt uten videre oftere og oftere nå.. drit. Endret 8. juli 2010 av Möllers Tran 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Den nyeste patchen er som beta på nytt. HC er fucka opp og våpnene er mongolide. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå