Dofty Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) hvis dere skal opp med den pc.vs konsoll versjonen så tenk på dette vil dere sykle på en trøsykkel med firkanta dekk, eller vil dere faktisk sykle med vanlig mus og tastatur im just saying. Selv foretrekker jeg å sykle med et styre. Endret 10. februar 2010 av Dofty Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Dummeste jeg har hørt på lenge! Er vel smak og behag det vel? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jasså, prøver du å være morsom Spørs om ikke spillet blir kjøpt en gang i April eller Mai. Red Dead Redemption står forran på lista. Nei... Det er faktisk 100% fakta... Les selv om du ser en i butikken... Havsalt er det faktisk Jeg vil ha spillet på release, men vet enda ikke om det blir på PC eller PS3... Jeg må vite om man får det på Steam om man kjøper det fra f.eks. Dustin Home e.l. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Tenkte mest på hva sjokolade med salt har med et spill og et ordtak å gjøre Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Nei da så Endret 10. februar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
ketle Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Har både PC beta og PS3 demo. Hvis en har et 8800 GT kort (litt eldre, men bra kort) slik som jeg har, så er grafikken bare minimalt bedre på PC. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 hvis dere skal opp med den pc.vs konsoll versjonen så tenk på dette vil dere sykle på en trøsykkel med firkanta dekk, eller vil dere faktisk sykle med vanlig mus og tastatur im just saying. Selv foretrekker jeg å sykle med et styre. I laughed, i really did Så så folkens, som sagt dette er jo smak og behag. Enkelte sitter med konsoller og orker ikkje bryet med ny PC og slikt. Andre sitter kanskje med begge deler og har sine preferanser der, me så flott at vi denne gang får spillet til både konsoll og PC Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Sorry at jeg ikke har tatt meg tid til å finne ut av det selv, men hvor kan jeg enklest skaffe PC-beta/-demo uten å forhåndsbestille spillet? Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 En liten video fra da jeg og en kompis spilte Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Sorry at jeg ikke har tatt meg tid til å finne ut av det selv, men hvor kan jeg enklest skaffe PC-beta/-demo uten å forhåndsbestille spillet? www.multigamer.no Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Takk for svar! Må jeg ha bruker der for å kunne skaffe BETA-klienten? Kan man aktivere BETA-en via Steam? Endret 10. februar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Beta-klienten lasta jeg ned fra Pirate Bay, så det er det samme hvor du laster det ned. Aktiveringa foregår i selve beta-klienten. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Oki, da får jeg ta en titt å se om jeg får tak i BETA-klienten etter hvert Nok en gang, takk for svar! Endret 10. februar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Bare hyggelig! ^^ Denne skal gå fort: http://thepiratebay.org/torrent/5315680/Ba..._jan._-_25._feb. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 En liten video fra da jeg og en kompis spilte Hei, recorder du med fraps ? Og, sitter dere på vt eller hva? Hadde ikke hatt noe i mot å spille med norske personer, når mine buddies ikke er her Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 hvis dere skal opp med den pc.vs konsoll versjonen så tenk på dette vil dere sykle på en trøsykkel med firkanta dekk, eller vil dere faktisk sykle med vanlig mus og tastatur im just saying. Selv foretrekker jeg å sykle med et styre. l2analogi Lenke til kommentar
Merko Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Har både PC beta og PS3 demo. Hvis en har et 8800 GT kort (litt eldre, men bra kort) slik som jeg har, så er grafikken bare minimalt bedre på PC. Du må huske på at man ikke har "High Settings" i PC Betaen da Det har heller ikke DX11 ;p Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Oki, da får jeg ta en titt å se om jeg får tak i BETA-klienten etter hvert Nok en gang, takk for svar! Kan også lastes ned her: http://www.battle.no/?section=download&get=144 Null registrering, og maksa fint linja mi, 2.9MB/s så gikk rimelig fort her. Endret 11. februar 2010 av Nitrius Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Takker! Endret 11. februar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 http://www.spillverket.no/artikler/dice_ho...spillerne/74843 Sikkert mange som vet dette allerede. Men hardcore blir bare konge ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå