FrankBjarne Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Fordi lame recon noobs vil prone 2 mil unna targets. Som de allerede gjør, men de vil bli enda vanskeligere og spotte. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Det er jo det sniping er da, ligge langt å støtte. Spillet mister veldig mye av den realistiske følelsen, og jeg syns det alltid er noe som mangler. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Men du må hugse på at recon ikkje er sniping. Reconnaissance er å vere augene og ørene til teamet ditt, og spotte som ein gal med både Q og motion sensors. Det skadar ikkje å gå i nærkamp med hagle helder. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Syns fremdelest at det skulle vært proning, jeg brukte det til alle classene på BF2. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 kjøpte meg ny mus i dag Logitech G500 så får vi se hvor mye bedre spillingen min blir Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 @ borbra: Bare fordi at du får deg ny dame - betyr ikke det at hva du kan prestere i senga blir bedre 2 Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg spiller mye bedre med musa mi (som er en G5, som jeg faktisk syns er bedre enn G500 ) Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Men du må hugse på at recon ikkje er sniping. Reconnaissance er å vere augene og ørene til teamet ditt, og spotte som ein gal med både Q og motion sensors. Det skadar ikkje å gå i nærkamp med hagle helder. Skader ikke og gå i nærkamp med sniperrifle heller Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg setter ofte på 4x scope og går i nærkamp med sniper. Mener dere altså at dere ikke savner prone? Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 @ borbra: Bare fordi at du får deg ny dame - betyr ikke det at hva du kan prestere i senga blir bedre hahahahaha :D Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 er så mye vegitasjon at de recon horene som ikke kan og vill lære seg og spille hadde blitt vanskligere og oppdage når de camper i egen spawn! prone hadde herpa spillet! hadde dice opnet opp for og slakte dem i spawn kanskje Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg eier alle andre snipere på long range da. De tror at vi ser en busk hele tiden. Også når de beveger seg. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Eg veit om ei busk der ingen ser deg, uansett. Med mindre det er killcam. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Hadde det vært med prone, så hadde alle våpna blitt mer treffsikre, inkludert lmg's. Det er grunn nok. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 @oletheking: Thank You! En som er enig med meg. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Tror han mente at det var grunn nok til og ikke ta det med. LMG er treffsikker uansett. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Leste over posten hans på nytt, seriøst, er det ingen som savner prone? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Nei, prone og wookies med gillie suit i bushen blir bare lame. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 jeg spilte endel engenieer i går, og da kunne jeg gjemme meg i noen busker på Port Valdez uten at noen så meg, var midt mellom 1 og 2 base. og det tok ganske lang tid før noen klarte å drepe meg, selv om folk løp gjennom der hele tiden. hadde jeg kunnet prone hadde INGEN sett meg, og da er det ikke gøy lengre Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Så man er en elitesoldat som ikke klarer å legge seg ned -.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå