Ratleto Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Åssen bruker man flares på helikopterne? Og for å få vekk tracers på tanksen? Finner ikke noen måte å sette opp dette på i options, jeg... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 usj, aldri hatt problemer med spillet, har gått helt greit siden launch. Nå plutselig vil det plent ikke laste inn maps... CTD hele tiden. Ingen melding, men pnkbstrB vil slippes gjennom FW hver gang (selv om jeg sier ja og husk). skrudde av FW for å se om det var problemet, men den crasher fremdeles... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 usj, aldri hatt problemer med spillet, har gått helt greit siden launch. Nå plutselig vil det plent ikke laste inn maps... CTD hele tiden. Ingen melding, men pnkbstrB vil slippes gjennom FW hver gang (selv om jeg sier ja og husk). skrudde av FW for å se om det var problemet, men den crasher fremdeles... Prøv å oppdater punkbuser manuelt med denne: http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php så sant punkbuster er problemet. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Skulle akkurat til å editere posten med "selvsagt har jeg forsøkt manuel pb oppdatering" WTF, nå vil ikke APB koble til server heller.. det er tydeligvis noe annet seriøst galt her. Endret 6. juli 2010 av MrLee Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Åssen bruker man flares på helikopterne? Og for å få vekk tracers på tanksen? Finner ikke noen måte å sette opp dette på i options, jeg... +1 Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Tror nok ikke du klarer å fjerne tracer fra tanksen når den først er der. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Tror nok ikke du klarer å fjerne tracer fra tanksen når den først er der. Smoke funker. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Smoke skjuler kanskje, men fjerner den vel ikke? Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 noen som skal være med å spille om 15 min? Lenke til kommentar
FarAway Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Jeg kan være med å spille. PC that is. Send en pm Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 join oss på mumble de som vil spille Info: Servername: Fortress Gamer Address: mumble-3.verygames.net Port: 50139 Username: Ditt forumnavn Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 hvis ikke jeg tar feil, så vil repair fjerne flares. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 hvis ikke jeg tar feil, så vil repair fjerne flares. Er ganske sikker på at du tar feil. Kilde: WooHoo!! Ny map pack på plass idag. Rush på Atacama Desert og Conquest på Port Valdez. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Blire noe spilling i dag eller folkenz? Fri i 2 døge nå Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Maybe, i går huske jeg svært lite av. Var vist litt mange øl. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Blire noe spilling i dag eller folkenz? Fri i 2 døge nå jeg er som alltid med Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Bli med på noen runder i dag TJ. Tar deg jo snart igjen Bra Borbra. Fikk ikke spilt i går pga jobb Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Noen som vet hvorfor de ikke har med prone i spillet og om de har planer om å innføre det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå