Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har jo "play now" knappen på PC, det er vel forsåvidt matchmaking er det ikke ?

Jeg tipper at "onslaught" krever at en av konsollene er "host" for de andre spillerne. Det derimot er ikke helt standard på PC. Og da dukker alle NAT/uPnP/Firewall problemene opp.

Tviler på at Onslaught kommer til PC i det hele tatt, lag oss heller noen nye maps.

Lenke til kommentar

Nei, som sagt har dette skjedd gjennom hele perioden BC2 har blitt spillt. Bare og vente litt lenger så dukker de opp igjen :)

Altså er snakk om at det ikke er noen servere å finne i det hele tatt, til og med serverne jeg spilte på igår er gråe under "History" tabben. Kan da neppe være normalt, så sant ikke alle opplever dette for øyeblikket, siden det er noe form for master server vedlikehold?

Edit: Sletta gamesettings.ini og da dukka alle serverne opp, la tilbake den gamle bare for å være sikker på om det var fila som kødda eller om jeg bare hadde flaks, men det viste seg at når den gamle fila kom tilbake så slutta serverne å dukke opp. Veldig merkelig at denne filen skal være roten til problemet, hmm. Noen som har vært borti noe lignende?

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Har et merkelig problem etter den nye patchen. Gikk helt greit i begynnelsen men nå så står det det "reload" midt på skjermen HELE tiden. Ja uansett om jeg faktisk reloader eller ikke.

Noen andre som har dette problemet eller vet hvordan jeg fjerner det?

Lenke til kommentar

Hadde en awesome opplevelse igår!

Spilte på valparaiso og var på attackers på de basene i fiske havnen eller noe. Jeg fikk tak i helikopteren og fløy rundt med en kompis og vi begynte å irritere det andre laget, så begynner det å pipe at jeg har en lock on mens jeg er rett over det andre lagets spawn, så jeg begynte å sturte nedover for å få mer fart og flyr mot vår spawn og da treffer raketten helikopteren. Jeg hopper ut og lander på en bradley og kjørte av sted og tok basene! :!:

Følte meg litt james bond der og da. ;)

Lenke til kommentar

Jeg har ikke det problemet men at ump'n ikke viser reload animasjonen så jeg vet ikke alltid når jeg bør dukke frem og skyte :p

Jeg har ikke lyd på MG3 våpnenet lengre heller.

Kan være en ide å prøve å fjerne filene under: C:\Users\Brukernavn\Documents\BFBC2 (Windows 7) dog da vil alle instillinger gå tilbake til default. Vet værtfall at å slette gamsettings.ini fila hjalp meg med serverbrowser problemet. Du skal ha fire filer der: Gamesettings.bin, Gamesettings.ini, settings.ini, launcher.ini.

Edit: Hvilken servere er det folk flest her som regel spiller på? TV2/battle.no sine? Battlefield/Multigamer?

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...