svelemoe Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) NEEEI!! Har Skrujernet spelt etter å ha drukke alkohol, og eg gjekk glipp av det ? Edit: eg berre trur han var full, han har det med å skrive litt rotete etter eit par øl. Endret 4. juli 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 NEG æ spiolle no er u med chickenfighter? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) faen chattn sug edit: fjermet en s til orde cjatt. Endret 4. juli 2010 av Skrujernet Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Mumriken er litt for god med sniperbørsa asså 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Har fri i morra så er med på å spille i natt Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Er kanksje med og spiller selv inatt. Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Jeg blir borte resten av uka så vidt jeg vet, så jeg kan desverre ikke spille med dere. Men, husk på at vi fra gamer.no spiller fast på Tirsdager klokka 20:00, så sleng dere med på den. Tenker jeg linker til denne tråden på gamer.no, siden det ikke er like mye aktivitet der. Vil tro at det dukker opp noen folk fra gamer som er kin på å spille mer enn en dag i uka. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Jeg kommer til å starte å spille ca kl 20.00. Kommer til å være på mumble serveren. Hadde vært fett å fått med en del folk Endret 4. juli 2010 av MarB Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 ER BFBC2 verdt 34euro på Steam? Nærmere sagt 270kr. Venta på at det skulle komme på salg der, og det gjorde det igår, dog hadde håpet de hadde kutta litt mer på prisen. Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 ER BFBC2 verdt 34euro på Steam? Nærmere sagt 270kr. Venta på at det skulle komme på salg der, og det gjorde det igår, dog hadde håpet de hadde kutta litt mer på prisen. Det er en grei pris, og det er verdt det. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 ER BFBC2 verdt 34euro på Steam? Nærmere sagt 270kr. Venta på at det skulle komme på salg der, og det gjorde det igår, dog hadde håpet de hadde kutta litt mer på prisen. Jeg betalte 299kr for å laste ned fra EAstore. Så jeg vil nok si ja det er verdt 270kr på steam. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Ikveld blir siste dagen min med gaming da jeg skal jobbe et par uker. Håper noen er klar om en times tid Ingen gaming i natt, huff Endret 4. juli 2010 av Mumriken Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Er med å spille jeg. Er sliten som faen etter en uke på verdens mest stressa jobb så kommer til så bomme som et rasshøl med diaré. Klar om en time ja. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Noen som har peiling på hvordan man scroller igjennom chat vinduet? Skrev !help på bf.no serverne, og da dukker det jo opp en haug med kommandoer, men 90% av disse forsvinner jo. Ser det er sånn scrollbar på siden, men null peiling på hvordan den brukes? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Bruk | ved siden av 1 så kan du rolle gjennom flere vinduer. Det ene viser en større del av chatten. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Okay takker. En annen ting, Onslaught er dette en modus vi PC brukere får? Eller er den bare til X360/PS3? Og DLC'en som har kommet til nå, er dette noe som blir automatisk lasta ned av Steam eller må jeg laste det ned selv? Så sant noe av det finnes på PC versjonen enda, lurer også på hva disse kit-upgrade sakene på battlefield.com siden er for noe? Endret 4. juli 2010 av Nitrius Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Bare PS3/Xbox som fikk den. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 jeg er med på spilling i kveld, men jeg kan ikke før 12-13 tia i natt. skal se mister KabelSatan eller kaptein sabetann som de fleste andre kaller han Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Bare PS3/Xbox som fikk den. Gjelder det alt av DLC til spillet så langt? Tenker da på kartene og kitupgrades? Edit: Virker ikke som kartene er nye "kart" men heller muligheten for å spille de allerede eksisterende kartene i andre modus? Endret 4. juli 2010 av Nitrius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå