Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg blir borte resten av uka så vidt jeg vet, så jeg kan desverre ikke spille med dere. Men, husk på at vi fra gamer.no spiller fast på Tirsdager klokka 20:00, så sleng dere med på den.

Tenker jeg linker til denne tråden på gamer.no, siden det ikke er like mye aktivitet der. Vil tro at det dukker opp noen folk fra gamer som er kin på å spille mer enn en dag i uka.

Lenke til kommentar

ER BFBC2 verdt 34euro på Steam? Nærmere sagt 270kr. Venta på at det skulle komme på salg der, og det gjorde det igår, dog hadde håpet de hadde kutta litt mer på prisen.

Jeg betalte 299kr for å laste ned fra EAstore. Så jeg vil nok si ja det er verdt 270kr på steam.

Lenke til kommentar

Noen som har peiling på hvordan man scroller igjennom chat vinduet? Skrev !help på bf.no serverne, og da dukker det jo opp en haug med kommandoer, men 90% av disse forsvinner jo. Ser det er sånn scrollbar på siden, men null peiling på hvordan den brukes?

Lenke til kommentar

Okay takker. En annen ting, Onslaught er dette en modus vi PC brukere får? Eller er den bare til X360/PS3? Og DLC'en som har kommet til nå, er dette noe som blir automatisk lasta ned av Steam eller må jeg laste det ned selv? Så sant noe av det finnes på PC versjonen enda, lurer også på hva disse kit-upgrade sakene på battlefield.com siden er for noe?

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Bare PS3/Xbox som fikk den.

Gjelder det alt av DLC til spillet så langt? Tenker da på kartene og kitupgrades?

Edit: Virker ikke som kartene er nye "kart" men heller muligheten for å spille de allerede eksisterende kartene i andre modus?

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...