pxK Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Vil tippe den gjør det samme som med tank, i.e. fjerner traceren. Men raketten fortsetter vel på samme kurs uansett, så om du ikke flytter deg så treffer den? Tror ikke den fjerner darten men bare avleder raketen som er locked og avfyrt. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Skal ikke spille i natt også? Har mulighet fra 23-24isj. hadde vært knall om flere joinet Btw, var noen bra runder i går Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Kan sikkert være med å spille, add Quakecry Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Jeg kan ikke spille så lant utpå natt. Skal vist starte på jobb @ 9h i morgen. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Kan ikkje spele på lenge eg Me skal flytte, og då forsvinner internettet her før me flyttar til det nye huset. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Vil tippe den gjør det samme som med tank, i.e. fjerner traceren. Men raketten fortsetter vel på samme kurs uansett, så om du ikke flytter deg så treffer den? Tror ikke den fjerner darten men bare avleder raketen som er locked og avfyrt. den fjerner tracer au. spilte endel i går, og på Isle Inocentia så var det en som hele tiden brukte det når jeg fikk tracet han og akkurat fikk lock on. det fungerte plagsomt bra jeg er med å spille i kveld skal ikke noe i morgen før i 15-16 tia så jeg kan spille LEEEEENGE Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Kan ikke spille lengre enn 1-2 i dag. Begynne og spille om ikke så lenge eller? Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Kan ikke spille før om et par timer, men kan game leenge quakecry: la deg til ingame. Noen som har troa på sqdm idag/natt Endret 2. juli 2010 av Mumriken Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Eg skal game hardt heilt til internettet forsvinner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Kan kjøre på med noen runder jeg. Legg til Dwight Fry. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Lets start the fucking fun snart Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 SQDM @ NORWEGIAN Sux In Action Inn alle mann Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 søk etter NORWEGIAN så finner du spillserver. Og join oss på mumble. Info: Servername: Fortress Gamer Address: mumble-3.verygames.net Port: 50139 Username: Ditt forumnavn Satser på MYE folk i kveld Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Er inne på mumble-serveren nå ^^ Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Men kan ikke høre noen snakke. Enda jeg ser at snakketegnet kommer opp.. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Vi spiller CONQUEST akkurat nå. Join oss vi trenger flere folk. Kom også på Mumble. Søk på NORWEGIAN (Husk store bokstaver) og join oss. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Ah hadde verste runden ever. 2 kills og over 20 deaths -.- Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Det var noen råbra runder med SQDM i går, men når vi begynte på conquest var jeg for påseilet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå