Mumriken Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Mne i hvertfall da, jeg har en sqdm server. om det er noen som ønsker squadmatches så er det bare og skrike ut Ang. fiber så bor jeg helt i grenseland selv, de rundt meg på begge sider har hatt i lengretid Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 noen som spiller nå? Gi meg 15 min da Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Blir med noen runder jeg også. Blei litt hekta på Total Overdose igjen også. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 jeg sitter å venter på mumble Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Hm, bare jeg som får beskjed om å "try later"? Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Vi spiller på NORWEGIAN sux in action, join om noen er oppe! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 SVELEMOE JOIN OSS PÅ NORWEGIAN Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Var supergøy i dag! Vi får få til andre dager også, og så kommer det kanskje flere fra Gamer.no. Virker som folk har tatt seg litt mye sommerferie i det siste fra vår kant Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Håpet den nye patchen skulle fikse frysinga som skjer i bc2, men har forsatt problemet. Så irriterende, spillet er jo så gøy Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Var noen artige runder i dag ja. Bra at vi var så godt som like gode på begge sider slik at den ene siden ikke ble kjørt over hele tiden. Får prøve og få til noe i helga. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 ARG. Gjekk eg glipp av speling no? Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 jepp, desverre for deg vi hadde det helt topp Lenke til kommentar
pxK Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Hvordan funker countermeasures på helikopter? Det funker av og til men det feiler oftest når jeg trenger den. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Vil tippe den gjør det samme som med tank, i.e. fjerner traceren. Men raketten fortsetter vel på samme kurs uansett, så om du ikke flytter deg så treffer den? Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Er det muligheter for å være med å spille en natt eller? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Vi skriver her hvis vi starter med spilling. Og selvfølgelig kan de som vil bli med å spille Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Det kan muligens være lurt å ha på mumble hele tiden. Da vil du høre hvis noen kommer inn og begynner å snakke om å spille. Er også lettere å kommunisere med folk hvis alle er der inne mye, siden man bare kan si hei og spørre om noen blir med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå