FarAway Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Noen andre som har problemer med snipers på hardcore ? Før patchen var det 1 shot 1 kill, nå må jeg bruke 3-4 skudd :S Lenke til kommentar
Swiffy Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Noen andre som har problemer med snipers på hardcore ? Før patchen var det 1 shot 1 kill, nå må jeg bruke 3-4 skudd :S http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-bad-company-2-pc/1201978-m95-one-lalalala-kill-pc-after-patch.html Les der du : ) De sier så at hp har blitt litt mer på hc. Vanlig hp på hc: 50 og sniper før gjor 50 dmg på range, er forsatt 1 kill på kort avstand men nå har de buffet litt hp i hc så det ikke går ann med 1 shot Elendig idd Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 "Boff-boffen"? Dette er en Boff-boff: Som har gitt meg mye moro . Det må være det mest ubrukelige kjøretøyet på hele BC2.. Gir meg masse poeng i hvert fall? Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Her er det en ny sniper squad for ps3 spillerer. Heter [NSS] Norwegian Sniper Squad Vil noen melde seg? PSN:killing_for_me Lenke til kommentar
Feh Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Da kan jeg hvertfall bekrefte at "Get all weapon bronze star" insigniaen FORTSATT ikke fungerer, selv om Garanden nå gir bronze star (som jeg nettop fikk). Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Den nye patchen ble lastet ned med stabilt 90 Mbit/s, skulle nesten tro EA har raske servere Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Her er det en ny sniper squad for ps3 spillerer. Heter [NSS] Norwegian Sniper Squad Vil noen melde seg? PSN:killing_for_me Er jævla glad dere ikke spiller på PC. Ha deg tilbake til MW2 om du ikke greier noe annet enn sniper pokker bak på mappet. 1 Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 i rettferdighetensnavn så skal det vær sagt at det finnes offensive snipere som hjelper deg helt opp til dørlinja og gode spottere kan de også vær Men ja, det er langt i fra alle... det bør faktsik vær en fra hver klasse i en squad da de utfyller hverandre! Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Urettferdig med den linjen din nizzen Har enda ikke fått testet BC2 pga av arbeid og fest... Mener nå recon klassen er den mest varierte klassen der du har close , middle and long range combat. Du har også mulighet med Motor eller C4 for hindringer. Du kan velge automatiske våpen som er svært bra i nærkamp og du har Cammo som gjør det helst litt vanskeligere å bli spottet. Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Her er det en ny sniper squad for ps3 spillerer. Heter [NSS] Norwegian Sniper Squad Vil noen melde seg? PSN:killing_for_me Du har allerede lagd to like topics om denne "squaden" din, jeg foreslår at du holder deg der. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 man må ha bronse på traver også tror jeg. er ihvertfall stjerne mulighet på den Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Den nye patchen ble lastet ned med stabilt 90 Mbit/s, skulle nesten tro EA har raske servere Las en plass på forumet at du har egen bc2 server. Name plx 90Mbit/s e bare dårlig gjort Har ventet et år på fiber jeg Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Som jeg veit har ikke Nizzen bc2 server vist ikke han plutselig har kjøpt seg en Mumriken, jeg har ventet 3 år på den fiber linjen men selvsagt et par hundre meter fra oss slutter fiberlinjen og det er der kun bedrifter som kan kjøpe abonnement ... Vet ikke kven som har ventet lengst Endret 1. juli 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Feh Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 man må ha bronse på traver også tror jeg. er ihvertfall stjerne mulighet på den traver? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Tru han meiner Tracer dart. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Har andre fått resetta keysettings ingame etter patchen? Veldig irriterende å stille på knappene igjen Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Tracer dart ja. Telefonen har en helt fucka ordbok jeg ikke gidder å fikse. Ingen som blir med å spille i kveld? Fikk ikke spilt i går pga super mega ping lagg. aldri under 300 i ping. Lenke til kommentar
claes Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Til dere som sliter med all bronze på våpna, sjekk stats på bfbc2 siden, mine stats mtp stjerner stemte ikke helt overens med ingame. Var flere våpen jeg ifølge stats ikke hadde stjerner på, de ble oppdatert først når jeg fikk silver på de Og man trenger ikke stjerne på tracer, sjokkpadsa til medic, smoketube Endret 1. juli 2010 av Claaaes Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Har keysettings blitt resetta? Har nett skaffet meg en halv time og teste den nye patchen før jeg skal ut på konsert med Dum Dum Boys. Noen som kan virkelig forklare meg at denne har blitt bedre? Advanced Spotting scope works better.... Synes den er forsatt likedårlig som alltid... Endret 1. juli 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå