Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen andre som har problemer med snipers på hardcore ? Før patchen var det 1 shot 1 kill, nå må jeg bruke 3-4 skudd :S

http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-bad-company-2-pc/1201978-m95-one-lalalala-kill-pc-after-patch.html

Les der du : ) De sier så at hp har blitt litt mer på hc.

Vanlig hp på hc: 50 og sniper før gjor 50 dmg på range, er forsatt 1 kill på kort avstand men nå har de buffet litt hp i hc så det ikke går ann med 1 shot :p

Elendig idd :D

Lenke til kommentar

Her er det en ny sniper squad for ps3 spillerer.

Heter [NSS] Norwegian Sniper Squad

Vil noen melde seg?

PSN:killing_for_me :thumbup:

Er jævla glad dere ikke spiller på PC. Ha deg tilbake til MW2 om du ikke greier noe annet enn sniper pokker bak på mappet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

i rettferdighetensnavn så skal det vær sagt at det finnes offensive snipere som hjelper deg helt opp til dørlinja og gode spottere kan de også vær ;)

Men ja, det er langt i fra alle...

det bør faktsik vær en fra hver klasse i en squad da de utfyller hverandre!

Lenke til kommentar

Urettferdig med den linjen din nizzen :hmm:

Har enda ikke fått testet BC2 pga av arbeid og fest... Mener nå recon klassen er den mest varierte klassen der du har close , middle and long range combat. Du har også mulighet med Motor eller C4 for hindringer. Du kan velge automatiske våpen som er svært bra i nærkamp og du har Cammo som gjør det helst litt vanskeligere å bli spottet.

Lenke til kommentar

Her er det en ny sniper squad for ps3 spillerer.

Heter [NSS] Norwegian Sniper Squad

Vil noen melde seg?

PSN:killing_for_me :thumbup:

Du har allerede lagd to like topics om denne "squaden" din, jeg foreslår at du holder deg der. wink.gif

Lenke til kommentar

Som jeg veit har ikke Nizzen bc2 server vist ikke han plutselig har kjøpt seg en :whistle:

Mumriken, jeg har ventet 3 år på den fiber linjen men selvsagt et par hundre meter fra oss slutter fiberlinjen og det er der kun bedrifter som kan kjøpe abonnement ... Vet ikke kven som har ventet lengst :p

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Til dere som sliter med all bronze på våpna, sjekk stats på bfbc2 siden, mine stats mtp stjerner stemte ikke helt overens med ingame. Var flere våpen jeg ifølge stats ikke hadde stjerner på, de ble oppdatert først når jeg fikk silver på de

Og man trenger ikke stjerne på tracer, sjokkpadsa til medic, smoketube :p

Endret av Claaaes
Lenke til kommentar

:hmm: Har keysettings blitt resetta? Har nett skaffet meg en halv time og teste den nye patchen før jeg skal ut på konsert med Dum Dum Boys.

Noen som kan virkelig forklare meg at denne har blitt bedre?

Advanced Spotting scope works better....

Synes den er forsatt likedårlig som alltid...

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...