Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snart kjem nå snart nytt utstyr til heimeserveren. Da kan jeg sette opp TS, så lenge linjen holder. Den vil ikke være særlig oppe dem første ukene der nedetid kan være et par timer pga setup av serveren.

Har så lyst å spille! Selvsagt må jeg vente pga arbeid og litt andre grunner.

Lenke til kommentar

Jeg kommer aldri til å spille softcore igjen. CG, nade og noobtubing i tillegg til at kun et våpen per klasse blir brukt. Assault = AN-94 osv.

Hvorfor blir ikke disse brukt i Hardcore?

(Har spillt veldig hardcore)

Edit: Hva er: insigniaen?

Endret av PaperWalls
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Noen som har fått all bronze stars insigniaen ennå? Jeg fikk akkurat bronse på Garand, som jeg trodde var det eneste jeg manglet, men har fortsatt ikke fått insigniaen.

Lenke til kommentar

Hei, noen som vet om gode servere (til bc2).

Er så møkk lei av tv2 serverene og bf.no- sir ikke at jeg ikke har hatt bra games der, men det er skjeldent.

Blir så forbanna oppgitt når jeg havner på lag med hønsehjerner som camper i egen spawn, går ikke etter objectives ol. du skal faen me vær heldig om noen av dem gir ut ammo og helse. telter langt opppå et fjell osv og ender opp med 2-3kills på en runde osv.

resultatet av det blir at vi ender opp med å bli voldtatt å rævkjørt i spawn! men om de gjemmer seg godt nok så får de "bra" stats.

går du etter et obective skal du vær brennsikker på at 2mannsquad'en du er i ikke får det med seg.

Da kommer vi over på en annen sak, hva er greia med å vær 2 i en squad å låse den???? :nei:

Spillet er genialt, men noen spillerene ødlegger det på egenhånd!

En sniper på laget mitt hadde nesten 40 i lvl, men gjemmer seg bort i gokk og får knappest nok kills. han skal ha spillt noen døgn for og få det til!

Hehe...trengte og få utblåsning for dagens lille frustrasjon.

kan ikke de horene som ikke vet hva teamwork er pelle seg tilbake til mw2!!

ps: om noen her inne spiller nå, vil jeg meget gjerne joine. treng squadmates som ikke bare tenker på kpd ratioen sin.

Endret av Mumriken
  • Liker 1
Lenke til kommentar
kan ikke de horene som ikke vet hva teamwork er pelle seg tilbake til mw2!!

Heilt enig!

Anbefale faktisk svenske BC2 server eller tyske der teamwork er mye bedre, selv klare jeg meg fint med TV2 horene der nivået på spillerene er svært elendige. Vist du skal spille på norske serverene anbefale jeg du får 3 stykke med deg på ventrilo/teamspeaken/mumble/skype osv. Der du tar en ownage. På servern. Rekorden min er å vinne under 10 min på Nelson Bay på attack. Skal love at det er en konge følelse!

Lenke til kommentar

Våpnene er mye jevnere i HC. Ikke slik at AN-94 er den som tar alt, men man kan klare seg med andre våpen også. Blir nesten aldri drept med AN-94, CG, osv i HC pga mindre kuler må til for å drepe.

An-94 har uansett blitt nerfa nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...