Onyx Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Ha'kke spilt på flere uker, så dette er utmerket. Lenke til kommentar
Error Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Kan vel nevne at vi er en del fra gamer.no som spiller hver Tirsdag klokken 19/20 (20:00 i morgen). Hadde alltids vært fett med flere. Vi bruker mumble: Info: Servername: Fortress Gamer Address: mumble-3.verygames.net Port: 50139 Username: Ditt forumnavn For å laste ned Mumble 1.2.2 går du til denne linken: http://sourceforge.net/projects/mumble/ Mumble støtter forresten OSX og Linux, samt Windows. Hvis dere har lyst til å være med, så sleng dere på Det kom faktisk en del folk herfra og var med i dag, så vi håper at vi kan fortsette å spille med dere fra diskusjon For de som ikke joina i dag kan jeg forklare litt. Vi spiller som sagt hver tirsdag fra klokken 20:00 og utover. Klokka 20 så møtes vi på mumble. Sammen finner vi en server (Rush/Conquest) og så begynner vi å spille på den. Helt i starten pleier det ikke å være så fryktelig mange, men folk har en tendens til å logge seg på litt utover kvelden. Vi var vel en 6-7 stykker på det meste i dag. Dette er jo bra, men jo flere jo bedre. Vi er normalt sett 4-6 personer fra gamer, og hvis vi kan få det samme eller mer fra diskusjon så er det jo superflott! Hvis dere kunne tenke dere å joine hver tirsdag så vil jeg også anbefale å bli med i Steam-gruppa som er her: http://steamcommunity.com/groups/kompanigamer Jeg heter SirCirdan in-game. Andre folk som pleier å være med er 13ackstabber og Nuttyboy, pluss noen andre. Cheers! Endret 29. juni 2010 av SirCirdan Lenke til kommentar
pxK Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Yay, helikopter er enormt morsom å fly igjen! Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 atm så har jeg ikke fått prøvd enda, men jeg vet at ventelista for server funker veldig bra, poengen kommer selv om enn er dau og chatten kan enn skrive på så lenge runden pågår, dau eller ikke Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 har oppdatereinga kommet no? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Laster ned oppdateringen nå Men blir dessverre lite BC2 på meg med extremsportveko nett utafor døren. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Hva slags headset er det du har? Logitech G35. Helt sykt bra til BC2 Hva slags headset er det du har? Logitech G35. Helt sykt bra til BC2 +1 G35 er ett HÆRLIGT headsett Storfornøyd med mitt. Hmm, jeg har det samme, men er ikke fornøyd. Hva har dere satt på 'Your sound system'? Jeg og har G35. Jeg får ikke noe bra surround lyd når jeg bruker surr. modusen på headset i BC2. Får bare en "klang" effekt når jeg skrur den på. Hva skal det stå på Sound for å få best surr? Og hva skal det stå på i windows? Skal spille litt i kveld for å prøve G35. Viss jeg ikke får god surr. så leverer jeg det tilbake i morgen. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 "Gameplay - Hit box for moving targets expands based on the speed of the targets movement" HVA FAAAAAAEN OMG, kommer sånne drittunger og whiner bare fordi de ikke klarer å treffe på avstand, så blir spillet ENDA MER casualisert så en 3 åring kan spille.. faen Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 "Gameplay - Hit box for moving targets expands based on the speed of the targets movement" HVA FAAAAAAEN OMG, kommer sånne drittunger og whiner bare fordi de ikke klarer å treffe på avstand, så blir spillet ENDA MER casualisert så en 3 åring kan spille.. faen Aldri truffet så mange løpende som i dag, trodde det var pga min nye AUG.. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Den nye patchen var ikkje mykje å skryte av. Spelet crasha berre eg fekk ei melding på steam. Lenke til kommentar
jonol Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 nosteam FTW! har ikke hatt noen problemer med den nye patchen Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Hvilken modus er best for surround lyd? Ingen direkte svar å få.. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 nosteam FTW! har ikke hatt noen problemer med den nye patchen Har nosteam eg også, men eg prata med nokon gjennom steam. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Jeg prøvde både Home Cinema og Headphones uten å merke noen forskjell. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Endelig fix på Garand! Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Alle inn på TV2 all rush i kveld? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Svært lyst, men arbeid og ekstremsportveko. Var like før jeg rushet heim når han skriv at Garand var fikset! Lenke til kommentar
jonol Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Hvilken modus er best for surround lyd? Ingen direkte svar å få.. bruker HiFi tror jeg Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) "Boff-boffen"? Dette er en Boff-boff: Som har gitt meg mye moro . Endret 30. juni 2010 av ronron25 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå