Nitrius Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 Hvordan kjørte du den testen der? Har spillet noe form for benchmark tool eller? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Hvordan kjørte du den testen der? Har spillet noe form for benchmark tool eller? Nei jeg brukte Fraps (Som du kan laste ned på www.fraps.com) Når du skal lage en "Benchmark" som jeg gjorde, trykker du bare F11 (eller din egen hotkey). Når du skal avslutte Benchmarken, trykker du F11 igjen. Infoen blir plassert i FRAPSLOG i Fraps mappen. Du kan også bruke Fraps til Screenshot eller ta opp film. I demoen av fraps kan du kunn ta bilde i BMP format, og rekorde i 30 sekunder. Jeg har kjøpt full lisens, så anbefaler det samme om du liker og filme ting etc. ------------------------------------------- Lekte meg litt med Helicopteret (Apache).. nok en film fra meg. :-D Endret 9. februar 2010 av Merkoen Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Laster ned nyeste driver nå til GPUen. Får se om det blir noe bedre. Endret 9. februar 2010 av Dofty Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 har akkurat bestilt og holder på å laster ned betaen, gleder meg :-D Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Var å forhåndsbestilte det på Xbox også jeg. 2 spill og 1kr er en grei pris det... Endret 9. februar 2010 av Dofty Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Er klar over at det kun er en beta, men jeg synes det var flust av bugs der, foretrakk det faktisk bedre på konsoll.. Det er meningen at det skal være masse bugs\feil i en BETA. Derfor det er BETA, slik at iv skal rappotere alle feilene Konsoll er demo, ikke beta. Det er jo ikke meningen med masse feil, spesielt ikke når det er en såpass åpen beta. Spesielt optimaliseringen burde de ha kommet mye lenger med. I tillegg får jeg ikke joysticken min til å funke 100% heller Men fortsatt hadde jeg ingen betenkeligheter med å kjøpe dette spillet Endret 9. februar 2010 av Hyrlen Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 er vel en to månder gammel beta etter det jeg har hørt så det er ikke så rart at det er masse feil. vet do forresten hva som innegår i en beta? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Da var Limited Edition bestilt for 399,- fra Elkjøp. Gleder meg Endret 10. februar 2010 av Selvin Lenke til kommentar
Merko Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Det er jo ikke meningen med masse feil, spesielt ikke når det er en såpass åpen beta. Spesielt optimaliseringen burde de ha kommet mye lenger med. I tillegg får jeg ikke joysticken min til å funke 100% heller Men fortsatt hadde jeg ingen betenkeligheter med å kjøpe dette spillet Jo det er det. Du kan heller ikke forvente at de skal komme langt med optimaliseringen når det er så mange folk som bruker så forskjellige hardware. Da får de rett og slett ikke testet ut alt. Du tror vel ikke at DICE har en stor lab med mange hundre forskjellige hardware-oppsett som de tester ut spillet med? Det er derfor det er så åpen beta. Folk skal teste, oppdager de noen feil, så sender de inn 'feilrapporten' sånn at det blir fikset til retail Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Det er jo ikke meningen med masse feil, spesielt ikke når det er en såpass åpen beta. Spesielt optimaliseringen burde de ha kommet mye lenger med. I tillegg får jeg ikke joysticken min til å funke 100% heller Men fortsatt hadde jeg ingen betenkeligheter med å kjøpe dette spillet Jo det er det. Du kan heller ikke forvente at de skal komme langt med optimaliseringen når det er så mange folk som bruker så forskjellige hardware. Da får de rett og slett ikke testet ut alt. Du tror vel ikke at DICE har en stor lab med mange hundre forskjellige hardware-oppsett som de tester ut spillet med? Det er derfor det er så åpen beta. Folk skal teste, oppdager de noen feil, så sender de inn 'feilrapporten' sånn at det blir fikset til retail Jeg har spilt X-antall Beta's. Stort sett er det folk med high-end som kommer ut som den parten med minst problemer. På denne betaen er det faktisk motsatt. At det er bugs med serverbrowsere o.l er de mest vanlige feil på åpne betaer, å det er stort sett slik ting som skal lukes ut. Optimalisering bruker å ha kommet mye lenger enn dette. Når selv enkle ting som commandoer på joystick og keyboard er feil på lurer jeg litt på om det gikk litt fort i svingene med Pc-versjonen. Masse bugs er selvfølgelig et spørsmål om definisjon, selve gameplayet lider ikke nevneverdig av de bugsa som er. Det er stort sett småting inne i selve spillet. I tillegg til enkelte balanseringsproblemer. Å til det sistnevnte. Det er faktisk det og serveroppsettet som er de to viktigste tingene som bruker å være det en åpen beta skal være et verktøy for å luke ut. Optimalisering skal faktisk ha kommet ganske langt, det var flere av mine kompiser som har high-end maskiner som faktisk ikke kunne spille dette i starten. Å kom ikke å si at det ikke var testet på ATI-kort o.l før beta'en ble released. Men som sagt, jeg tilgir alt dette siden gameplayet i spillet fungerer såpass. Mitt synspunkt er bare at jeg mener de har kommet for kort i optimaliseringsprosessen til at det skulle være en så åpen beta. Jeg tror EA har presset på for å få flest mulig forhåndsalg. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Syns grafikken på våpnene er utrolig kjedelig, og våpnene ser ikke særlig ekte ut. Hva kommer de til å fikse? Noen som vet. Testet beta i noen dager nå, og det irriterer meg voldsomt. Hehe! Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Ble glad når jeg leste at det blir hardcore modus Ellers tror jeg ikke grafikken forbedrer seg mye i fullversjonen, er akuratt likt på demoen på PS3 og tja. Går du inntill et vindu f.eks og studerer eller sitter i en bil og ser ned på instrumentene så er det så dårlig at du ikke kan se hva det står for en tusen lapp.. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Men er det ikke relativt stor forksjell mellom grafikken på PC og PS3/360? Endret 10. februar 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Det kommer an på hvor god PC du har. En dødsgod pc vil ha mye bedre grafikk enn 360. Lengre viewdistance, mindre "jaggies", høyere "AA" og slikt. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Men er det ikke relativt stor forksjell mellom grafikken på PC og PS3/360? Har det på PC og demo på PS3'en min. Er ikke noe annerledes grafikk som jeg kan si, i værste fall bedre på PC. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 det var vel slik at high quality på pcen er "placebo", hvis jeg husker en twitter riktig. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Leste et sted at en fyr hadde prøvd spillet både på PC og 360, og han mente at det var mye bedre på PC. Men man skal vel ta alt med en klype salt Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Selv sjokoladene i dag tas med en klype salt... Se 200kg-Kvikk Lunsj Endret 10. februar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Jasså, prøver du å være morsom Spørs om ikke spillet blir kjøpt en gang i April eller Mai. Red Dead Redemption står forran på lista. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 hvis dere skal opp med den pc.vs konsoll versjonen så tenk på dette vil dere sykle på en trøsykkel med firkanta dekk, eller vil dere faktisk sykle med vanlig mus og tastatur im just saying. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå