Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan kjørte du den testen der? Har spillet noe form for benchmark tool eller?

Nei jeg brukte Fraps (Som du kan laste ned på www.fraps.com)

 

09Feb_Tuesday_c6b768.png

 

Når du skal lage en "Benchmark" som jeg gjorde, trykker du bare F11 (eller din egen hotkey).

Når du skal avslutte Benchmarken, trykker du F11 igjen.

 

Infoen blir plassert i FRAPSLOG i Fraps mappen.

 

Du kan også bruke Fraps til Screenshot eller ta opp film.

I demoen av fraps kan du kunn ta bilde i BMP format, og rekorde i 30 sekunder.

 

Jeg har kjøpt full lisens, så anbefaler det samme om du liker og filme ting etc. ;)

-------------------------------------------

Lekte meg litt med Helicopteret (Apache).. nok en film fra meg. :-D

Endret av Merkoen
Lenke til kommentar
Er klar over at det kun er en beta, men jeg synes det var flust av bugs der, foretrakk det faktisk bedre på konsoll..

Det er meningen at det skal være masse bugs\feil i en BETA. Derfor det er BETA, slik at iv skal rappotere alle feilene :)

Konsoll er demo, ikke beta. ;)

Det er jo ikke meningen med masse feil, spesielt ikke når det er en såpass åpen beta. Spesielt optimaliseringen burde de ha kommet mye lenger med. I tillegg får jeg ikke joysticken min til å funke 100% heller :realmad:

 

Men fortsatt hadde jeg ingen betenkeligheter med å kjøpe dette spillet :)

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Det er jo ikke meningen med masse feil, spesielt ikke når det er en såpass åpen beta. Spesielt optimaliseringen burde de ha kommet mye lenger med. I tillegg får jeg ikke joysticken min til å funke 100% heller :realmad:

 

Men fortsatt hadde jeg ingen betenkeligheter med å kjøpe dette spillet :)

Jo det er det.

Du kan heller ikke forvente at de skal komme langt med optimaliseringen når det er så mange folk som bruker så forskjellige hardware. Da får de rett og slett ikke testet ut alt.

 

Du tror vel ikke at DICE har en stor lab med mange hundre forskjellige hardware-oppsett som de tester ut spillet med? :p

 

Det er derfor det er så åpen beta. Folk skal teste, oppdager de noen feil, så sender de inn 'feilrapporten' sånn at det blir fikset til retail :)

Lenke til kommentar
Det er jo ikke meningen med masse feil, spesielt ikke når det er en såpass åpen beta. Spesielt optimaliseringen burde de ha kommet mye lenger med. I tillegg får jeg ikke joysticken min til å funke 100% heller :realmad:

 

Men fortsatt hadde jeg ingen betenkeligheter med å kjøpe dette spillet :)

Jo det er det.

Du kan heller ikke forvente at de skal komme langt med optimaliseringen når det er så mange folk som bruker så forskjellige hardware. Da får de rett og slett ikke testet ut alt.

 

Du tror vel ikke at DICE har en stor lab med mange hundre forskjellige hardware-oppsett som de tester ut spillet med? :p

 

Det er derfor det er så åpen beta. Folk skal teste, oppdager de noen feil, så sender de inn 'feilrapporten' sånn at det blir fikset til retail :)

Jeg har spilt X-antall Beta's. Stort sett er det folk med high-end som kommer ut som den parten med minst problemer. På denne betaen er det faktisk motsatt. At det er bugs med serverbrowsere o.l er de mest vanlige feil på åpne betaer, å det er stort sett slik ting som skal lukes ut. Optimalisering bruker å ha kommet mye lenger enn dette. Når selv enkle ting som commandoer på joystick og keyboard er feil på lurer jeg litt på om det gikk litt fort i svingene med Pc-versjonen.

 

Masse bugs er selvfølgelig et spørsmål om definisjon, selve gameplayet lider ikke nevneverdig av de bugsa som er. Det er stort sett småting inne i selve spillet. I tillegg til enkelte balanseringsproblemer. Å til det sistnevnte. Det er faktisk det og serveroppsettet som er de to viktigste tingene som bruker å være det en åpen beta skal være et verktøy for å luke ut. Optimalisering skal faktisk ha kommet ganske langt, det var flere av mine kompiser som har high-end maskiner som faktisk ikke kunne spille dette i starten. Å kom ikke å si at det ikke var testet på ATI-kort o.l før beta'en ble released.

 

Men som sagt, jeg tilgir alt dette siden gameplayet i spillet fungerer såpass. Mitt synspunkt er bare at jeg mener de har kommet for kort i optimaliseringsprosessen til at det skulle være en så åpen beta. Jeg tror EA har presset på for å få flest mulig forhåndsalg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...