Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Har ikke spilt på pc på år og dag... Synes det er artigere å spille på konsoll...

Bra for deg da. Hater og spille på konsoll, eneste som fungerer der i gården er fifa og diverse bilspill. Blir heller ikke veldig imponert over grafikken fanboysene skryter av hele tiden. Ser ut som en pc på crack. Særlig red dead redemtion, som jeg spilte sist. Fikk meg en liten latter når jeg prøvde det ja.

Men selvfølgelig, grafikk er langt fra alt. Men de kontrollene, hahaa. FPS med noe wannabe joystick crap. :tease:

edit: Må bare legge til et til; HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH til alle konsoll gamerne der ute. Kos dere! Og om dere sier at dere kan spille på deres deilige 50''. Gjett hva? Det kan vi også! :love:

Akkurat nå ville jeg kalt deg en liten fanboy. Har aldri sakt at bc2 på konsoll er bedre enn på pc, jeg sier at jeg får det bedre til. ;)

Er vel noe av det eneste jeg er fanboy på, da jeg misliker konsoll :cool:.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det som er så greit med pc. Du kan mobbe konsolleiere så mye du vil, siden om noen rakker ned på PCen din, driter du egentlig bare f. Hvem bryr seg vel om en hva noen gutter på diskusjonen.no mener? Konsoll + fps = :cry:

Artig å terge konsoll eiere. De er så sårbare :D

Lenke til kommentar

Vi kan spille på tv'enen også, men pc hos tv = vansklig å se

og forferdelig når det er omvendt konsoll med pc skjerm.

Grafikken er ikke håreisende forskjellig da, syns det blir litt overdrivelse her, må du ikke være frekk og sammenligne dx10/dx11 med konsollen sin dx9? (selv om jeg personlig har problemer med å se den store forskjellen mellom dx9 og dx10 på BC2)

Har aldri hørt om fanboys som skryter av konsoll grafikk, vel kanskje ps3 brukere, men det er ikke mye.

For det første, er det vanskelig og se for deg, kan du bare endre oppløsning. Hvorfor skal jeg ikke sammenligne DX9 mot 10 og 11. Det er jo det PC kan stille med. Når du sammenligner en Lada og en ferrari, sammenligner du ikke bare kvaliteten på taket fordi Ferrarien har en mye heftigere motor? (hmm, ja dårlig sammenligning).

Men nok OT :ph34r:

Grunnen til at jeg nevnte ex er fordi det er ikke stor nok forskjell, ei heller ikke så mange som benytter av det, forskjellene er ikke så store som dragon f eks, eller antageligvis crysis 2

Edit: skal slutte med OT nå :)

Full hd oppløsning på tvn burde være nok, men det er det ikke :p

Er tross alt nærmere pc skjermen enn tvn

Endret av amir90
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Det er sykt irriterende når folk teamkiller deg på grunn av at de skal ha helikopteret, tanksen eller firehjulingene først.

Ennå mer irriterende når folk skal hive C4 på biler og kjøre de inne i fiendenes baser og teamkiller deg med å kjøre over deg.

Mest irriterende er det når folk ikke samarbeider og prøver å sanke flest kills selv.

Noen ganger er dette jævlig irriterende.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Kanskje spille på servere uten FF?

Joda, selvfølgelig har jeg det alternativet.

Men liker å spille Hardcore ;)

Lenke til kommentar

Får dårlig med surround lyd på spillet her :/

Jeg bruker surround, og det er ikke til og klage på!

hører klart at noen f.eks går bak meg eller en firehjuling kommer susende forbi meg på høyre siden.

bruker det integrerte lydkortet på asus m4a79t deluxe(7.1) og roccat kave hodesett(5.1).

Lenke til kommentar

Jeg og får glimrende bra surround lyd. Bruker dog et 7.1 headsett. Mange tror jeg cheater, fordi jeg hører hvor de er heletiden. :p

Var en fyr på TV2 serveren igår som skulle rapportere meg fordi han mente jeg cheatet. :p Taper.

Prøvde og den lyd modusen "War Tapes" eller hva den het. Fy faen så jævlig det var. Holdte ikke ut lengre enn 20 min. Hva er tingen med den egentlig? :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...